• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kvdemden Kızıma Gelen Eskiler

hellim

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Temmuz 2013
Mesajlar
101
Emoji Skoru
155
Puanlar
303
Merhaba kızlar,
Yine son derece salak salak bir durum yaşadım bugün 5,5 aylık hamileyim nasipse mayıs ayında kızım olacak. Kvdemde genç, ben evin büyük oğluyla evliyim en küçük görümcem 12-13 yaşında falan. Bugün hiç gitmem saçma buluşmalarına normalde büyük babaanne çağırdı hadi hatır gönül koymasın yaşlı kadın diye gittim. Herkes oradaydı kvdem işte halalar, kv çocukları, babaanne ve ben . Güzel bir kahvaltı oldu hadi kimse bir dangalaklık yapmadı hayret diye içimden geçirirken kv elinde küçük görümcemin eski bebeklik kıyafetleri ve eski ağız bezleriyle geldi. Kan beynime sıçradı zıbını açtım lekeli tüylenmiş eski , diğer elbise desen şaftı kaymış ağız bezleri desen onlarda eski püskü. Allahınız aşkına bunlar ilk gelinine ilk torununa verilecek şeyler mi ? Hiç mi özenmez insan kaç para bi bebek takımı ? Lekeli anne bu dedim yıkarsın çıkar belki dedi iyice sinirlendim. Sadece elbiseyle zıbını aldım ağız bezleri çok eski dememe rağmen hala kaynatırız onları diyor. Onları almadan kalktım çıktım evden akşam eşime anlattım olanı ve kıyafetleri gösterdim napayım şimdi ben bunları dedim? Eşimde giyim yârdım kutusuna at dedi tamam dedim. Yani sinirimi atamıyorum üstümden hırsımı hıncımı alamadım napmalıyım sizce ?
 
Nie aldınız ki hiç almasaydınız bu kadar kızdıysanız almamalıydınız ayıpsa onunki ayıp.


bişey yapmayın sorarsa oğlun “annem çocuğuma eski eşyalarımı layık görmüş “die kızıp çöpe fırlattı de kocana postala o uğraşsın. hamile halinle bunun stresini mi yasıcaksın bosver .
 
Sinirlenmişsin ama içinden birkaç parça da almayı ihmal etmemişsin. Hiçbirini almasaydın açıkça ben bebeğime eski giydirmem kusura bakma bunların hicbirini beğenmedim vereceksen kullanılmamış al da ver deseydin keşke.
Yani o aldığımı işte salak ben ayıp olmasın diye aldım birde eşime gösterdim eskiliğini ve lekeli halini keşke dan dan diyebilseydim birde kalabalığın içinde verince iyice bi kaldım şok oldum
 
Yani o aldığımı işte salak ben ayıp olmasın diye aldım birde eşime gösterdim eskiliğini ve lekeli halini keşke dan dan diyebilseydim birde kalabalığın içinde verince iyice bi kaldım şok oldum
Ben artık kayınaileye sinir olduğum her şeyi söylüyorum sana da tavsiye ederim söyle gitsin. Sinir olacaksa onlar olsun. Amaan hiç çekilecek şeyler değil
 
Yani o aldığımı işte salak ben ayıp olmasın diye aldım birde eşime gösterdim eskiliğini ve lekeli halini keşke dan dan diyebilseydim birde kalabalığın içinde verince iyice bi kaldım şok oldum
Kardeş yani tamam aldın diyelim, at giysi kumbarasına olsun bitsin. Eşin akıllı adammış bak, ne yapacağını söylemiş sana. Bu kadar sinir stres iyi değil. Bir daha yaparsa anne ver ihtiyacı olan birilerine, ben kullanmam bunları dersin olur biter. Bu kadar tantanaya gerek yok.
 
O degilde keske agiz bezi dediginiz kumas mendilleri alsaydiniz, kaynatir kullanir atardiniz, cidden asiri lazim oluyor ve cok kullaniliyor, anlamsiz duzeydede pahali seyler ustelik.
Yok kız pahalı değil e bebekte 6lısı 90 lira gibi bir şeydi. Tabi çok fazla lazım oluyor diyorsan onu daha tecrübe etmedim 😂
 
Kardeş yani tamam aldın diyelim, at giysi kumbarasına olsun bitsin. Eşin akıllı adammış bak, ne yapacağını söylemiş sana. Bu kadar sinir stres iyi değil. Bir daha yaparsa anne ver ihtiyacı olan birilerine, ben kullanmam bunları dersin olur biter. Bu kadar tantanaya gerek yok.
Derdimizi paylaşmayalım mı arkadaşım içimizi dökmeyelim mi bu forumun bu konunun amacı ne başka? Sürekli niye insanların derdini lafını tıkarsınız anlamam bundan ego tatmini mi yapıyorsunuz?
 
