• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

mounjaro kullananlar

Sadece dün enteresan bi şekilde iştahım çok açıktı tatlı isteyecek kadar, normal şartlarda da çok tüketen biri değildim. Ama dün akşam arandım durdum. Protein ağırlıklı yapıyorum evet etler yumurtalar ama az oluo tabi birde plates yapan biriyim. Sanırım karar verdim 5 mg devam, o bittikten sonra 2,5 mg alıp ara ara hatırlatma dozlarıyla bırakmayı düşünüyorum artık

kilo da normale çok yaklaşmış mantıklı olan o gibi gözüküyor, bende mesela hala iştah var ona rağmen doz yükseltmedim çünkü iğnenin ilk üç dört günü biraz istah kesiyor istedigim kiloya da cok yaklastim hızlı kilo vermek de mantıklı degil kötü gözükmüyorum eskisi gibi bu noktada yavas yavas vermekte sorun yok zaten yaz da yaklasti cok istah kalmıyor yazın

demek istedigim benim icin cok cok az istah kesmesi de yeterli ben zaten az yemeye calısıyorum alıskanlıktan zaten son 1 aylık kutu kalmıs bende yavas yavas bitirip sonra berberin kullana kullana dikkat etmeye çalışıcam artık
 
kilo da normale çok yaklaşmış mantıklı olan o gibi gözüküyor, bende mesela hala iştah var ona rağmen doz yükseltmedim çünkü iğnenin ilk üç dört günü biraz istah kesiyor istedigim kiloya da cok yaklastim hızlı kilo vermek de mantıklı degil kötü gözükmüyorum eskisi gibi bu noktada yavas yavas vermekte sorun yok zaten yaz da yaklasti cok istah kalmıyor yazın
Haklısın karar verememiştim ama , 7.5 luk bana iyi gelmiicek şuan biliyorum ne alıcamı:) normalim 64-66 idi hep memnun olmasamda sabit kilomdu boyum 166 42 yaş olucam 10 yaşında çocuğum var. İyiydim aslında:) sonra kışa girerken sadece hamileliğimde gördüğüm 70 leri gördüm 73 ü görünce dedim yeter:) aralıklı oruç daha öncede yapmıştım iyi kilolar vermiştim. Bu kez olmadı naparsam yapayım 72.80 oldum en fazla iğneyi araştırdım aldım o ara da kan verdim, sadede feritinim yerlerde çıktı. Sanırım bu kez o yüzden veremedim ve iştahım çok açık oluncada kendi serüvenime başladım. 66 normalim olduğu için şuan kendimi 3 kilo vermiş gibi hissediyorum:)
 
Haklısın karar verememiştim ama , 7.5 luk bana iyi gelmiicek şuan biliyorum ne alıcamı:) normalim 64-66 idi hep memnun olmasamda sabit kilomdu boyum 166 42 yaş olucam 10 yaşında çocuğum var. İyiydim aslında:) sonra kışa girerken sadece hamileliğimde gördüğüm 70 leri gördüm 73 ü görünce dedim yeter:) aralıklı oruç daha öncede yapmıştım iyi kilolar vermiştim. Bu kez olmadı naparsam yapayım 72.80 oldum en fazla iğneyi araştırdım aldım o ara da kan verdim, sadede feritinim yerlerde çıktı. Sanırım bu kez o yüzden veremedim ve iştahım çok açık oluncada kendi serüvenime başladım. 66 normalim olduğu için şuan kendimi 3 kilo vermiş gibi hissediyorum:)

ferritinin eksik cikmasi cok dogal proteine dikkat etmemissin bi de aklında olsun proteinli bi sey yediginde c vitamini iceren bi sey yanında ye.
et yiyorsan mesela çiğ kırmızı biber, limon sıkmak ya da ne bileyim narlı salata falan gibi emilimini arttırıyor. eksikliğinde kilo vermen zorlaşır evet ama ferritin hapını aldığımda da iştah yaptığını fark ettim ben ya, ne zaman bu hapı alsam iştahım artıyor ve almak da zorundayım saçlarım dökülüyor diye eksikse hapını al sen de mutlaka
 
