Anlattıklarında kendimi gördüm 1.5 yıllık evliyim nişanlılığımızdan beri burnumuzdan getirdi herşeye karıştı, oğlunu hep memur olamadı diye yerdi ki eşim çok saygılıdır annecim der ama hiç kıymet bilmiyor bizimkisi şehir dışında tel den bile yetiyor üzmeye. İlk zamanlar ses etmemeye çalıştım bana ne laflar etmesine rağmen, ama artık filtrelesemde haksızlığa düşmemek adına susmuyorum susamıyorum birikmişim ve de kinlenmeyi öğrendim sayesinde. güle güle şakayla kakıyorum geri laflarını. Düşün gelip eşimin eski kız arkadaşını anlatıp duruyor bana. Fizik olarak eleştiriyor vs. beni.Hadi ben el kızıyım kötü olsak da sorun değil de eşimi çok üzüyor düşman gibi hareketleri ona üzülüyorum. Bugün bile kavga ettiler konuşmuyorlar sebebi de hamileyim kızımızın ismini beğenmemiş o olmazmış dediğini hiç yapmıyormuşuz ya inannın bu kadar nifak tohumuyla uğraşır insanlar.
Siz de bence dozajını ayarlayarak laflarını geri gönderin içinde tutarsan hastalık yapar. Bende ülser ilerledi o yüzden. İkimizde hamileyiz artık cehaleti benimsemiş insanları boş verelim yavrumuza bakalım.