• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Meme büyütme ameliyatı polytech

ggglllyyy

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şubat 2026
Mesajlar
17
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
35
Merhaba arkadaşlar. 2 hafta önce meme büyütme ameliyatı oldum. Yıllardır hep istediğim bir operasyondur çünkü nerdeyse hiç meme dokuma yoktu. Bir çocuk emzirince de iyce içi boşaldı. Özgüvenim yerlerdendir. Bu süreçte kendim de hep buralardan daha önce ameliyat olanların tecrübelerini okuduğumdan bende yazmak istedim. Boyum 173 kilom 57 dolayısıyla zayıfım ve göğüs kafesimde 70 cm dar olduğundan büyük bir protez takılamadı. Doktorum ölçülerimi aldı ve ameliyata 300 ila 400 cc arası 5 boy getireceğini söyledi. Ameliyat esnasında deneyip hatta oturtup yanlardan taşıp taşmadığına bakılıyormuş. Bana da 360cc yüksek profil polytech marka prozete karar vermişler. Dual2 plan.Gelelim ameliyat gününe heyecandan kalbim duracaktı nerdeyse yıllardır hayalini kurduğum görüntüye kavuşmanın heyecanı bir taraftan da çekeceğim ağrının düzeyi beni baya bir gelmişti. 10 gibi ameliyata alındım 1 buçuk gibi çıktım. Ne yazık ki tansiyonum yükselmişti dil altı vs verdiler. Sanıyorum hem heyecan hem ağrı etkiledi. Aşırı bir baskıyla uyandım ve nefes almakta bile zorlanıyordum. Tabi yaklaşık yarım saat titreme. Neyse bir süre sonra yürümem gerektiğini söylediler annem ve eşimin yardımıyla kalktım 1 dk sonra yüzümde bir terleme ve baygınlık hissiyle kendimi yatağa zor attım. Yemeğimi annem yedirdi. Bir kez daha kalkmayı denedim ancak yine aynı durum oldu. Wc ye de kalkamadığım için hasta bezi bağlattım. Dr iki defa kontrole geldi her seferinde korsemi bir tık gevşetti çünkü ödemden şişlik oluşuyor. Neyse Sabaha kadar da gözümü bile kırpmadan yattım. Sürekli ağrı kesici verilmesine rağmen ağrım vardı özellikle sırt bölgesinde. Ertesi gün dr yine kontrole geldi taburcu oldum tabiki tekerlekli sandalyeyle çıktım hastaneden. Antibiyotik ağrı kesici ve ödem ilacımı düzenli kullandım. Wc ye annem götürdü yemeğimi annem yedirdi ve ağrı ve rahatsızlıktan yine hiç uyumadım. İnanılmaz bir sırt ağrısı vardı asla kendim doğrulamadım ve kendimi de hiç zorlamadım. 3. Günde bu şekilde devam etti. 4. Gün Wc ye kendim gittim yemeğimi yiyebildim. 5. Gün direnlerimi çıkarmak için dr gittim şükür bir sıkıntı yokmuş. Direnler çıkarken sadece derin bir nefes aldım bi sızı oluştu ağrı yoktu. Eve geldim ve direnlerin çıktığı gün şişlik ve sızı oldu yine pek uyumadım. 6. Gün kendim doğrulabildim ağrılarım azaldı. Tabi akşamları şişlik artıyor. Günden güne ağrılar azaldı. 1. Hafta kontrolümde dr dikişlerimin iyi olduğunu zamanla memelerin oturacağını söyledi. Bugün 13. Günümdeyim şişlikler azalmaya başladı kaşıntılar oluyor. Ama hala kolumu kaldırmıyorum uzanmıyorum. 3. Ay halimi o kadar merak ediyorum ki daha da küçülsünler istemiyorum. Yine sürecin devamını güncellerim. Sorularınız olursa da seve seve cevaplarım
 
