• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Meme Küçültme sonrası doku kaybı

2meleginannesi

Rabbim herkesin hakkında hayırlısını eylesin.
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Şubat 2016
Mesajlar
63
Emoji Skoru
9
Puanlar
286
Yaş
32
Herkese merhaba arkadaşlar Adana balcalıda 14.04.2026 yani 5 gün önce meme küçültme oldum geçmişte sağ memede Granülatöz mastit geçmişim vardı çok çektirmişti bana akıntı şişlik enfeksiyon 1 senedir nüks etmedi bende ameliyata karar verdim genel cerrahi durumu biliyordu onay verdi estetik cerrahına bilgi vermemiş neyse ameliyatta sağ memeden 540 gram sol memeden 510 gram yap alınmış ayrıca sağ memeden 3 4 adet kist alınıp patalojiye yollandı gelelim iiin iyileşme sürecine ameliyattan sonra doktor bana neden mastit geçmişin olduğunu olduğunu söylemedin dedi hocam söyledim ben genel cerrahiye raporları da inceledi dedim bilseydim yapmazdım bu riski almazdim dedi hadi doku kaybı olursa meme başı kaybı yada meme kaybı dedi iyileşmezse dedi şuan sol meme çok güzel iyileşiyor ama sağ meme gerçekten sıkıntılı başı mosmor dün iğneler batırdılar kontrol ettiler kanlanma varmı diye var dedi doktor çok şükür yavaştan kan taşımaya başlamış dedi doktor eğer orda kanlanma durdursa meme başı kayıp edilirmiş çektiğim ağrılar da ayrı tabi mafolmuş durumdayım stresten ağrıdan dudaklarımda uçuklar çıktı bu durumu yaşayan varmı 😢😢
 
Çok geçmiş olsun, burada benzer durumu yaşayan kişilerin yorumlarını okumuştum, inşallah şu an daha iyisinizdir.
 
Çok geçmiş olsun, burada benzer durumu yaşayan kişilerin yorumlarını okumuştum, inşallah şu an daha iyisinizdir.
merhaba 1 ay 2 gün geçti ameliyat üzerinden sol meme çok güzel iyileşti ama sağ memede hala üst kısmında siyah nekroz kabuğu var alt tarafları açıldı ama üstteki duruyor onunda kendi kendine düşmesini bekliyor doktor yani böyle bu şekil bekliyorum elimden bişey gelmiyor ama ağrı ve psikolojik olarak çok daha iyiyim şükür😇
 
Back
X