ferritinin eksik cikmasi cok dogal proteine dikkat etmemissin bi de aklında olsun proteinli bi sey yediginde c vitamini iceren bi sey yanında ye.
et yiyorsan mesela çiğ kırmızı biber, limon sıkmak ya da ne bileyim narlı salata falan gibi emilimini arttırıyor. eksikliğinde kilo vermen zorlaşır evet ama ferritin hapını aldığımda da iştah yaptığını fark ettim ben ya, ne zaman bu hapı alsam iştahım artıyor ve almak da zorundayım saçlarım dökülüyor diye eksikse hapını al sen de mutlaka
Yeni nesil bir hap kullanıyorum C vitamini destekli hatta içinde b12 de barındırıyor komplike birşey:) evet demirim düşük çnk fazla et tüketebilen biride değilim ağzımda çoğalır, o kiloları hayatımda yemdiğim çikolataları yiyerek aldım sanırım, o donemim psikolojikti hiç yemiicem şeyler yerken bulmuştum kendimi:)
 
Yeni nesil bir hap kullanıyorum C vitamini destekli hatta içinde b12 de barındırıyor komplike birşey:) evet demirim düşük çnk fazla et tüketebilen biride değilim ağzımda çoğalır, o kiloları hayatımda yemdiğim çikolataları yiyerek aldım sanırım, o donemim psikolojikti hiç yemiicem şeyler yerken bulmuştum kendimi:)

ay kullandıgın ürün nedir bi bakayım merak ettim
 
selammmmmmmmm

54,75kgyim güncel olarak. saçlarım inanılmaz çok döküldüğü için son kalan 2.5mg dozu da bu hafta salı - çarşamba gibi yapıp saç dökülmem toparlayana dek daha da yapmayacağım. sanırım son 3 kutu kaldı onları da yanımda götürecegim. istahımın cok arttıgı dönemlerde 2.5mg ara ara kullanırım.

ilaca ara vermek istemem birden kilo verdigim icin sacımın cok dokulmeye baslaması ::( inanılmaz moralimi bozdu ve ara ara bu durum nedeniyle aglama krizlerine bile girdim sacım normalde gürdür ve kolay kolay gürlügü azalmazdı ama oldukca azaldı bu sürecte. doktorun verdigi takviyeleri kullanarak toparlamaya calısıyorum. birkac güne tekrar baska doktora gidip kan tahlili yaptırırım bakalım

belki benim gibi bu sorunu yasayan vardır veya ilac dönemi sonunda yasarsa diye kendi sürecimden bahsedeyim. mutlaka b12, folik asit, ferritin, d vit baktırmaları önereyim. demir deposu min 2-3 ayda yavas yavas dolmaya basladıgından etkisini hızlı göstermiyormus. bende ferritin alt sınıra yakın, folik asit sınırın cok altında, dvit sınırda, b12 normal aralıkta ama düsmeye yakın bi noktadaydı o yüzden b12, ferritin, biotin, d vit, folik asit, magnezyum, omega 3 kullanıyorum

yemek konusunda da artık kendimi yememeye programlamıyorum dozunda yiyorum proteine dikkat etmeye çalışıyorum ama kilo verme halime bi yandan da kaloriyi az tutmadan cok yavas da olsa devam edecegim. hemen 50 olayım diyordum ama yavas yavas haftada 250gr bile versem benim icin kâr artık. keske bazı dönemler hızlı vermeye çalışmasaydım diye bir pişmanlığım olmadı değil. neyse yapacak bir şey yok sağlık olsun ve şu problemim geçsin de :)

her hafta güncelleme yapar mıyım artık bilmiyorum ama kilomda bir değişiklik olursa mutlaka paylaşırım çünkü ipleri bırakmadım sık sık kilomu her gün kontrol ediyorum. umarım benim sürecimden ders alıp hızlı vermemeye çalışan birileri olur çünkü her elimi saçıma attığımda gelen saç öbeğini görmek gerçekten psikoloji bozuyor arkadaşlar herkes dikkat etsin
 