Merhaba arkadaşlar. 2 hafta önce meme büyütme ameliyatı oldum. Yıllardır hep istediğim bir operasyondur çünkü nerdeyse hiç meme dokuma yoktu. Bir çocuk emzirince de iyce içi boşaldı. Özgüvenim yerlerdendir. Bu süreçte kendim de hep buralardan daha önce ameliyat olanların tecrübelerini okuduğumdan bende yazmak istedim. Boyum 173 kilom 57 dolayısıyla zayıfım ve göğüs kafesimde 70 cm dar olduğundan büyük bir protez takılamadı. Doktorum ölçülerimi aldı ve ameliyata 300 ila 400 cc arası 5 boy getireceğini söyledi. Ameliyat esnasında deneyip hatta oturtup yanlardan taşıp taşmadığına bakılıyormuş. Bana da 360cc yüksek profil polytech marka prozete karar vermişler. Dual2 plan.Gelelim ameliyat gününe heyecandan kalbim duracaktı nerdeyse yıllardır hayalini kurduğum görüntüye kavuşmanın heyecanı bir taraftan da çekeceğim ağrının düzeyi beni baya bir gelmişti. 10 gibi ameliyata alındım 1 buçuk gibi çıktım. Ne yazık ki tansiyonum yükselmişti dil altı vs verdiler. Sanıyorum hem heyecan hem ağrı etkiledi. Aşırı bir baskıyla uyandım ve nefes almakta bile zorlanıyordum. Tabi yaklaşık yarım saat titreme. Neyse bir süre sonra yürümem gerektiğini söylediler annem ve eşimin yardımıyla kalktım 1 dk sonra yüzümde bir terleme ve baygınlık hissiyle kendimi yatağa zor attım. Yemeğimi annem yedirdi. Bir kez daha kalkmayı denedim ancak yine aynı durum oldu. Wc ye de kalkamadığım için hasta bezi bağlattım. Dr iki defa kontrole geldi her seferinde korsemi bir tık gevşetti çünkü ödemden şişlik oluşuyor. Neyse Sabaha kadar da gözümü bile kırpmadan yattım. Sürekli ağrı kesici verilmesine rağmen ağrım vardı özellikle sırt bölgesinde. Ertesi gün dr yine kontrole geldi taburcu oldum tabiki tekerlekli sandalyeyle çıktım hastaneden. Antibiyotik ağrı kesici ve ödem ilacımı düzenli kullandım. Wc ye annem götürdü yemeğimi annem yedirdi ve ağrı ve rahatsızlıktan yine hiç uyumadım. İnanılmaz bir sırt ağrısı vardı asla kendim doğrulamadım ve kendimi de hiç zorlamadım. 3. Günde bu şekilde devam etti. 4. Gün Wc ye kendim gittim yemeğimi yiyebildim. 5. Gün direnlerimi çıkarmak için dr gittim şükür bir sıkıntı yokmuş. Direnler çıkarken sadece derin bir nefes aldım bi sızı oluştu ağrı yoktu. Eve geldim ve direnlerin çıktığı gün şişlik ve sızı oldu yine pek uyumadım. 6. Gün kendim doğrulabildim ağrılarım azaldı. Tabi akşamları şişlik artıyor. Günden güne ağrılar azaldı. 1. Hafta kontrolümde dr dikişlerimin iyi olduğunu zamanla memelerin oturacağını söyledi. Bugün 13. Günümdeyim şişlikler azalmaya başladı kaşıntılar oluyor. Ama hala kolumu kaldırmıyorum uzanmıyorum. 3. Ay halimi o kadar merak ediyorum ki daha da küçülsünler istemiyorum. Yine sürecin devamını güncellerim. Sorularınız olursa da seve seve cevaplarım
Merhaba çok geçmiş olsun ben de ameliyat olmayı planlıyorum. Fiziki özelliklerimiz benziyor ben de zayıf birisiyim. Meme protezinin markasına nasıl karar verdiniz? Tercih etmenizi sağlayan ne oldu ölçü için doktorla nasıl konuşuluyor aşağı yukarı bir tahminde bulunabiliyor mu? Ve şuan nasılsınız??
 
Merhaba çok geçmiş olsun ben de ameliyat olmayı planlıyorum. Fiziki özelliklerimiz benziyor ben de zayıf birisiyim. Meme protezinin markasına nasıl karar verdiniz? Tercih etmenizi sağlayan ne oldu ölçü için doktorla nasıl konuşuluyor aşağı yukarı bir tahminde bulunabiliyor mu? Ve şuan nasılsınız??
Merhabalar şöyle ki ben kendim marka tercihi yaptım zayıf kadınlarda polytech daha iyi duruyor diye. Çünkü mentör sert diye duydum. Bu marka da Alman malı ve daha hafif diye tercih ettim. Ayrıca 2 doktorla görüştüm ikisi de bunu önerdi. Doktor aslında muayene ederken sana muhtemelen şu kadar cc olur diye de tahminde bulunuyor. Bana bulundukları da ameliyatta doğru çıktı. Aslında 385 cc istemiştim ancak göğüs kafesim dar olduğundan için yanlardan taşma yapmış o yüzden 360cc koymuş dr. Zaten ameliyata girerken de sana 360cc olur muhtemelen demişti
 
Merhaba çok geçmiş olsun ben de ameliyat olmayı planlıyorum. Fiziki özelliklerimiz benziyor ben de zayıf birisiyim. Meme protezinin markasına nasıl karar verdiniz? Tercih etmenizi sağlayan ne oldu ölçü için doktorla nasıl konuşuluyor aşağı yukarı bir tahminde bulunabiliyor mu? Ve şuan nasılsınız??
Kendi deneyimimde doktor tabletinde 3 d çizim yapıp bana gösterdi bende şöyle olsun böyle olsun diye karar verdik ameliyat günü doktor 375 cc denemiş ama göğüs kabıma sığmamış o yğzden 350 cc yerleştirmiş
 
