- Katılım
- 24 Kasım 2024
- Mesajlar
- 17
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi melisssaaa48888
- #1
Yaklaşık bir ay önce bademcik iltihabı geçirdim .Çene altımda bir lenfim şişti bastırdığımda acıyordu,ağzımın içinde apseler falan çıktı yutkunmakta zorlanıyordum.Doktora gittim tahlil yaptık steptokok pyogenes virüsü çıktı .Antibiyotik falan başlattı bana.Neyse antibiyotik kullanımım bitti ama ağzımın içindeki apseler aynıydı .Sonrasında boynumun sağ kısmında lenflerde şişlikler farkettim yaklaşık 2-3 hafta önce .Hareket ediyorlar ama ağrısız,aynı zamanda o bölgede kızarıklıklar saç diplerimde kızarıklıklar ve kaşıntı oluştu dermatoloğa gittim mantar olmuş dedi antibiyotik kullanımına bağlı .O da geçti ama lenfler hâla aynı yakın bi zamanda yine öksürük burun tıkanıklığı başladı ve aynı zamanda 20 lik dişlerim çıkıyor bilmiyorum hepsi bu durumu tetikliyor mu ama aklıma lenfoma falan geliyor çok korkuyorum .Biraz daha bekleyip doktora gidicem doktorlardan da bıktım artık gitmek istemiyorum ama bu şekilde de geceleri uyku uyuyamıyorum düşünmekten