Daha olmadı benim, bir önceki opu da 35. Günde olmuştu 1 hafta gecikmişti. Bugün 30. Gün henüz olmadı yine:) normalde hiç sekmez çok düzenli reglim. ilk opuda dr a sormuştum normal demişti
Daha olmadı benim, bir önceki opu da 35. Günde olmuştu 1 hafta gecikmişti. Bugün 30. Gün henüz olmadı yine:) normalde hiç sekmez çok düzenli reglim. ilk opuda dr a sormuştum normal demişti