He valla . Forumda gezinirken izleniyormuş hissine kapılıyorum neyseki uygunsuz yerlere girmiyorumAeben'cim, @deynepnaz çok tehlikeli ondan gizli birşey yapamazsınız,ona göre davranın
Sanada iyi günler dilerim canımHayırlı sabahlar . Mutlu umut dolu bir gün olsun inşallah ...
Sana da canım.Kolay gelsin.Gözüm üstünde.Keşke reelde de peşinde olabilsemHayırlı sabahlar . Mutlu umut dolu bir gün olsun inşallah ...
O zaman evde duramazsın deynebim , takıl bana hayatını yaşa dermişimSana da canım.Kolay gelsin.Gözüm üstünde.Keşke reelde de peşinde olabilsem
Hatta uğramakla kalma,makarna yap bize.Günaydın :) buraya da bir ugruyayım.
EV düzenini daha oturtamadık malum taşınma falan derkenHatta uğramakla kalma,makarna yap bize.Becerikli olduğunu biliyorum
Makarna yap kolaylık olsun diye,buraya da uygun hemEV düzenini daha oturtamadık malum taşınma falan derkensiz yapın ben bakarım :)
1 ay için de 2 kere taşındımMakarna yap kolaylık olsun diye,buraya da uygun hemKime desem sen de yap diyor,oynamıyorum ben Bir kişi de demiyor ki tamam yaparım ,sen yeter ki iste
Kolay gelsin canım.Odadan adaya taşınmak bile çoğu zaman yorucu oluyor.Sıcak yerden geldiniz ,giriş katlar daha soğuk oluyor,umarım bünyeniz çabuk alışır soğuğa.Gerçi ortak ev olacağına soğuk olsun daha iyi.1 ay için de 2 kere taşındımmalum şehir dışına geldim ilk önce apart tarzı yerde oturuyordum ama orayı begenmedik çamaşır makinesi ortak,misafir gelirse sıkıntı,pazar günü normal eve geçtik kardeşimle ama burada da giriş kat olduğu için rutubet çok bugun de usta getirecek ev sahibi peteklere bakacak .
Üst katta 3 yada 4. kat boşalacakmış galiba 3.kat oranın içi full yapılı miş kiracı var içinde ev sahibi ile arası biraz iyi değil onu çıkmasını bekliyor hatta çıkacaktı sonradan vazgeçti çıkacağı zaman sizi yerleştiririm diyor 3.kat olması daha iyi.Kolay gelsin canım.Odadan adaya taşınmak bile çoğu zaman yorucu oluyor.Sıcak yerden geldiniz ,giriş katlar daha soğuk oluyor,umarım bünyeniz çabuk alışır soğuğa.Gerçi ortak ev olacağına soğuk olsun daha iyi.
Evet, biliyorum...Souvenir hediye demek fransızçada
Herşeyden haberi var korkmaya başladımHe valla . Forumda gezinirken izleniyormuş hissine kapılıyorum neyseki uygunsuz yerlere girmiyorum
Ne sandınız ,Kazenin gerçek adını, facesini bile buldum.Herşeyden haberi var korkmaya başladım
Senden herşey beklenirNe sandınız ,Kazenin gerçek adını, facesini bile buldum.
Şöyle değişik tarifler olsa da denesek miss gibi yesek.Evet göstersinler marifetlerini ,adamı hasta etmesinler uleyn,katılacağım diyorlar ,bekliyorlar. (bana laf edeni vururum )