Lütfen bana bir akıl verin

hesnam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2014
483
165
Arkadaşlar mrb. Kırk yıl düşünsem böyle bir konu açağım aklıma dahi gelmezdi. Bir yıllık evliyim ve kısmetse bebeğim olacak. Eşimle sorunlarımız oluyor maddi manevi hatta bazen çekilmez duruma geliyor ( öfke kontrolü sıfır) ama başka kadınlar konusunda her zaman güvernirdim.eşimin eskiden mahalleden sevdiği bir kız varmış gençlik aşkı diyelim. Peşinden koşmuş baya ama kız pas vermemiş filan sonra evlenmiş zaten üç tane çocuğu olmuş vs daha önce anlatmıştı bunu laf arasında anılarınızı anlatırsınız ya öyle. Neyse geçenlerde eşimin gittiği bir topluluk var. Ama artık pek gitmiyor. Bende giderdim ama yıllardır bu kızı görmedim bile hiç demekki bu yıl gelmeye başladı. Eşimde sosyal medyada bizim tanıdığımız bayanların yanında bunkızın resmini görmüş. Geçen akşam bana ne oldu biliyormusun hani bi kızdan bahsetmiştim sana bugün onu gördüm nette bizim toplulukta gördüm filan dedi ee dedim bakayım baktım içler acısı bir kız. Neyse zevkine tüküreyim dedim. Oda yahu konuyla ne alakası var dedi. Orda ne işi var merak ettim sadece dedi. Ben tabi bozuldum kapattım konuyu ertesi gün fotodaki tanıdığım ablaya mesaj attım eşimi aramasını ona bişey soracağını söyledim. Oda aramış. Akşam eşim beni x aradı sen demişsin dedi. Neyse sormuş filan oda çok hanım bir bayan kabul ettim bende demiş. Bende kes anlatma dedim bu kızdı tabi. Üzerinden geçti bi kaç gün dün eşim oraya gitmiş benden de saklamıyor. Bende gördünmü eski manitanı diye laf soktun oda gördüm dedi. Ya üç çocuklu kadın filan diyo bende ne alaka ozaman neden gidiyorsun kocasından boşansın al ne farkeder dedim açtım ağzımı yumdum gözümü. Artık ona güvenmediğimi çocuk doğuncada boşanalım dedim. Oda ben yapacak olsam seni filan takmam arkama bile bakmam dedi. Bu laflar çok çirkin bence Ben karnım burnumda hala çalışıyorum ona muhtaç olmayayım diye bana bari söyleme bunları. ne yapacağımı da bilmiyorum akıl verin hamileyim son zamanlarım ve en baştan beri sinirlerim alt üst durumda
 

BethHarmon

ComfortablyNumb
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.322
10.558
29
bile bile üstüne gitmişsin resmen kaşınmışsın haksızsın bir de öyle bir anlatıyosun ki adam aldatmış seni sandım.
 

Chess

Nirvana
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2009
53.783
58.348
Arkadaşlar mrb. Kırk yıl düşünsem böyle bir konu açağım aklıma dahi gelmezdi. Bir yıllık evliyim ve kısmetse bebeğim olacak. Eşimle sorunlarımız oluyor maddi manevi hatta bazen çekilmez duruma geliyor ( öfke kontrolü sıfır) ama başka kadınlar konusunda her zaman güvernirdim.eşimin eskiden mahalleden sevdiği bir kız varmış gençlik aşkı diyelim. Peşinden koşmuş baya ama kız pas vermemiş filan sonra evlenmiş zaten üç tane çocuğu olmuş vs daha önce anlatmıştı bunu laf arasında anılarınızı anlatırsınız ya öyle. Neyse geçenlerde eşimin gittiği bir topluluk var. Ama artık pek gitmiyor. Bende giderdim ama yıllardır bu kızı görmedim bile hiç demekki bu yıl gelmeye başladı. Eşimde sosyal medyada bizim tanıdığımız bayanların yanında bunkızın resmini görmüş. Geçen akşam bana ne oldu biliyormusun hani bi kızdan bahsetmiştim sana bugün onu gördüm nette bizim toplulukta gördüm filan dedi ee dedim bakayım baktım içler acısı bir kız. Neyse zevkine tüküreyim dedim. Oda yahu konuyla ne alakası var dedi. Orda ne işi var merak ettim sadece dedi. Ben tabi bozuldum kapattım konuyu ertesi gün fotodaki tanıdığım ablaya mesaj attım eşimi aramasını ona bişey soracağını söyledim. Oda aramış. Akşam eşim beni x aradı sen demişsin dedi. Neyse sormuş filan oda çok hanım bir bayan kabul ettim bende demiş. Bende kes anlatma dedim bu kızdı tabi. Üzerinden geçti bi kaç gün dün eşim oraya gitmiş benden de saklamıyor. Bende gördünmü eski manitanı diye laf soktun oda gördüm dedi. Ya üç çocuklu kadın filan diyo bende ne alaka ozaman neden gidiyorsun kocasından boşansın al ne farkeder dedim açtım ağzımı yumdum gözümü. Artık ona güvenmediğimi çocuk doğuncada boşanalım dedim. Oda ben yapacak olsam seni filan takmam arkama bile bakmam dedi. Bu laflar çok çirkin bence Ben karnım burnumda hala çalışıyorum ona muhtaç olmayayım diye bana bari söyleme bunları. ne yapacağımı da bilmiyorum akıl verin hamileyim son zamanlarım ve en baştan beri sinirlerim alt üst durumda


