- Katılım
- 20 Aralık 2025
- Mesajlar
- 145
- Emoji Skoru
- 150
- Puanlar
- 18
Sadece dün enteresan bi şekilde iştahım çok açıktı tatlı isteyecek kadar, normal şartlarda da çok tüketen biri değildim. Ama dün akşam arandım durdum. Protein ağırlıklı yapıyorum evet etler yumurtalar ama az oluo tabi birde plates yapan biriyim. Sanırım karar verdim 5 mg devam, o bittikten sonra 2,5 mg alıp ara ara hatırlatma dozlarıyla bırakmayı düşünüyorum artık
kilo da normale çok yaklaşmış mantıklı olan o gibi gözüküyor, bende mesela hala iştah var ona rağmen doz yükseltmedim çünkü iğnenin ilk üç dört günü biraz istah kesiyor istedigim kiloya da cok yaklastim hızlı kilo vermek de mantıklı degil kötü gözükmüyorum eskisi gibi bu noktada yavas yavas vermekte sorun yok zaten yaz da yaklasti cok istah kalmıyor yazın
demek istedigim benim icin cok cok az istah kesmesi de yeterli ben zaten az yemeye calısıyorum alıskanlıktan zaten son 1 aylık kutu kalmıs bende yavas yavas bitirip sonra berberin kullana kullana dikkat etmeye çalışıcam artık