• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

mounjaro kullananlar

selammmmm, güncelleme yapayım.

yarın sabahtan 5mg dozun yarısını 2.5mg denk gelecek şekilde kullanayım dedim. bakalım etkisi olursa 2 haftada 1 şeklinde devam edebilir ya da birkaç hafta haftada 1, sonra 2 haftada 1 şeklinde yine düşüre düşüre bitiririm belki diye düşündüm.

şimdi aldığım yeni vitaminler var o konuda bi detay vereyim.
demir
b12
magnezyum
biotin
folik asit
d3k2
omega3
c vitamini
5htp - sadece 1 aylık kullanımı tamamlayıp ara vericem ama aktif devam ediyor
melatonin - nadiren sadece uyuyamadığım günlerde

biotin için aldığım hapta biotine ek selenyum ve çinko varmış, kullandığım magnezyum hapında da çinko varmış. çinkodan da nasipleneceğim.

eczaneden demirin yanında emilimini arttırsın diye c vitamini almayı unuttum ama zaten meyveden sebzeden c vitamini almayı istiyorum, müsait olamadığım mümkün olmadığı günler için sadece bir c vitamini hap vesaire alacağım bugün çıkıp dursun çantamda diye. biotini kendim aldım değerlerimden dolayı saç dökülmesi tırnak kırılması sık sık yaşadığım için. 5htpyi sadece halsizlik, mutsuzluk durumlarım için kullanıyordum ama zaten demir ve b12 düşüklüğü yavaş yavaş geçtikçe bu yorgunluk isteksizlik durumları da bitecek zamanla bunu da bırakırım.

şu an durumlar gayet güzel, sistematik ilerliyor. benzer sorunları yaşayan varsa mutlaka değerlerine baktırsın ben çoook ihmal ettim nbhjsfvb bakalım yeni haftada ne olacak yarın iğneyi olduktan sonra haftaya pazartesi bir güncelleme yapacağım. önümüzdeki günler hepimize şans getirsinnn
Selam @cattison yazılarını okudum yine çok güzel paylaşımlar yapmışsın teşekkürler :) ayyyy 55,5 kg olmuşsun harika, istediğim kilo darısı başıma çok amin:)
Bende 60.6 kg olmuşum (baş:68.1 di) bugün 5.haftam 2.5 mg ile devam ediyorum (5'e cesaret edemedim ya yine yarısını kullandım iğnenin) yanlış mı yapıyorum acaba diye de içim hiç rahat değil.
Sana bütün işlerinde kolaylıklar ve güzellikler diliyorum :KK200:
 
Selam @cattison yazılarını okudum yine çok güzel paylaşımlar yapmışsın teşekkürler :) ayyyy 55,5 kg olmuşsun harika, istediğim kilo darısı başıma çok amin:)
Bende 60.6 kg olmuşum (baş:68.1 di) bugün 5.haftam 2.5 mg ile devam ediyorum (5'e cesaret edemedim ya yine yarısını kullandım iğnenin) yanlış mı yapıyorum acaba diye de içim hiç rahat değil.
Sana bütün işlerinde kolaylıklar ve güzellikler diliyorum :KK200:

ayy ben de aynı sekilde sana tüüüüüüüüm güzellikleri diliyorum. zaten her halükarda istahsızlık yapsın diye kullanıyoruz. ben aclık hissettigimde, yemek yerken kücük porsiyonların etki etmedigini hissettigimde doz yükseltmistim. sende bunlar yoksa bi doktora danısarak devam et istersen. hem iyi fikir bence daha ekonomik bölmek fiyatlar arşa çıktı ben bir daha yeni kutu almayı düsünmüyorum

