• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mia ve Preserve Meme Protezi Yaptıranlar Yardımm

lorellacik

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Şubat 2018
Mesajlar
94
Emoji Skoru
100
Puanlar
93
Yaş
32
Arkadaşlar merhaba,

Çok uzun süredir meme büyültme ameliyatı olmak istiyorum ancak hem süreç bana çok zorlu geldiği için hem de fiyatlar sebebiyle bir türlü olmadım. Bir türlü yaptıramayınca ve zaman da geçtikçe insan kendisiyle barışmayı seçiyor. İdare de ediyorum…

Ancak instagram keşfetimde mia meme büyütme ile ilgili bir reklam çıktı. Sonrasında hemen süreci araştırmaya başladım. 15-20 dk arası süren aynı gün veya ertesi gün normal hayata dönebileceğin 1-2 hafta sonra da spor bile yapılabilecek bir yöntem. 2 yöntem var biri Mia Femtech diğeri Preserve. İkisinin arasındaki fark Mia koltuk altından kesi ile yerleştiriliyor Preserve göğüs altından kesi ile ve Mia daha yassı Preserve daha yuvarlakmış sanırım. Bu iki teknikte çok yeni olup klasik meme protezleri kadar büyük ebatlarda yapılamıyormuş zaten yani doğallık ya da daha küçük ebatlar vs isteyenler için.

2 gündür edindiğim bilgiler bunlar sanırım.

Şimdi, aramızda bu operasyonu yaptıran varsa birkaç soru sormak istiyorum. Fiyat, hissiyat, operasyon sonrası süreç dr tavsiyesi vs gibi bizi aydınlatabilecek bilgi verebilecek kişiler var mı?

Şimdiden teşekkürlerrğ.
 
Ben de iki yöntemi araştırıyorum. Ankara da doktor arayışındayım en son aldığım fiyat Mİa 10000, Preserve 8000 dolar.
 
Maalesef benim aldığım fiyatlar bu şekilde.
 
Merhabalar bende preserve olalı ortalama 2,2.5 ay oldu. Ben inanılmaz memnunum bazıları çok küçük bazıları çok büyük dediler inanılmaz kafamı çıldırttılar sırf çevrem yüzünden yalandan ameliyatı erteleyip durdum ama şuannn inannılmazz memnunummm herkese açıp gösteresim geliyor ama gösteremiyorum delirmelik hahaha ama benim gibi kafasında soru işareti olan ve çevresi yüzünden yalan öteleyip duran var ise ertelemesin istediğinizi sorun elimden geldiğince anlatmaya çalışırım
şuan inanılmaz doğal inanılmaz güzel

çok teşekkür ederim bende çok düşündüm ikisi arasında kaldım. ama olay şuymuş mia da daha düşük cup ölçüsü preserve biraz daha yüksek kullanılabiliyor ek olarak mia koltuk altındanmış preserve meme altından 2 cm. ama bence çok önemli değil çünkü şuan izlerim inanılmaz azaldı ve sütyen içerisinde kalıyor. ben istanbulda oldum Dr. Emre Güvercin doktorumun adı. benim en ilkel sorularıma bile saatlerce pes etmeden cevapladı hakkını asla ödeyemem kendisinin ücreti de arayınca veriyorlar şuan hala aynı mı değil mi bilemiyorum

Şimdi instagram dan bi doktora sordum normal ameliyat 195bin tl diğer yöntemler 8500 $ dedi direkt
Çok pahalı maalesef bir de yeni yöntemler emin olmak lazım
 
Ben güvenilir buldum ancak 400 bin li rakamlar çok ütopik benim için. Yine yaptıramayacağım demekki. Umarım siz yaptırabilirsiniz.
Bilemiyorum ben de preserve belki yaptırabilirim mia daha da fazla ücreti o zaten olmaz.
 
Arkadaşlar merhaba,

Çok uzun süredir meme büyültme ameliyatı olmak istiyorum ancak hem süreç bana çok zorlu geldiği için hem de fiyatlar sebebiyle bir türlü olmadım. Bir türlü yaptıramayınca ve zaman da geçtikçe insan kendisiyle barışmayı seçiyor. İdare de ediyorum…

Ancak instagram keşfetimde mia meme büyütme ile ilgili bir reklam çıktı. Sonrasında hemen süreci araştırmaya başladım. 15-20 dk arası süren aynı gün veya ertesi gün normal hayata dönebileceğin 1-2 hafta sonra da spor bile yapılabilecek bir yöntem. 2 yöntem var biri Mia Femtech diğeri Preserve. İkisinin arasındaki fark Mia koltuk altından kesi ile yerleştiriliyor Preserve göğüs altından kesi ile ve Mia daha yassı Preserve daha yuvarlakmış sanırım. Bu iki teknikte çok yeni olup klasik meme protezleri kadar büyük ebatlarda yapılamıyormuş zaten yani doğallık ya da daha küçük ebatlar vs isteyenler için.

2 gündür edindiğim bilgiler bunlar sanırım.