Arkadaşlar selamlar. Yaklaşık bir ay önce iğneden çok korktuğumu belirtmiştim. Korkumu yendim ve 59 kilo ile iğneye başladım. Elim titreye titreye vurdum😄 arkadaşlar 59 ile başladığım bu serüvene bugün 52.5 ile devam ediyorum. Yarın tam 4 hafta olmuş oluyor ve ben 6,5 kilo verdim. Kendi çabamla max 56 ya düşüyordum sonra tekrar 59 kısır bi döngünün içindeydim. Şu an çok mutluyum. 4 doz 2,5 vurundum. Başka vurmayı düşünmüyorum. Yan etkilere gelecek olursam hiç bir yan etki yaşamadım yaa sanki hiç iğne vurunmamış gibiyim. Bir kere bile bulantı baş dönmesi yaşamadım. Sadece iştahım kesildi. O da şöyle oldu arkadaşlar istesem yiyebilirdim ama yemedim. Yani normalde kendimle savaş verirdim yememek için ve savaşı kaybeder yerdim. İğneden sonra savaş vermeme gerek kalmadan yemedim. Ve gerçekten hızlı bir şekilde gitti kilolar ilk hafta 3.5 kilo verdim 55.5 idim 2. Hafta 54.5 -3. Hafta 53.5 ve 4. Hafta 52.5 . Bir de şöyle arkadaşlar ben bu iğneyi tek atımlık kurşun gibi gördüm ve gerçekten diyeti bozacak hiç bir şey yemedim bu 4 haftada yumurta et balık köfte tavuk arada protein tozu günlük 2 litre su rutinim oldu her gün 40 dk yürümeye çalıştım. Meyve çok az yedim nadiren de yüzde 80 kakao oralı bitter yedim bir kaç kare ile sınırlı. Yan etki yaşamama rağmen bir daha kullanmayı düşünmüyorum arkadaşlar. Hedefim kendi çabam ile 2,5 kilo daha vermek
 
Arkadaşlar selamlar. Yaklaşık bir ay önce iğneden çok korktuğumu belirtmiştim. Korkumu yendim ve 59 kilo ile iğneye başladım. Elim titreye titreye vurdum😄 arkadaşlar 59 ile başladığım bu serüvene bugün 52.5 ile devam ediyorum. Yarın tam 4 hafta olmuş oluyor ve ben 6,5 kilo verdim. Kendi çabamla max 56 ya düşüyordum sonra tekrar 59 kısır bi döngünün içindeydim. Şu an çok mutluyum. 4 doz 2,5 vurundum. Başka vurmayı düşünmüyorum. Yan etkilere gelecek olursam hiç bir yan etki yaşamadım yaa sanki hiç iğne vurunmamış gibiyim. Bir kere bile bulantı baş dönmesi yaşamadım. Sadece iştahım kesildi. O da şöyle oldu arkadaşlar istesem yiyebilirdim ama yemedim. Yani normalde kendimle savaş verirdim yememek için ve savaşı kaybeder yerdim. İğneden sonra savaş vermeme gerek kalmadan yemedim. Ve gerçekten hızlı bir şekilde gitti kilolar ilk hafta 3.5 kilo verdim 55.5 idim 2. Hafta 54.5 -3. Hafta 53.5 ve 4. Hafta 52.5 . Bir de şöyle arkadaşlar ben bu iğneyi tek atımlık kurşun gibi gördüm ve gerçekten diyeti bozacak hiç bir şey yemedim bu 4 haftada yumurta et balık köfte tavuk arada protein tozu günlük 2 litre su rutinim oldu her gün 40 dk yürümeye çalıştım. Meyve çok az yedim nadiren de yüzde 80 kakao oralı bitter yedim bir kaç kare ile sınırlı. Yan etki yaşamama rağmen bir daha kullanmayı düşünmüyorum arkadaşlar. Hedefim kendi çabam ile 2,5 kilo daha vermek

cok tebrik ediyorum. boyunuz kacti?
 
selammmmmmmmm

54,75kgyim güncel olarak. saçlarım inanılmaz çok döküldüğü için son kalan 2.5mg dozu da bu hafta salı - çarşamba gibi yapıp saç dökülmem toparlayana dek daha da yapmayacağım. sanırım son 3 kutu kaldı onları da yanımda götürecegim. istahımın cok arttıgı dönemlerde 2.5mg ara ara kullanırım.

