Merhaba kızlar,
Yine son derece salak salak bir durum yaşadım bugün 5,5 aylık hamileyim nasipse mayıs ayında kızım olacak. Kvdemde genç, ben evin büyük oğluyla evliyim en küçük görümcem 12-13 yaşında falan. Bugün hiç gitmem saçma buluşmalarına normalde büyük babaanne çağırdı hadi hatır gönül koymasın yaşlı kadın diye gittim. Herkes oradaydı kvdem işte halalar, kv çocukları, babaanne ve ben . Güzel bir kahvaltı oldu hadi kimse bir dangalaklık yapmadı hayret diye içimden geçirirken kv elinde küçük görümcemin eski bebeklik kıyafetleri ve eski ağız bezleriyle geldi. Kan beynime sıçradı zıbını açtım lekeli tüylenmiş eski , diğer elbise desen şaftı kaymış ağız bezleri desen onlarda eski püskü. Allahınız aşkına bunlar ilk gelinine ilk torununa verilecek şeyler mi ? Hiç mi özenmez insan kaç para bi bebek takımı ? Lekeli anne bu dedim yıkarsın çıkar belki dedi iyice sinirlendim. Sadece elbiseyle zıbını aldım ağız bezleri çok eski dememe rağmen hala kaynatırız onları diyor. Onları almadan kalktım çıktım evden akşam eşime anlattım olanı ve kıyafetleri gösterdim napayım şimdi ben bunları dedim? Eşimde giyim yârdım kutusuna at dedi tamam dedim. Yani sinirimi atamıyorum üstümden hırsımı hıncımı alamadım napmalıyım sizce ?
Yine son derece salak salak bir durum yaşadım bugün 5,5 aylık hamileyim nasipse mayıs ayında kızım olacak. Kvdemde genç, ben evin büyük oğluyla evliyim en küçük görümcem 12-13 yaşında falan. Bugün hiç gitmem saçma buluşmalarına normalde büyük babaanne çağırdı hadi hatır gönül koymasın yaşlı kadın diye gittim. Herkes oradaydı kvdem işte halalar, kv çocukları, babaanne ve ben . Güzel bir kahvaltı oldu hadi kimse bir dangalaklık yapmadı hayret diye içimden geçirirken kv elinde küçük görümcemin eski bebeklik kıyafetleri ve eski ağız bezleriyle geldi. Kan beynime sıçradı zıbını açtım lekeli tüylenmiş eski , diğer elbise desen şaftı kaymış ağız bezleri desen onlarda eski püskü. Allahınız aşkına bunlar ilk gelinine ilk torununa verilecek şeyler mi ? Hiç mi özenmez insan kaç para bi bebek takımı ? Lekeli anne bu dedim yıkarsın çıkar belki dedi iyice sinirlendim. Sadece elbiseyle zıbını aldım ağız bezleri çok eski dememe rağmen hala kaynatırız onları diyor. Onları almadan kalktım çıktım evden akşam eşime anlattım olanı ve kıyafetleri gösterdim napayım şimdi ben bunları dedim? Eşimde giyim yârdım kutusuna at dedi tamam dedim. Yani sinirimi atamıyorum üstümden hırsımı hıncımı alamadım napmalıyım sizce ?