• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mayıs 2026 Tüp Bebek başlayanlar

Çok güzel olsun yolumuz sonu da güzel olsun :) bizde söylemedik valla ailelerimize zaten söylemiyoruz süreç de yalnız olmak da yoruyor ama müjdeyi verdiğimizde tüm zorlukları unutuveririz 💫🤲🏻
Evet bazen yalnızlık yoruyor ama inşallah hepimiz için değer 🥰🥰🥰🥰🤲🏻🤲🏻
 
Pgt nedir bilmiyorum ama taze transfer dediğiniz şey sanırım süreç
Pgt genetik test. Embriyolar genetiğe yollanıyor kromozomal olarak değerlendiriliyor eğer ordan sağlıklı gelirse öyle transfer yapılıyor mayısta yumurta toplama olunca transfer temmuzda oluyor mesela.taze transfer yumurta toplamadan 3 veya 5 gün sonra yapılıyor
 
Pgt genetik test. Embriyolar genetiğe yollanıyor kromozomal olarak değerlendiriliyor eğer ordan sağlıklı gelirse öyle transfer yapılıyor mayısta yumurta toplama olunca transfer temmuzda oluyor mesela.taze transfer yumurta toplamadan 3 veya 5 gün sonra yapılıyor
Yok pgt yaptırmayız diye düşünüyorum herhalde eşime de sordum ama bir doktora da danışırım. Bilgi için çok teşekkür ederim. Siz yaptınız mı pgt hiç?
 
Yok pgt yaptırmayız diye düşünüyorum herhalde eşime de sordum ama bir doktora da danışırım. Bilgi için çok teşekkür ederim. Siz yaptınız mı pgt hiç?
Evet ilk denemede de yaptırdık biz 4 embriyo yollamıştık 2si sağlıklı gelmişti biri 5aa biri 3bc idi ikisi de tutmadı ama. 5bb ve 4ab kalitede embriyolarımız sağlıksız gelmişti o yüzden bu defa da yollayacağız
 
Yok pgt yaptırmayız diye düşünüyorum herhalde eşime de sordum ama bir doktora da danışırım. Bilgi için çok teşekkür ederim. Siz yaptınız mı pgt hiç?
Merhaba bende 2. Tedavi için bu günlerde başlayacağım sorun çıkmazsa regl olmayı bekliyorum.
Arkadaş size pgt demiş. Pgt 5. Güne giden embriyolardan bir kaç hücre alarak laboratuvara gönderip içinde bazı dizilim yanlışı gibi şeylere bakıyorlar ona deniyor. Embriyo başına 350$/€ merkez hangi para birimini kullanıyorsa artık.
Tüp bebek merkezleri bir kısmı ilk defa giden hastaya sadece tedavi gidişatı ile embriyo oluşmasına bakıyor eğer kadının yaşı 38 e gelmediyse pgt yi hemen düşünmüyor. Biz bi embriyo yapalım, duruma bakalım, transfer edelim 2 defa falan tutmazsa duruma göre tedaviyi değiştiyorlar. Bunun bir nedenide zaten atıyorum A şehirinde tüp bebek paketi 200.000 aileler bunu görünce bi afallıyor çok fazla diye eğer maliyet artarsa hasta gelmezse o da var.
Bazı tüp bebek merkezleride en baştan hastaya aklına ne geliyorsa yapıyorlar pgt bu merkezler için olmazsa olmaz. Burayıda bazı insanlar özellikle her şey ince elenip sık dokunuyor titizlikle ilerliyor para bizim için önemli değil biz yapılan her şeye razıyız diyor.
Dışarıdan bakınca olayın durumuna hasta öyküsü tedavisini ele alınca yapılan 2 sistemde kendine göre haklı.

Karyotip sonucu bozuk mu?
Daha önce düşük / başarısız tüp bebek var mı?
Yaş faktörü
Embriyo sayısı
Doktorlar bunlara göre yol alıyorlar. Şöylede bir şey var sıfır tolerans diye bir şey yok. Pgt ye gitmiş bir bebekte yine doğunca yüzde yüz sorunsuz olacak diye hiç bir yer kesin konuşamaz.
Biz yeni tedavi öncesi kromozom testi yaptırdık sonucu alıp gideceğiz eğer bir sorun çıkarsa ona göre yol alırız pgt isteriz. zaten pcos olmadığı için bir sürü embriyoda olmayacak o yüzden kromozom testi iyi çıkarsa pgt düşünmüyorum.
Şimdi daha ilk iğnenizi atmışsınız günlerinizi güzel geçirin kafanıza bunları takmayın olumsuz süreç geçirdiğim için çok zor oluyor.
 
