- 22 Nisan 2016
- 259
- 72
- 48
- 30
- Konu Sahibi Mihribantje
Dus zal ik gewoon op me nieuwe school Mihriban gebruiken? Weetje ben hep insanlarin dediklerini ne dusunduklerini kafama takarim ismimide kafama taktim boyle sorun yaptim. En nu ben ik bang dat ik spijt krijg als ik geen andere roepnaam doe zegmaar. Mijn plan is om op me nieuwe school als roepnaam Elif te gebruiken. En als mensen vragen ja je heet toch eigenlijk Mihriban dan zeg ik zovan Elif is me tweede naam en later wil ik dan ook op me paspoort Elif ekletmek. Yani iki isimli olucam ikisinide kullanacam beni Mihriban olarak taniyanlar hala Mihriban diyebilirler maar ik denk nu zovan kendime cok is ve zorluk cikartmiyormuyum degermi diye dusunuyorum.Nou schat ik denk vooral dat jij aan Elif denkt omdat Elif nu deze jaren heel erg in is. Cok populer bi isim. Wat is er erg aan ban? Wees blij ismin Eylul felan degil. Yada erkeklerde Aykut ismi, denk even na, iewhh.
Bence mihriban kug gibi zarif ve kibar bi isim. Keske ismim mihriban olsaydi.
Bazen arada arkdasimin arkdasi hakkinda konusurken " ze heet mihriban " der.
Denk ik " wauw ze is zeker een naif en asil bi kiz"
Ik zou het zeker wetn niet veranderen.
Niet omdat Elif veel meer gepest zal veroorzaken, ik zeg niet Elif cok mantiksiz. Istersen korsun yine elif. Maar omdat mihriban zo zelden voorkomt en zo mooi klinkt in de oren zeg ik vooral "niet doen'. Mihriban weg schrappen is heel erg zonde.
Geloof me.