Mayıs 2026 Tüp Bebek başlayanlar

Kızlar, opu’dan sonra ikinci reglinizi oldunuz mu? Gecikmeniz oldu mu? Olduysa kaç gün sonra oldunuz?
Daha olmadı benim, bir önceki opu da 35. Günde olmuştu 1 hafta gecikmişti. Bugün 30. Gün henüz olmadı yine:) normalde hiç sekmez çok düzenli reglim. ilk opuda dr a sormuştum normal demişti
 
Evet ben olmuştum ve gecikmemişti. Normal düzenli haliyle devam etmişti. Ama herkesin farklı olabiliyormuş
Daha olmadı benim, bir önceki opu da 35. Günde olmuştu 1 hafta gecikmişti. Bugün 30. Gün henüz olmadı yine:) normalde hiç sekmez çok düzenli reglim. ilk opuda dr a sormuştum normal demişti
Benim de bugün 34. günüm aslında çok düzenli regl olurum. Doktorum bir şey söyledim ama burada okuduğum kadarıyla evet gecikme oluyormuş.
 
`