ilaca ara vermek istemem birden kilo verdigim icin sacımın cok dokulmeye baslaması ::( inanılmaz moralimi bozdu ve ara ara bu durum nedeniyle aglama krizlerine bile girdim sacım normalde gürdür ve kolay kolay gürlügü azalmazdı ama oldukca azaldı bu sürecte. doktorun verdigi takviyeleri kullanarak toparlamaya calısıyorum. birkac güne tekrar baska doktora gidip kan tahlili yaptırırım bakalım

belki benim gibi bu sorunu yasayan vardır veya ilac dönemi sonunda yasarsa diye kendi sürecimden bahsedeyim. mutlaka b12, folik asit, ferritin, d vit baktırmaları önereyim. demir deposu min 2-3 ayda yavas yavas dolmaya basladıgından etkisini hızlı göstermiyormus. bende ferritin alt sınıra yakın, folik asit sınırın cok altında, dvit sınırda, b12 normal aralıkta ama düsmeye yakın bi noktadaydı o yüzden b12, ferritin, biotin, d vit, folik asit, magnezyum, omega 3 kullanıyorum

yemek konusunda da artık kendimi yememeye programlamıyorum dozunda yiyorum proteine dikkat etmeye çalışıyorum ama kilo verme halime bi yandan da kaloriyi az tutmadan cok yavas da olsa devam edecegim. hemen 50 olayım diyordum ama yavas yavas haftada 250gr bile versem benim icin kâr artık. keske bazı dönemler hızlı vermeye çalışmasaydım diye bir pişmanlığım olmadı değil. neyse yapacak bir şey yok sağlık olsun ve şu problemim geçsin de :)

her hafta güncelleme yapar mıyım artık bilmiyorum ama kilomda bir değişiklik olursa mutlaka paylaşırım çünkü ipleri bırakmadım sık sık kilomu her gün kontrol ediyorum. umarım benim sürecimden ders alıp hızlı vermemeye çalışan birileri olur çünkü her elimi saçıma attığımda gelen saç öbeğini görmek gerçekten psikoloji bozuyor arkadaşlar herkes dikkat etsin

Selamlar arkadaşım,
Öncelikle değerlerini ihmal etme lütfen, bahsettiğim süreçte benim kan değerim aşırı düşmüştü ve kan ilacıyla falan değil doktorum damardan demir serumu takviyesiyle değerlerimi iyileştirdi. Ve kan değeri çok çok önemli diğerleri iyi de olsa kan olmayınca vücut oksijensiz kalıyor.

Bir diğer konu saç konusu, lütfen üzülme bak hemen söylüyorum iyileştirmeyi; bu dökülmede değerlerinle alakalı tabi ki, benimde o kadar dökülüyordu ki ağlıyordum, çünkü hep övgü alan gür ve hacimli saçlarım var, Pantene reklamından firlamış gibisin derler :)) Değerlerin yükseldikçe iyileşecek evet ama saç ekstra takviye istiyor bence. Resimde eklediğim şampuan acayip iyi geldi bana, hatta sonra tavsiye ettiğim herkes çok memnun kaldı. İnanıyorum sana da iyi gelecektir. Birde saç kremi kullanırken dikkat et; saç derisine değmemeli. Birkaç haftaya bak nasıl güzelleşiyor o saçların :KK24:

Hiç psikolojini bozma, insan düşündükçe daha çok o derine iniyor, iyileşiyorum de ve rahatla. Herşey ama herşey pozitif düşünmekle düzeliyor arkadaşım, takviyelere zaten başlamışsın, saçın içinde bu şampuan iyi gelecektir, ee istediğin kiloya geldin neredeyse, mutlu olmak için çok neden var çooook :)))

Son olarakta kendimden bahsedeyim, ikinci iğnem adet dönemime geldiği için vurmadım, geçen hafta vuruldum ve güncel olarak 54,35 ile bugün 3. iğnemi oldum. İştahımı güzel kesiyor istesem 52 çok rahat olurdum (hedefim oydu) ama protein ve mineral bazlı besleniyorum. Kontrollü gidiyorum ki değerlerimin düşmesini istemiyorum.
 