eşinin kötü niyetli olduğunu sanmam ama yine o kadından hala bahsedip huzurunu kaçırmamalıydı, sosyal medyadan mı eklemiş orasını anlamadım ama herhagi bi şekilde aratmaya bi şekilde kontak kurmaya gerek yok artık, çok önemli huzur kaçırmaya değecek bişey değil çünkü, eşin hata yapmış o konuda
bu konudan da boşanılmaz, bence karşılıklı konuşup karar alın eski defterleri açmayalım diye
 

DonukPudra

asparagas!
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
8 Mart 2011
26.011
28.168
Eşeğin aklına resmen karpuz kabuğunu sokmaya çalışıyorsun...

tamam hamilesin duyguların git-gellerde.

fakat eşinin o bayana dair birşeyleri olsa içinde senden saklardı. gizli saklı bakardı ederdi. adam gayet medeni anlatmış.
sen yok "zevkine tüküreyim ,yok başka arkadaşa sordur, yok 3 cocuklu kadın ne işi var -ki sanane bundan- ,yok beni boşa onu al bari"

Pes diyorum ya.. adam en verilebilcek cevabı vermiş. yapcak olsam sana bakmam yaparım demiş... daha ne desin.. (sen anla.! )
 

captain price

erkek değilim ben
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2015
26.503
91.049

Yokuspokus

Nope thanks
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
3 Mart 2016
18.157
76.856
Durduk yere olay çıkarmışsınız, eşiniz de toparlamayı bilememiş, iki güzel söz söylese de konuyu kapatsa ne varmış.
"Sen benim biriciğimsin, o geçmişte kalan basit bir hoşlantı, sen hayatımın anlamısın" filan desin diye umuyordunuz sanırım, siniriniz o. Değil mi?
 

hissikablelvuku

Üye
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
160
170
38
Ortada aldatma durumu olsa eşin zaten bunları sana anlatmazdı ki. Adam bişey gizlememiş .Ama eşeğin aklına da karpuz kabuğu düşürdün bir kere. Senin yerinde olsam konuyu kapatırım uzatman senin hayrına görünmüyor
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1302 gün geçti.

VEdeBU

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2015
6.091
11.007
Hamileliğin verdiği bir hassasiyet heralde gereksiz yere tepki
Kadın üç çocuklu evli ve habersiz yani masum
Eşinizin ki merak olabilir en fazla önemsemeyin ve kimsenin dış görüntüsünede laf etmeyin içler acısı zevkine tüküreyim demeyin
 

eylemesra

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2012
1.133
1.117
Bence hiç üretme yaa.. ortada bişey yok. hem bu kadar fırsatı da sen yaratıyorsun adama , hem kızıyosun... şimdi şöyle düşün bide. o bayan evli ve 3 çocuklu sonuçta. Ve her ikiniz de o bayana saygı duymalısınız. Eminim sen bu kadar huzurunu bozarken, onun umurunda bile değilsinizdir
 

Bright crystal

Balık kadını
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2013
5.004
5.025
Eşeğin aklına resmen karpuz kabuğunu sokmaya çalışıyorsun...

tamam hamilesin duyguların git-gellerde.

fakat eşinin o bayana dair birşeyleri olsa içinde senden saklardı. gizli saklı bakardı ederdi. adam gayet medeni anlatmış.
sen yok "zevkine tüküreyim ,yok başka arkadaşa sordur, yok 3 cocuklu kadın ne işi var -ki sanane bundan- ,yok beni boşa onu al bari"

Pes diyorum ya.. adam en verilebilcek cevabı vermiş. yapcak olsam sana bakmam yaparım demiş... daha ne desin.. (sen anla.! )
+1
Ortada bişey yokken , aralarında daha önceden bile bişey olmamışken boşa sorun etmişsiniz
 

Nibe

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Haziran 2016
471
597
32
Bütün sözlerinizi hamilelik hormonlarına baglayalım
Ama niye başkasını arayıp esim sana birsey sorcak diye temel attın onu hiç anlamadım.
Adamın aklına durduk yere biseyleri sokmuşsun gibi geldi
 

Eunike

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
2.836
7.407
Yazık kadına üzüldüm, kendi halinde yaşayan kadın arkasından edilen muhabbete bak.
Boşansın da al bari falan kadın da kocanızı bekliyordu zaten, içler acısı demişiniz bir de ne kadar kötü niyetlisiniz umarım hamilelik hormonlarıdır normalde böyle değilsinizdir.