Olan oldu önüne bak
Bu kadın doğumuna lohusaya yatılı gelmesin
Aman diyeyim
Bak demedi deme
Acemisin bilmezsin der gelir melir anandan emdiğin sütü burnundan getirir
Ona kesinlikle sesimi çıkarırım 🤣 gelemez yavaş gelsin
 
Derdimizi paylaşmayalım mı arkadaşım içimizi dökmeyelim mi bu forumun bu konunun amacı ne başka? Sürekli niye insanların derdini lafını tıkarsınız anlamam bundan ego tatmini mi yapıyorsunuz?
Senin karşında eşin ve ya kaynanan yok, hıncını bizden çıkaramazsın. Git şimdi onlara anlat derdini, hiç işim yok senin saçma sapan triplerinle egomu tatmin edeceğim.
 
O degilde keske agiz bezi dediginiz kumas mendilleri alsaydiniz, kaynatir kullanir atardiniz, cidden asiri lazim oluyor ve cok kullaniliyor, anlamsiz duzeydede pahali seyler ustelik.
Kızımın ağzını 20 tl ile silsem o mendilden daha hijyeniktir boşverin 🤣
 
O degilde keske agiz bezi dediginiz kumas mendilleri alsaydiniz, kaynatir kullanir atardiniz, cidden asiri lazim oluyor ve cok kullaniliyor, anlamsiz duzeydede pahali seyler ustelik.
Nasıl pahalı canımcım , pamuk alsın bi deste kendı kaynatsın kaynatsın kullansın
 

Eklentiler

  • IMG_9251.webp
    IMG_9251.webp
    20,7 KB · Görüntüleme: 280
  • IMG_9252.webp
    IMG_9252.webp
    25,7 KB · Görüntüleme: 268
Senin karşında eşin ve ya kaynanan yok, hıncını bizden çıkaramazsın. Git şimdi onlara anlat derdini, hiç işim yok senin saçma sapan triplerinle egomu tatmin edeceğim.
Kimseden hınç çıkarmıyorum ne bu tantana diyip kafası şişen sizsiniz gidebilirsiniz konudan buyrun 🤗
 
Yok kız pahalı değil e bebekte 6lısı 90 lira gibi bir şeydi. Tabi çok fazla lazım oluyor diyorsan onu daha tecrübe etmedim 😂
2021'de ilk kuzumu dogururken, onune gelen bana bu bezden almami salik vermisti. Hic unutmam 50 tane falan aldim (hala kullaniyorum)

O donem e-bebek'te 10'lu paketi 25 liraya almistim bak, epi topu 20cm² kare bezin 6 tanesi 90 lira mi olmus 👀👀👀👀
eh iste pahali bisey bu, hicbir ozelligi de yok, git kumascidan cift kat pamuklu penye kestir yari fiyatina gelir ama kenarina iki overlok çekiyoruz diye adamlar tanesine 15 lira fiyat bicmisler. (Anne adayiyken ucuz geliyor insana boyle seyler, 🤣)



Bebek ihtiyaclari konusunda degis tokustan yanayim ben, alirim begenmezsen ihtiyac sahibine veririm, verirkende soylerim begenmezsen kumbaraya at bir ise yarasin derim.
 
Kimseden hınç çıkarmıyorum ne bu tantana diyip kafası şişen sizsiniz gidebilirsiniz konudan buyrun 🤗
O benim tercihim, ister giderim istemezsem gitmem. Ne bu stres, kaynananandan çıkaramadığın hıncını benden mi çıkaracaksın yani?
 
Nasıl pahalı canımcım , pamuk alsın bi deste kendı kaynatsın kaynatsın kullansın
Iste böyle almak lazim, Sevket'e de anlattim, hazir satilanlari ederinden fazla pahali. Ben cok aldim, sonrada pisman oldum.
 
Back
X