Merhaba arkadaşlar. 2 hafta önce meme büyütme ameliyatı oldum. Yıllardır hep istediğim bir operasyondur çünkü nerdeyse hiç meme dokuma yoktu. Bir çocuk emzirince de iyce içi boşaldı. Özgüvenim yerlerdendir. Bu süreçte kendim de hep buralardan daha önce ameliyat olanların tecrübelerini okuduğumdan bende yazmak istedim. Boyum 173 kilom 57 dolayısıyla zayıfım ve göğüs kafesimde 70 cm dar olduğundan büyük bir protez takılamadı. Doktorum ölçülerimi aldı ve ameliyata 300 ila 400 cc arası 5 boy getireceğini söyledi. Ameliyat esnasında deneyip hatta oturtup yanlardan taşıp taşmadığına bakılıyormuş. Bana da 360cc yüksek profil polytech marka prozete karar vermişler. Dual2 plan.Gelelim ameliyat gününe heyecandan kalbim duracaktı nerdeyse yıllardır hayalini kurduğum görüntüye kavuşmanın heyecanı bir taraftan da çekeceğim ağrının düzeyi beni baya bir gelmişti. 10 gibi ameliyata alındım 1 buçuk gibi çıktım. Ne yazık ki tansiyonum yükselmişti dil altı vs verdiler. Sanıyorum hem heyecan hem ağrı etkiledi. Aşırı bir baskıyla uyandım ve nefes almakta bile zorlanıyordum. Tabi yaklaşık yarım saat titreme. Neyse bir süre sonra yürümem gerektiğini söylediler annem ve eşimin yardımıyla kalktım 1 dk sonra yüzümde bir terleme ve baygınlık hissiyle kendimi yatağa zor attım. Yemeğimi annem yedirdi. Bir kez daha kalkmayı denedim ancak yine aynı durum oldu. Wc ye de kalkamadığım için hasta bezi bağlattım. Dr iki defa kontrole geldi her seferinde korsemi bir tık gevşetti çünkü ödemden şişlik oluşuyor. Neyse Sabaha kadar da gözümü bile kırpmadan yattım. Sürekli ağrı kesici verilmesine rağmen ağrım vardı özellikle sırt bölgesinde. Ertesi gün dr yine kontrole geldi taburcu oldum tabiki tekerlekli sandalyeyle çıktım hastaneden. Antibiyotik ağrı kesici ve ödem ilacımı düzenli kullandım. Wc ye annem götürdü yemeğimi annem yedirdi ve ağrı ve rahatsızlıktan yine hiç uyumadım. İnanılmaz bir sırt ağrısı vardı asla kendim doğrulamadım ve kendimi de hiç zorlamadım. 3. Günde bu şekilde devam etti. 4. Gün Wc ye kendim gittim yemeğimi yiyebildim. 5. Gün direnlerimi çıkarmak için dr gittim şükür bir sıkıntı yokmuş. Direnler çıkarken sadece derin bir nefes aldım bi sızı oluştu ağrı yoktu. Eve geldim ve direnlerin çıktığı gün şişlik ve sızı oldu yine pek uyumadım. 6. Gün kendim doğrulabildim ağrılarım azaldı. Tabi akşamları şişlik artıyor. Günden güne ağrılar azaldı. 1. Hafta kontrolümde dr dikişlerimin iyi olduğunu zamanla memelerin oturacağını söyledi. Bugün 13. Günümdeyim şişlikler azalmaya başladı kaşıntılar oluyor. Ama hala kolumu kaldırmıyorum uzanmıyorum. 3. Ay halimi o kadar merak ediyorum ki daha da küçülsünler istemiyorum. Yine sürecin devamını güncellerim. Sorularınız olursa da seve seve cevaplarım