preserve arkadaşım yaptırdı maesef kas üstü yapılıyor sadece ve çok kısa zamanda sarktı bu sefer kas altına yaptırdı kısa süreli bir kullanımıı var çok belli oluyordu dışardan çok pratik yöntem bende preserve yaptırcaktım ama dr pahalı olduğu halde tekrar ameliyata gerek yok yapmayalım dedi