Eklentiler

  • şampuan.webp
    şampuan.webp
    33,1 KB · Görüntüleme: 37
Arkadaşlar selamlar. Yaklaşık bir ay önce iğneden çok korktuğumu belirtmiştim. Korkumu yendim ve 59 kilo ile iğneye başladım. Elim titreye titreye vurdum😄 arkadaşlar 59 ile başladığım bu serüvene bugün 52.5 ile devam ediyorum. Yarın tam 4 hafta olmuş oluyor ve ben 6,5 kilo verdim. Kendi çabamla max 56 ya düşüyordum sonra tekrar 59 kısır bi döngünün içindeydim. Şu an çok mutluyum. 4 doz 2,5 vurundum. Başka vurmayı düşünmüyorum. Yan etkilere gelecek olursam hiç bir yan etki yaşamadım yaa sanki hiç iğne vurunmamış gibiyim. Bir kere bile bulantı baş dönmesi yaşamadım. Sadece iştahım kesildi. O da şöyle oldu arkadaşlar istesem yiyebilirdim ama yemedim. Yani normalde kendimle savaş verirdim yememek için ve savaşı kaybeder yerdim. İğneden sonra savaş vermeme gerek kalmadan yemedim. Ve gerçekten hızlı bir şekilde gitti kilolar ilk hafta 3.5 kilo verdim 55.5 idim 2. Hafta 54.5 -3. Hafta 53.5 ve 4. Hafta 52.5 . Bir de şöyle arkadaşlar ben bu iğneyi tek atımlık kurşun gibi gördüm ve gerçekten diyeti bozacak hiç bir şey yemedim bu 4 haftada yumurta et balık köfte tavuk arada protein tozu günlük 2 litre su rutinim oldu her gün 40 dk yürümeye çalıştım. Meyve çok az yedim nadiren de yüzde 80 kakao oralı bitter yedim bir kaç kare ile sınırlı. Yan etki yaşamama rağmen bir daha kullanmayı düşünmüyorum arkadaşlar. Hedefim kendi çabam ile 2,5 kilo daha vermek

Tebrik ederim arkadaşım :)

Şaşkınlıkla okudum çünkü birebir aynı yaşamışız, ben iğneye geç başladım, 59 ile ve bir hafta ara verdim. İlk iki haftada sonuçlarımız aynı seyretmiş. Hep 56 dan dönen o motivasyonuma 54 küsürü görmek bile öyle iyi geldi ki :KK36:Bende amacımın sağlıklı beslenmek ve sporla destekleyerek kilo vermek olduğunu unutmuyorum. Ve dediğin gibi yan etkisini görmesem de tekrar tekrar kullanacağımı düşünmüyorum. Birde zaten düşük kilolarda bu derece risk almak hiç mantıklı değil. Önce sağlık, sonra ideal kilo.:KK66:

Güzel haberleriniz gelsin yol arkadaşlarım :)
 
Selamlar,

Kullandığım ilaçlar sebebiyle aşırı kilo aldığım için doktor kontrolünde ben de iğneye başladım. Daha ilk iğnemi oldum. Aşırı tokluk hissi beni biraz rahatsız ediyor aslında. Aldığım kiloları vermek için olurum diyorum ama tedirginim de. İğne öncesi değerlerime bakıldı b12 ve d vitaminiok düşük olduğu için doktor takviyeleri verdi. İğneye devam edebilecek miyim emin değilim. Oldu da devam ettim istediğim kiloya ulaşıp bırakınca daha çok kilo almaktan korkuyorum. Bir de ben de yan etki olarak sadece sırt ağrısı oldu.
 
Selamlar,

Kullandığım ilaçlar sebebiyle aşırı kilo aldığım için doktor kontrolünde ben de iğneye başladım. Daha ilk iğnemi oldum. Aşırı tokluk hissi beni biraz rahatsız ediyor aslında. Aldığım kiloları vermek için olurum diyorum ama tedirginim de. İğne öncesi değerlerime bakıldı b12 ve d vitaminiok düşük olduğu için doktor takviyeleri verdi. İğneye devam edebilecek miyim emin değilim. Oldu da devam ettim istediğim kiloya ulaşıp bırakınca daha çok kilo almaktan korkuyorum. Bir de ben de yan etki olarak sadece sırt ağrısı oldu.

selamm
degerlerini hic ihmal etme, doktoruna da güven vücudunu da dinle süreçte cok dikkatli davran. tedirgin olman cok dogal ama doktor kontrolünde devam ettigin sürece sorun yasayacagini düsünmüyorum. saglıkla kilo vermeni diliyorum dikkat et kendine :)
 
Selamlar arkadaşım,
Öncelikle değerlerini ihmal etme lütfen, bahsettiğim süreçte benim kan değerim aşırı düşmüştü ve kan ilacıyla falan değil doktorum damardan demir serumu takviyesiyle değerlerimi iyileştirdi. Ve kan değeri çok çok önemli diğerleri iyi de olsa kan olmayınca vücut oksijensiz kalıyor.