Herkese merhaba. 35 yaşındayım ben de. Yarın 4. Kez yumurta toplama işlemim yapılacak. 5 tane negatif transferim var. Tam pcos değilim ama Amh çok yüksek. Umarım sağlıklı embriyolarımız olur Mayıs ayı bize uğurlu gelir 🙏🏻
 
Merhaba bende 2. Tedavi için bu günlerde başlayacağım sorun çıkmazsa regl olmayı bekliyorum.
Arkadaş size pgt demiş. Pgt 5. Güne giden embriyolardan bir kaç hücre alarak laboratuvara gönderip içinde bazı dizilim yanlışı gibi şeylere bakıyorlar ona deniyor. Embriyo başına 350$/€ merkez hangi para birimini kullanıyorsa artık.
Tüp bebek merkezleri bir kısmı ilk defa giden hastaya sadece tedavi gidişatı ile embriyo oluşmasına bakıyor eğer kadının yaşı 38 e gelmediyse pgt yi hemen düşünmüyor. Biz bi embriyo yapalım, duruma bakalım, transfer edelim 2 defa falan tutmazsa duruma göre tedaviyi değiştiyorlar. Bunun bir nedenide zaten atıyorum A şehirinde tüp bebek paketi 200.000 aileler bunu görünce bi afallıyor çok fazla diye eğer maliyet artarsa hasta gelmezse o da var.
Bazı tüp bebek merkezleride en baştan hastaya aklına ne geliyorsa yapıyorlar pgt bu merkezler için olmazsa olmaz. Burayıda bazı insanlar özellikle her şey ince elenip sık dokunuyor titizlikle ilerliyor para bizim için önemli değil biz yapılan her şeye razıyız diyor.
Dışarıdan bakınca olayın durumuna hasta öyküsü tedavisini ele alınca yapılan 2 sistemde kendine göre haklı.

Karyotip sonucu bozuk mu?
Daha önce düşük / başarısız tüp bebek var mı?
Yaş faktörü
Embriyo sayısı
Doktorlar bunlara göre yol alıyorlar. Şöylede bir şey var sıfır tolerans diye bir şey yok. Pgt ye gitmiş bir bebekte yine doğunca yüzde yüz sorunsuz olacak diye hiç bir yer kesin konuşamaz.
Biz yeni tedavi öncesi kromozom testi yaptırdık sonucu alıp gideceğiz eğer bir sorun çıkarsa ona göre yol alırız pgt isteriz. zaten pcos olmadığı için bir sürü embriyoda olmayacak o yüzden kromozom testi iyi çıkarsa pgt düşünmüyorum.
Şimdi daha ilk iğnenizi atmışsınız günlerinizi güzel geçirin kafanıza bunları takmayın olumsuz süreç geçirdiğim için çok zor oluyor.
Ne kadar güzel anlatmışsınız Allah sizden razı olsun. İçime ne güzel rahatlattı gözlerim doldu. İnşallah süreç herkes için kısa ve kolay olur. Eşim de her şeyi kafana takma dedi ben de üzerini kapattım açıkçası. Evet dediğiniz gibi daha önce ne gebelik ne düşük vb bir şey yaşadım kimse pcos da var demedi. O yüzden doktor da dememiştir eminim. Süreç maddi olarak da zor gerçekten tabii böyle şeyler de tamam neyse parası ödeyelim oluyor ama maddiyatta strese sokuyor her şekilde. Çok teşekkür ederim tekrardan
 
Ne kadar güzel anlatmışsınız Allah sizden razı olsun. İçime ne güzel rahatlattı gözlerim doldu. İnşallah süreç herkes için kısa ve kolay olur. Eşim de her şeyi kafana takma dedi ben de üzerini kapattım açıkçası. Evet dediğiniz gibi daha önce ne gebelik ne düşük vb bir şey yaşadım kimse pcos da var demedi. O yüzden doktor da dememiştir eminim. Süreç maddi olarak da zor gerçekten tabii böyle şeyler de tamam neyse parası ödeyelim oluyor ama maddiyatta strese sokuyor her şekilde. Çok teşekkür ederim tekrardan
rica ederim Allah kimsenin emeğini karşılıksız bırakmasın inşallah. Hayırlı evlatlar nasip etsin bizlere.
 
Merhaba bende 2. Tedavi için bu günlerde başlayacağım sorun çıkmazsa regl olmayı bekliyorum.
Arkadaş size pgt demiş. Pgt 5. Güne giden embriyolardan bir kaç hücre alarak laboratuvara gönderip içinde bazı dizilim yanlışı gibi şeylere bakıyorlar ona deniyor. Embriyo başına 350$/€ merkez hangi para birimini kullanıyorsa artık.
Tüp bebek merkezleri bir kısmı ilk defa giden hastaya sadece tedavi gidişatı ile embriyo oluşmasına bakıyor eğer kadının yaşı 38 e gelmediyse pgt yi hemen düşünmüyor. Biz bi embriyo yapalım, duruma bakalım, transfer edelim 2 defa falan tutmazsa duruma göre tedaviyi değiştiyorlar. Bunun bir nedenide zaten atıyorum A şehirinde tüp bebek paketi 200.000 aileler bunu görünce bi afallıyor çok fazla diye eğer maliyet artarsa hasta gelmezse o da var.
Bazı tüp bebek merkezleride en baştan hastaya aklına ne geliyorsa yapıyorlar pgt bu merkezler için olmazsa olmaz. Burayıda bazı insanlar özellikle her şey ince elenip sık dokunuyor titizlikle ilerliyor para bizim için önemli değil biz yapılan her şeye razıyız diyor.
Dışarıdan bakınca olayın durumuna hasta öyküsü tedavisini ele alınca yapılan 2 sistemde kendine göre haklı.

