Tabi ki moralinizi bozmayın .bende ilk ultrasona gittiğimde eşime ultrason resmini gösterdiğimde aaa bebeğin pipisi çıkmış diyordu
öyleyse o yolk saçı yani bebek görünmüyor ki minik olunca. Ben 11 haftaya kadar sadece kalp atışını gördüm hiç bebeğe benzer bir şey göremedim 11+5 te tam bebek halindeydi hareketlerini o zaman görmüştüm .Rabbim sana da nasip etsin