Bir diğer konu saç konusu, lütfen üzülme bak hemen söylüyorum iyileştirmeyi; bu dökülmede değerlerinle alakalı tabi ki, benimde o kadar dökülüyordu ki ağlıyordum, çünkü hep övgü alan gür ve hacimli saçlarım var, Pantene reklamından firlamış gibisin derler :)) Değerlerin yükseldikçe iyileşecek evet ama saç ekstra takviye istiyor bence. Resimde eklediğim şampuan acayip iyi geldi bana, hatta sonra tavsiye ettiğim herkes çok memnun kaldı. İnanıyorum sana da iyi gelecektir. Birde saç kremi kullanırken dikkat et; saç derisine değmemeli. Birkaç haftaya bak nasıl güzelleşiyor o saçların :KK24:

Hiç psikolojini bozma, insan düşündükçe daha çok o derine iniyor, iyileşiyorum de ve rahatla. Herşey ama herşey pozitif düşünmekle düzeliyor arkadaşım, takviyelere zaten başlamışsın, saçın içinde bu şampuan iyi gelecektir, ee istediğin kiloya geldin neredeyse, mutlu olmak için çok neden var çooook :)))

Son olarakta kendimden bahsedeyim, ikinci iğnem adet dönemime geldiği için vurmadım, geçen hafta vuruldum ve güncel olarak 54,35 ile bugün 3. iğnemi oldum. İştahımı güzel kesiyor istesem 52 çok rahat olurdum (hedefim oydu) ama protein ve mineral bazlı besleniyorum. Kontrollü gidiyorum ki değerlerimin düşmesini istemiyorum.

bir tanemsinnnnnnnn cok tesekkür ederim o kadar iyi geldi ki mesajın :) tüm dediklerini cok dikkate alacagım yavas yavas vermen cok mantıklı cok iyi yapiyorsun :D sampuanı alayım hemen cok tesekkürlerrrr
 
selamm
degerlerini hic ihmal etme, doktoruna da güven vücudunu da dinle süreçte cok dikkatli davran. tedirgin olman cok dogal ama doktor kontrolünde devam ettigin sürece sorun yasayacagini düsünmüyorum. saglıkla kilo vermeni diliyorum dikkat et kendine :)
Çok teşekkür ederim. Önümde uzun bir yol var. Umarım kiloyu verdikten sonra koruyabilirim.
 
selammmmmmmmm

54,75kgyim güncel olarak. saçlarım inanılmaz çok döküldüğü için son kalan 2.5mg dozu da bu hafta salı - çarşamba gibi yapıp saç dökülmem toparlayana dek daha da yapmayacağım. sanırım son 3 kutu kaldı onları da yanımda götürecegim. istahımın cok arttıgı dönemlerde 2.5mg ara ara kullanırım.

ilaca ara vermek istemem birden kilo verdigim icin sacımın cok dokulmeye baslaması ::( inanılmaz moralimi bozdu ve ara ara bu durum nedeniyle aglama krizlerine bile girdim sacım normalde gürdür ve kolay kolay gürlügü azalmazdı ama oldukca azaldı bu sürecte. doktorun verdigi takviyeleri kullanarak toparlamaya calısıyorum. birkac güne tekrar baska doktora gidip kan tahlili yaptırırım bakalım

belki benim gibi bu sorunu yasayan vardır veya ilac dönemi sonunda yasarsa diye kendi sürecimden bahsedeyim. mutlaka b12, folik asit, ferritin, d vit baktırmaları önereyim. demir deposu min 2-3 ayda yavas yavas dolmaya basladıgından etkisini hızlı göstermiyormus. bende ferritin alt sınıra yakın, folik asit sınırın cok altında, dvit sınırda, b12 normal aralıkta ama düsmeye yakın bi noktadaydı o yüzden b12, ferritin, biotin, d vit, folik asit, magnezyum, omega 3 kullanıyorum

yemek konusunda da artık kendimi yememeye programlamıyorum dozunda yiyorum proteine dikkat etmeye çalışıyorum ama kilo verme halime bi yandan da kaloriyi az tutmadan cok yavas da olsa devam edecegim. hemen 50 olayım diyordum ama yavas yavas haftada 250gr bile versem benim icin kâr artık. keske bazı dönemler hızlı vermeye çalışmasaydım diye bir pişmanlığım olmadı değil. neyse yapacak bir şey yok sağlık olsun ve şu problemim geçsin de :)

