- Katılım
- 6 Mart 2024
- Mesajlar
- 15.236
- Emoji Skoru
- 33.116
- Puanlar
- 528
Aleyküm selam . Hayırı olsun bebekleriniz. 3 aydan sonra rahatlıyorsunuz inşallah ilk zamanlar öyle oluyor .Slm nasıl geçiyor ikzilerle süreç benimde ikiz 22 gün oluyorz ama tükendim artık emziryirum akşamdan beri emdiler Bi o Bi o şuan da dayanamadım mama verdim yaticam artık ne zaman geçecek bu günler
gaz varmı bebeklerınız de