Karyotip sonucu bozuk mu?
Daha önce düşük / başarısız tüp bebek var mı?
Yaş faktörü
Embriyo sayısı
Doktorlar bunlara göre yol alıyorlar. Şöylede bir şey var sıfır tolerans diye bir şey yok. Pgt ye gitmiş bir bebekte yine doğunca yüzde yüz sorunsuz olacak diye hiç bir yer kesin konuşamaz.
Biz yeni tedavi öncesi kromozom testi yaptırdık sonucu alıp gideceğiz eğer bir sorun çıkarsa ona göre yol alırız pgt isteriz. zaten pcos olmadığı için bir sürü embriyoda olmayacak o yüzden kromozom testi iyi çıkarsa pgt düşünmüyorum.
Şimdi daha ilk iğnenizi atmışsınız günlerinizi güzel geçirin kafanıza bunları takmayın olumsuz süreç geçirdiğim için çok zor oluyor.
Merhaba canım, kromozom testi sen ve eşine bakılan mı yaptırıyorsunuz? Düşük öykünüz var mı acaba? Birde o test biraz geç geliyor hatırladığım kadarıyla. Başlamak için onu beklemeyeceksiniz o zaman
 
Herkese merhaba. 35 yaşındayım ben de. Yarın 4. Kez yumurta toplama işlemim yapılacak. 5 tane negatif transferim var. Tam pcos değilim ama Amh çok yüksek. Umarım sağlıklı embriyolarımız olur Mayıs ayı bize uğurlu gelir 🙏🏻
Merhaba canım. Aynen yaza mutlu huzurlu sağlıklı bebişlerle girelim 🙏🏻 peki negatif transferden sonra ne diyorlar ileri test ya da başka bir şey yaptırdınız mı? Sadece devam mı?
 
Merhaba canım, kromozom testi sen ve eşine bakılan mı yaptırıyorsunuz? Düşük öykünüz var mı acaba? Birde o test biraz geç geliyor hatırladığım kadarıyla. Başlamak için onu beklemeyeceksiniz o zaman
Kromozom Karyotip hiç hamile kalmadım. Şehir hastanesinde şubatta yaptırdık sonucu çıktı mesaj ta ramazan ayında geldi. E nabızda içeriği görünmüyor. Doktora gidip alacağız. Tüp bebek merkezine Haftasonu gitmediğim sürece önce onu alıp öyle gideceğiz eşimle 3. Derece akrabayız. Kafamızda soru işareti kalmasın diye yaptırdık. Gerekli görülürse pgt yapılır.
 
Kromozom Karyotip hiç hamile kalmadım. Şehir hastanesinde şubatta yaptırdık sonucu çıktı mesaj ta ramazan ayında geldi. E nabızda içeriği görünmüyor. Doktora gidip alacağız. Tüp bebek merkezine Haftasonu gitmediğim sürece önce onu alıp öyle gideceğiz eşimle 3. Derece akrabayız. Kafamızda soru işareti kalmasın diye yaptırdık. Gerekli görülürse pgt yapılır.
Anladım canım evet önden yaptırmanız iyi olmuş, bizde yaptırmıştık ama 2 düşük sonrası da temiz çıkmıştı.
 
Merhaba canım. Aynen yaza mutlu huzurlu sağlıklı bebişlerle girelim 🙏🏻 peki negatif transferden sonra ne diyorlar ileri test ya da başka bir şey yaptırdınız mı? Sadece devam mı?
Hiç bir yorum yok. Doktorların tek söylediği şoktayız nasıl tutmaz oluyor… yani aslında elle tutulur bir sorun yok. Ne diyeyim hayırlısı.
 
benim de yarın yumurta toplamam var 9.30'da bakalım nasıl olacak. kimseye bir şey demeden işten izin alması da zor canım sıkılıyor. burda gördüm 20-22 yumurta falan maşallah bende o kadar yok galiba. insan kıyaslıyor kendimi de boş yere strese sokuyorum böyle. zor bir süreç bakalım yarın neler olacak..
 
benim de yarın yumurta toplamam var 9.30'da bakalım nasıl olacak. kimseye bir şey demeden işten izin alması da zor canım sıkılıyor. burda gördüm 20-22 yumurta falan maşallah bende o kadar yok galiba. insan kıyaslıyor kendimi de boş yere strese sokuyorum böyle. zor bir süreç bakalım yarın neler olacak..
Benim de yarın yumurta toplama işlemim:) inşş güzel kaliteli yumurtalar olur kolaylıklar diliyorum
 
Back
X