her hafta güncelleme yapar mıyım artık bilmiyorum ama kilomda bir değişiklik olursa mutlaka paylaşırım çünkü ipleri bırakmadım sık sık kilomu her gün kontrol ediyorum. umarım benim sürecimden ders alıp hızlı vermemeye çalışan birileri olur çünkü her elimi saçıma attığımda gelen saç öbeğini görmek gerçekten psikoloji bozuyor arkadaşlar herkes dikkat etsin
Merhabalar birsey sormak istiyorum bu surecte baya kilo vermissiniz vucudunuz sarkti mi bende yaklasik sizin kadar kilo vermek istiyorum ve bu endiselendiriyor cevaplarsaniz sevinirim
 
Ben 165 62 kiloyum. Hızlı kilo vermek istedim. Daha önce diyet falan yapmadım, hiç yemezsem kilo veriyorum düzenim böyle. Kahve içiyorum öğün atlıyorum ya da tüm gün aç geziyorum gibi. hayatımdaki en yüksek kilodayım. Dün iğneyi vurdum başlangıç dozlu ama hiçbir değişiklik hissetmiyorum. Tokluk hissi, iştahsızlık, herhangi bir yan etki bile yok. Kendi kendimi frenleyerek yemiyorum. Bunu zaten yapabiliyorum normalde de ama bir yerden sonra pes ediyorum tabi. Bilemedim iğneyi de vuruldum ne bekliyodum ne olmadı garip. Sizde yedirmiyo mu? Yemek yemek aklınıza mı gelmiyo? Yoksa her zaman yaptığınız diyette 3 kilo verirken yağ yakımını ekstra desteklediği için 5 kilo mu verdiriyor?
SİZİN KİLO ARALIĞINIZ BU İLACA UYGUN DEĞİL , O YÜZDEN KİLO VEREMEZSİZİN BOŞUNA PARA VERMİŞŞSİNİZ SİZE DOKTOR KONTORLÜNDE DİYE BOSUNA DEMİYORLAR
 
Merhabalar birsey sormak istiyorum bu surecte baya kilo vermissiniz vucudunuz sarkti mi bende yaklasik sizin kadar kilo vermek istiyorum ve bu endiselendiriyor cevaplarsaniz sevinirim

merhaba vücutta ister istemez spor olmadigindan bi yumusama var ama sarkma yok. bazı dönemler hızlı vermis olsam da totalde 1 senede verdigimden dolayı muhtemelen böyle bi durum olmadı. bi de son zamanlarda yemekte proteinden baslayıp gün icinde de protein almaya calisiyordum
 
selammmmmmmmm

54,75kgyim güncel olarak. saçlarım inanılmaz çok döküldüğü için son kalan 2.5mg dozu da bu hafta salı - çarşamba gibi yapıp saç dökülmem toparlayana dek daha da yapmayacağım. sanırım son 3 kutu kaldı onları da yanımda götürecegim. istahımın cok arttıgı dönemlerde 2.5mg ara ara kullanırım.

ilaca ara vermek istemem birden kilo verdigim icin sacımın cok dokulmeye baslaması ::( inanılmaz moralimi bozdu ve ara ara bu durum nedeniyle aglama krizlerine bile girdim sacım normalde gürdür ve kolay kolay gürlügü azalmazdı ama oldukca azaldı bu sürecte. doktorun verdigi takviyeleri kullanarak toparlamaya calısıyorum. birkac güne tekrar baska doktora gidip kan tahlili yaptırırım bakalım

belki benim gibi bu sorunu yasayan vardır veya ilac dönemi sonunda yasarsa diye kendi sürecimden bahsedeyim. mutlaka b12, folik asit, ferritin, d vit baktırmaları önereyim. demir deposu min 2-3 ayda yavas yavas dolmaya basladıgından etkisini hızlı göstermiyormus. bende ferritin alt sınıra yakın, folik asit sınırın cok altında, dvit sınırda, b12 normal aralıkta ama düsmeye yakın bi noktadaydı o yüzden b12, ferritin, biotin, d vit, folik asit, magnezyum, omega 3 kullanıyorum