Şimdi, aramızda bu operasyonu yaptıran varsa birkaç soru sormak istiyorum. Fiyat, hissiyat, operasyon sonrası süreç dr tavsiyesi vs gibi bizi aydınlatabilecek bilgi verebilecek kişiler var mı?

Şimdiden teşekkürlerrğ.
Bugün 4. Günüm preserve oldum Mia da 190 cc’ye kadar takılabiliyormuş ama preservede boyut daha da büyüyebiliyor 285 cc motiva takıldı bana bugün kontrole gittim herşey çok yolunda sadece çok fazla ödemim var. Ağrı 2. ve 3. günde oldu ama doktorumun verdiği ilaçları kullanınca o da yok denecek gibiydi yani dudak dolgusu yaptırdıysanız ondaki o bir kaç günlük ödem ve hassasiyet gibi düşünün. Bugün tamamen normale döndüm diyebilirim.
 
Bugün 4. Günüm preserve oldum Mia da 190 cc’ye kadar takılabiliyormuş ama preservede boyut daha da büyüyebiliyor 285 cc motiva takıldı bana bugün kontrole gittim herşey çok yolunda sadece çok fazla ödemim var. Ağrı 2. ve 3. günde oldu ama doktorumun verdiği ilaçları kullanınca o da yok denecek gibiydi yani dudak dolgusu yaptırdıysanız ondaki o bir kaç günlük ödem ve hassasiyet gibi düşünün. Bugün tamamen normale döndüm diyebilirim.
Geçmiş olsun hangi doktora oldunuz? Ne kadar ödediniz bir de hissiyatı nasıl acaba doğal duruyor mu protez olduğu belli mi? Ben çok kararsızım.
 
Bugün 4. Günüm preserve oldum Mia da 190 cc’ye kadar takılabiliyormuş ama preservede boyut daha da büyüyebiliyor 285 cc motiva takıldı bana bugün kontrole gittim herşey çok yolunda sadece çok fazla ödemim var. Ağrı 2. ve 3. günde oldu ama doktorumun verdiği ilaçları kullanınca o da yok denecek gibiydi yani dudak dolgusu yaptırdıysanız ondaki o bir kaç günlük ödem ve hassasiyet gibi düşünün. Bugün tamamen normale döndüm diyebilirim.

Merhaba geçmiş olsun. Göğsünüz kaç bedendi her meme bedenine yapamıyorlarmış sanırım. Bilgiler konusunda yardımcı olabilir misiniz acaba? Nerde hangi doktora operasyon oldunuz? Fiyatı neydi?
 
Geçmiş olsun hangi doktora oldunuz? Ne kadar ödediniz bir de hissiyatı nasıl acaba doğal duruyor mu protez olduğu belli mi? Ben çok kararsızım.
Tekrar merhaba, siz neye karar verdiniz yaptırdınız mı acaba?

Bana yine ataklar tutmaya başladı gidip gelip fiyattan dolayı normal meme ameliyatlarına baktım ama forum da korku tüneli gibi o kadar korkutucu bir süreç anlatıyorlar ki bunu da asla yaptıramam gibi geliyor preserve çok pahalı gerçekten psikolojim bozuluyor artık mutsuz hissediyorum
 
Tekrar merhaba, siz neye karar verdiniz yaptırdınız mı acaba?

Bana yine ataklar tutmaya başladı gidip gelip fiyattan dolayı normal meme ameliyatlarına baktım ama forum da korku tüneli gibi o kadar korkutucu bir süreç anlatıyorlar ki bunu da asla yaptıramam gibi geliyor preserve çok pahalı gerçekten psikolojim bozuluyor artık mutsuz hissediyorum
Merhaba. Bugün doktor randevum var hem preserve hem mia için görüşeceğim hangisi uygun olur hangisi avantajlı bakacağım. Normal meme ameliyatı olmak istemiyorum ama.
 
Mia tamamen reklam ürünü ben yaptırdım minicik top gibi duruyorlar çok pişmanım. Preserve yaptırın daha mantıklı ama onda da sarkma olan duydum
 
Mia tamamen reklam ürünü ben yaptırdım minicik top gibi duruyorlar çok pişmanım. Preserve yaptırın daha mantıklı ama onda da sarkma olan duydum

Gerçekten mi mia daha pahalı sanırım nasıl öyle olabilirki siz nerde olmuştunuz operasyonu
 
Ben Preserve yaptıracağım doktorla görüştüm.
 
Bugün 4. Günüm preserve oldum Mia da 190 cc’ye kadar takılabiliyormuş ama preservede boyut daha da büyüyebiliyor 285 cc motiva takıldı bana bugün kontrole gittim herşey çok yolunda sadece çok fazla ödemim var. Ağrı 2. ve 3. günde oldu ama doktorumun verdiği ilaçları kullanınca o da yok denecek gibiydi yani dudak dolgusu yaptırdıysanız ondaki o bir kaç günlük ödem ve hassasiyet gibi düşünün. Bugün tamamen normale döndüm diyebilirim.
hangi doktora oldunuz lutfen soyler misiniz?
 
Back
X