• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lenf bezi şişmesi

ezgimelodi

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2023
Mesajlar
130
Emoji Skoru
5
Puanlar
28
Yaş
24
Yaklaşık bir ay önce bademcik iltihabı geçirdim .Çene altımda bir lenfim şişti bastırdığımda acıyordu,ağzımın içinde apseler falan çıktı yutkunmakta zorlanıyordum.Doktora gittim tahlil yaptık steptokok pyogenes virüsü çıktı .Antibiyotik falan başlattı bana.Neyse antibiyotik kullanımım bitti ama ağzımın içindeki apseler aynıydı .Sonrasında boynumun sağ kısmında lenflerde şişlikler farkettim yaklaşık 2-3 hafta önce .Hareket ediyorlar ama ağrısız,aynı zamanda o bölgede kızarıklıklar saç diplerimde kızarıklıklar ve kaşıntı oluştu dermatoloğa gittim mantar olmuş dedi antibiyotik kullanımına bağlı .O da geçti ama lenfler hâla aynı yakın bi zamanda yine öksürük burun tıkanıklığı başladı ve aynı zamanda 20 lik dişlerim çıkıyor bilmiyorum hepsi bu durumu tetikliyor mu ama aklıma lenfoma falan geliyor çok korkuyorum .Biraz daha bekleyip doktora gidicem doktorlardan da bıktım artık gitmek istemiyorum ama bu şekilde de geceleri uyku uyuyamıyorum düşünmekten
 

Eklentiler

  • IMG_7645.webp
    IMG_7645.webp
    32,8 KB · Görüntüleme: 108
Yaklaşık bir ay önce bademcik iltihabı geçirdim .Çene altımda bir lenfim şişti bastırdığımda acıyordu,ağzımın içinde apseler falan çıktı yutkunmakta zorlanıyordum.Doktora gittim tahlil yaptık steptokok pyogenes virüsü çıktı .Antibiyotik falan başlattı bana.Neyse antibiyotik kullanımım bitti ama ağzımın içindeki apseler aynıydı .Sonrasında boynumun sağ kısmında lenflerde şişlikler farkettim yaklaşık 2-3 hafta önce .Hareket ediyorlar ama ağrısız,aynı zamanda o bölgede kızarıklıklar saç diplerimde kızarıklıklar ve kaşıntı oluştu dermatoloğa gittim mantar olmuş dedi antibiyotik kullanımına bağlı .O da geçti ama lenfler hâla aynı yakın bi zamanda yine öksürük burun tıkanıklığı başladı ve aynı zamanda 20 lik dişlerim çıkıyor bilmiyorum hepsi bu durumu tetikliyor mu ama aklıma lenfoma falan geliyor çok korkuyorum .Biraz daha bekleyip doktora gidicem doktorlardan da bıktım artık gitmek istemiyorum ama bu şekilde de geceleri uyku uyuyamıyorum düşünmekten
Geçmiş olsun indi mi acaba lenf şişlikleriniz benim oğlumun da boğazlarında ve ensesinde lenfleri şişti endişeleniyorum doktor üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor normal dedi ama 1 ay sonra kontrole çağırdı.
 
Geçmiş olsun indi mi acaba lenf şişlikleriniz benim oğlumun da boğazlarında ve ensesinde lenfleri şişti endişeleniyorum doktor üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor normal dedi ama 1 ay sonra kontrole çağırdı.
Geçmedi sadece küçüldü yaklaşık 2 ay oldu bu şekilde hâla
 
Geçmedi sadece küçüldü yaklaşık 2 ay oldu bu şekilde hâla
merhabalar benimde aynı durumda 1 bucuk 2 ay oldu geçmedi zaman zaman küçülüyor sonra yine büyüyor doktora gittim ultrasona gerek yok dedi ayda bir kontrol et geçer dedi ama içim rahat değil sadece eliyle muayene etti
 
Geçmiş olsun indi mi acaba lenf şişlikleriniz benim oğlumun da boğazlarında ve ensesinde lenfleri şişti endişeleniyorum doktor üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor normal dedi ama 1 ay sonra kontrole çağırdı.
Merhaba oğlunuzda ki lenf bezleri indi mi benimde kızımda var boynunda ve çene altında beta enf geçirdi doktor muayene etti kan tahlili istedi hepsi normal çıktı ama küçülmüyorlar ultrasona gerek yok demişti
 
Merhaba oğlunuzda ki lenf bezleri indi mi benimde kızımda var boynunda ve çene altında beta enf geçirdi doktor muayene etti kan tahlili istedi hepsi normal çıktı ama küçülmüyorlar ultrasona gerek yok demişti
Merhaba. Hayır inmedi boynundakiler dışardan da belli oluyor ense ve saçlı deride de var . Korkuyor insan . Doktor enfeksiyon geçiriyor normal dedi . Gribi atlattı ama lenfler inmedi aynı duruyor fındık gibi
 
Merhaba. Hayır inmedi boynundakiler dışardan da belli oluyor ense ve saçlı deride de var . Korkuyor insan . Doktor enfeksiyon geçiriyor normal dedi . Gribi atlattı ama lenfler inmedi aynı duruyor fındık gibi
Aynen kızımda da aslında boynunda varmış geçmiş enf dolayı.okula gittiği için her ay üst solunum yolu enfeksiyonu olurdu onlardan kalma dedi doktor usg de çıkmıştı boynundaki ben elimle bakmamıştım.usg den 5 ay sonra beta oldu baktım ki çene altında sağ ve solda lenf bezleri büyümüş doktor kontrole gelin demişti beta için antibiyotik bitirdi 2 hafta sonra gittik eliyle muayene etti hastalığa bağlı büyüme bunlar ultrasona gerek yok dedi kan tahlilleride temiz çıktı ama ben sürekli çocuğun boynuna bakıyorum acaba büyüdümü diye kafasını oynattıkça gözüm orda düz durduğunda belli olmuyor ama sağa sola çevirince belli oluyor çok ellemekde istemiyorum doktorada götürsem mi götürmesem mi bilemedim
 
Aynen kızımda da aslında boynunda varmış geçmiş enf dolayı.okula gittiği için her ay üst solunum yolu enfeksiyonu olurdu onlardan kalma dedi doktor usg de çıkmıştı boynundaki ben elimle bakmamıştım.usg den 5 ay sonra beta oldu baktım ki çene altında sağ ve solda lenf bezleri büyümüş doktor kontrole gelin demişti beta için antibiyotik bitirdi 2 hafta sonra gittik eliyle muayene etti hastalığa bağlı büyüme bunlar ultrasona gerek yok dedi kan tahlilleride temiz çıktı ama ben sürekli çocuğun boynuna bakıyorum acaba büyüdümü diye kafasını oynattıkça gözüm orda düz durduğunda belli olmuyor ama sağa sola çevirince belli oluyor çok ellemekde istemiyorum doktorada götürsem mi götürmesem mi bilemedim
Şimdi kafasını çevirince fındık gibi oradan fırlıyor sanki belli oluyor. Bir ay sonra kontrole çağırdı bizim doktor enfeksiyon geçiriyor normalde de bakalım. İnşallah sorun yoktur. Birkaç hafta sonra kontrole götüreceğim daha hiç ultrason çekilmedi. Hematoloji ye sıra açtırıp tedbir amaçlı gitmek gerekir mi bilmiyorum doktora soracağım. Bizim yaklaşık bir aydır var sizin ne kadar zamandır var?
 
Back
X