yemek konusunda da artık kendimi yememeye programlamıyorum dozunda yiyorum proteine dikkat etmeye çalışıyorum ama kilo verme halime bi yandan da kaloriyi az tutmadan cok yavas da olsa devam edecegim. hemen 50 olayım diyordum ama yavas yavas haftada 250gr bile versem benim icin kâr artık. keske bazı dönemler hızlı vermeye çalışmasaydım diye bir pişmanlığım olmadı değil. neyse yapacak bir şey yok sağlık olsun ve şu problemim geçsin de :)

her hafta güncelleme yapar mıyım artık bilmiyorum ama kilomda bir değişiklik olursa mutlaka paylaşırım çünkü ipleri bırakmadım sık sık kilomu her gün kontrol ediyorum. umarım benim sürecimden ders alıp hızlı vermemeye çalışan birileri olur çünkü her elimi saçıma attığımda gelen saç öbeğini görmek gerçekten psikoloji bozuyor arkadaşlar herkes dikkat etsin
Merhaba, sizi uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten azminize hayranım ama bu kadar bilinçsiz kullanım doğru değil. Artık 55 kilo civarındasınız; bu noktada iğne mucize yaratmaz. Biraz boğazınızı tutmanız gerekiyor :)

İğne vurulup akşamına hamburger yenmez yani. Sürekli kafanıza göre tarih değiştirip doz yapmak da metabolizmayı mahveder. 2-3 kilo için bu kadar yüklenmek sağlıklı değil. Tıp öğrencisiyim, gerçekten dışarıdan çok yanlış görünüyor bu süreç. bu iğneler öyle kafanıza göre alıncak ve günü kafanıza göre belirlenebilecek düzeyde değil önce bunu öğrenmeniz lazım :)Tıp öğrencisiyim, o yüzden sadece dikkat etmeniz için yazmak istedim 🙏
 
Merhaba, sizi uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten azminize hayranım ama bu kadar bilinçsiz kullanım doğru değil. Artık 55 kilo civarındasınız; bu noktada iğne mucize yaratmaz. Biraz boğazınızı tutmanız gerekiyor :)

İğne vurulup akşamına hamburger yenmez yani. Sürekli kafanıza göre tarih değiştirip doz yapmak da metabolizmayı mahveder. 2-3 kilo için bu kadar yüklenmek sağlıklı değil. Tıp öğrencisiyim, gerçekten dışarıdan çok yanlış görünüyor bu süreç. bu iğneler öyle kafanıza göre alıncak ve günü kafanıza göre belirlenebilecek düzeyde değil önce bunu öğrenmeniz lazım :)Tıp öğrencisiyim, o yüzden sadece dikkat etmeniz için yazmak istedim 🙏

merhabaa :) öncelikle tesekkür ederimm aslinda degerler konusunda cok kötü ve bastan savma yeme sürecim varmis gibi gözüküyor olabilir ama buraya genelde yanlislarimdan bahsedip baskalarinin yapmamasi adina not düstügümden onlari görüyorsunuz. esim endokrin veya dahiliye uzmanı olmasa da doktor ve sagligima takıntılı biri ben de bu sıkı yönetimden sıkılıp bir de normal düzeyden cıkmamak adına abur cubur vesaire gömdüm yani :) haha bi de yurt disina yeni tasindigimdan cok yeni tatlar deneme fırsatim oluyor ister istemez onun da etkileri var

bir de endiselerini cok iyi anliyorum ya ben de o endiselerden dolayı sık sık neredeyse her tavsiye istenen mesajda doktor görüsünü belirtiyorum kesinlikle haklısın

ama "bu kiloda işe yaramaz" bakis acin dogru degil, "metabolizmayi mahveder" vesaire de bilimsel degil. glp-1 ilaçlari istahi yine etkileyebilir, "asla söyle kullanılmaz" diyerek bi genelleme de yapmak dogru degil. evet o üye kilo nedeniyle baslamak istemis o ayrı. insülin direnci, diyabet, yeme problemi -ciddi olanlar-, diger hastalıklar etc bunlar da dağın görünmeyen yüzü. ben sürecin başında eşimin takibinde degildim ama o dozları belli aralıklarla aldigim dönemde takipli sekilde degistirdim endiselerin ve bilinclendirmek icin özellikle yanıt vermene cok mutlu oldum. senin gibi saglik calisanlarina cok ihtiyac var 💗
 
Back
X