Kendi deneyimimde doktor tabletinde 3 d çizim yapıp bana gösterdi bende şöyle olsun böyle olsun diye karar verdik ameliyat günü doktor 375 cc denemiş ama göğüs kabıma sığmamış o yğzden 350 cc yerleştirmiş
Merhaba siz ne zaman ameliyat oldunuz ve boy kilonuzu öğrenebilir miyim? Benim 18. Günüm
 
Merhabalar hangi Dr yaptırdınız
 
Merhaba, bende 27 ocakta oldum 17 gün oldu benimde sol memem ameliyattan çıktığımda çok ağrıyordu daha fazla şiş şuanda daha yukarıda sağ meme daha küçük ve meme başı aşağıda sizde var mı böyle sorunlar, 7. Günde kontrole gittiğimde düzelip eşitleneceğini söyledi ama bilmiyorum düzelir mi önemsenmeyecek kadar sağ memem aşağıda ve bi tık küçüktü zaten inecek mi farklı protez mi takması lazımdı acaba. Politech yüksek profil yuvarlak kas altı 360 cc takıldı ikisine de
 
Merhaba, bende 27 ocakta oldum 17 gün oldu benimde sol memem ameliyattan çıktığımda çok ağrıyordu daha fazla şiş şuanda daha yukarıda sağ meme daha küçük ve meme başı aşağıda sizde var mı böyle sorunlar, 7. Günde kontrole gittiğimde düzelip eşitleneceğini söyledi ama bilmiyorum düzelir mi önemsenmeyecek kadar sağ memem aşağıda ve bi tık küçüktü zaten inecek mi farklı protez mi takması lazımdı acaba. Politech yüksek profil yuvarlak kas altı 360 cc takıldı ikisine de
Merhaba benzer durumu bende yaşıyorum 24 gün oldu bugün. Aynı şekilde sol memem diye uyandım ve en çok o ağrıdı aşağı indi sol ama sağ hala yukarda ve benim de sağ bir tık küçüktü sizinkiler aynı ölçü protez takıldı sizde bir düzelme oldu mu bende hala yok
 
Merhaba benzer durumu bende yaşıyorum 24 gün oldu bugün. Aynı şekilde sol memem diye uyandım ve en çok o ağrıdı aşağı indi sol ama sağ hala yukarda ve benim de sağ bir tık küçüktü sizinkiler aynı ölçü protez takıldı sizde bir düzelme oldu mu bende hala yok
Bende sağ biraz inmeye başladı bugün 30 gün oldu ama hala eşit değil sağda kas daha sıkı olduğu için zamanla salar kendisini dedi dr
 
Merhaba benzer durumu bende yaşıyorum 24 gün oldu bugün. Aynı şekilde sol memem diye uyandım ve en çok o ağrıdı aşağı indi sol ama sağ hala yukarda ve benim de sağ bir tık küçüktü sizinkiler aynı ölçü protez takıldı sizde bir düzelme oldu mu bende hala yok
Hala sol daha büyük ama sağa göre yan tarafları şiş ve acı var umut ediyorum ki eşitlensin
 
Merhaba benzer durumu bende yaşıyorum 24 gün oldu bugün. Aynı şekilde sol memem diye uyandım ve en çok o ağrıdı aşağı indi sol ama sağ hala yukarda ve benim de sağ bir tık küçüktü sizinkiler aynı ölçü protez takıldı sizde bir düzelme oldu mu bende hala yok
Meme uçlarınız ne durumda bende hissiyat yok dokunduğum zaman değişik hissettiriyor karınca geziyor gibi ve çok acıyor
 
İnsan vücudunda her iki taraftaki kas farklı tepki verebiliyormuş. Bakalım 3. Ayın sonunda ne durumda olacağız
Ben çok kafaya taktım ya 3 gün sonra 1 ayım doluyor baştan beri sol memem büyük meme başı yukarıda ama genel olarak sağdan aşağıda valla artık kafayı yiyeceğim kontrol var Haftasonu 3 aya oturur düzelecek diyip gönderecek ama ben hiç sanmıyorum
 
Ben çok kafaya taktım ya 3 gün sonra 1 ayım doluyor baştan beri sol memem büyük meme başı yukarıda ama genel olarak sağdan aşağıda valla artık kafayı yiyeceğim kontrol var Haftasonu 3 aya oturur düzelecek diyip gönderecek ama ben hiç sanmıyorum
Benim bugün 33. Günüm hala eşit değil ama çok göze batan bir durum da yok kare gibi durması sinirimi bozuyor. 2 ay daha bekliycem umarım hepimizin çektiğine değer ve çok güzel olur
 
Merhaba benim de bugün tam 14 gün oldu
Kas altı 375 mentor hp
Benim de henü inmedi ve kare görüntü devam ediyor ,bu akşam meme bandına başlayacağım 8 saat günlük .
sağ meme biraz daha iyi görünüyor ama sol hala çok garip neme başı daha aşağıda ve alt pol hala yumuşak
Umarım bu kadar acıya değer sonunda
 
Back
X