sizi o kadar iyi anlıyorum ki, doğumdan sonra değişen erkek mi olur derdim benim eşimde değişti. Bebeğimle bir kedi bir köpekle boşadım onu şimdi kapımda ağlıyor ama o zamanlarki anlayışsızlığı yaşadıklarımı asla unutamıyorum. Benim ailem arkamdaydı hani bana güç verdiler. Umarım düzelir çok zor Allah yardımcınız olsun. Sonradan pişman oluyorlar da işte lohısalıkta
sizi o kadar iyi anlıyorum ki, doğumdan sonra değişen erkek mi olur derdim benim eşimde değişti. Bebeğimle bir kedi bir köpekle boşadım onu şimdi kapımda ağlıyor ama o zamanlarki anlayışsızlığı yaşadıklarımı asla unutamıyorum. Benim ailem arkamdaydı hani bana güç verdiler. Umarım düzelir çok zor Allah yardımcınız olsun. Sonradan pişman oluyorlar da işte lohısalıkta yaşananlar asla unutulmuyor
gerçekten başkası dese inanması güç araya bebekten sonra uçurumlar giriyormuş. Yada belki normalde de olan kavgalar ama lohusalık kadar içselleştirmiyomuyuz acaba lohusalıkta cidden herşey inanılmaz zirve yaşnıyo. Bende asla unutacağımı düşünmüyorum hatta cidden soğudum sürekli aklıma geliyo özür diledi çok daha dikkatli artık ama hiç bi anlamı yok gibi.