2 hafta ara verip 5mgdan sonra bugün 2.5mg kullandım, doğrusu 5mg flakondan ignede 65e kadar cıktı, ben tam 32.5 şekilde yarısını çektim. şimdi o mounjaronun verdigi yapay aclık halini tüm gün hissettim bakalım tüm hafta devam edecek mi :D

ayrıca cok tebrik ederimmmmmm <3 gayet iyi ilerliyoruz, ilacla birlikte zayıflamakta sorun yok ama sonrasından tırsıyorum keske bu kadar istahli olmasaydım kfsjnskfjn bakalım neler olacak sonraki haftalarda ikimize de basarılar simdiden :)
 
Son düzenleme:
ayy ben de aynı sekilde sana tüüüüüüüüm güzellikleri diliyorum. zaten her halükarda istahsızlık yapsın diye kullanıyoruz. ben aclık hissettigimde, yemek yerken kücük porsiyonların etki etmedigini hissettigimde doz yükseltmistim. sende bunlar yoksa bi doktora danısarak devam et istersen. hem iyi fikir bence daha ekonomik bölmek fiyatlar arşa çıktı ben bir daha yeni kutu almayı düsünmüyorum

2 hafta ara verip 5mgdan sonra bugün 2.5mg kullandım, doğrusu 5mg flakondan ignede 65e kadar cıktı, ben tam 32.5 şekilde yarısını çektim. şimdi o mounjaronun verdigi yapay aclık halini tüm gün hissettim bakalım tüm hafta devam edecek mi :D

ayrıca cok tebrik ederimmmmmm <3 gayet iyi ilerliyoruz, ilacla birlikte zayıflamakta sorun yok ama sonrasından tırsıyorum keske bu kadar istahli olmasaydım kfsjnskfjn bakalım neler olacak sonraki haftalarda ikimize de basarılar simdiden :)
 
Merhaba @cattison (azimli ve güçlü kadın) bence de çok iyi ilerliyoruz. (maşallah bizeee:) ) 2.5 mg bende etkisini aynen devam ettiriyor şuan o yüzden artırmasam daha iyi olacak gibi. Zamdan önceki gün 1 kutu daha stok yaptım ne olur ne olmaz diye ama artık bende almak istemiyorum. Yeni bedenlerimize alışmak ve zayıfladığımızın farkında olmamız gerekiyor. Eski halimize dönmemek için ne yediğimizi bilmeliyiz, en azından aşırıya kaçtıysak bir sonraki gün dünün aynısı olmamalı.

Ben doktora sormuştum mg iğnede fazla görünüyor neden diye, flakonun içine bilerek az miktarda hava bırakılıyormuş iğne için ondan kaynaklı dedi.
Kolaylıklar diliyorum, güzel ve mutlu günlere :)
 
günaydınnnn

arkadaşlar ben bu hafta çook güzel yedim ya :) valla öyle böyle değil iğne bence bende hiç etki etmedi bu hafta. iştahım mı arttı ne oldu pek anlamadım valla. az önce tartıda 55.75kg gördüm.

böyle kalır diye ödüm kopmaya başladı. normalde iki haftada bir yapacaktım sözde ama bugün kalan 2.5mgı yapıp sonraki hafta tekrar 5mg yapabilirim acilen bu 5-6yı vermek istiyorum artık. tabii hepsi benim suçum mksfnfk yedim de yedim yani. yemeyi de azaltıcam bakalım iradem yükseldi bugün biraz.

eski tartımın bi ayağı kırılınca yeni tartı aldım daha dün. şükür 250gr artmış sadece yoksa kafayı yerdim herhalde. bu haftada da çok bi etkisini hissetmem muhtemelen ama haftaya 5mg yapınca bakalım ne değişecek. 1 hafta sonra görüşürüz bi güncel kilo yazar kaçarım njdsnjsdk
 
Ay maşallah nasıl da kilo vermişsiniz öyle. Benim 14 hafta oldu başlayalı. 11 kilo verdiğime kaldım. Neredeyse 1 aydır aynı kilodayım. 😔😔
 
Ay maşallah nasıl da kilo vermişsiniz öyle. Benim 14 hafta oldu başlayalı. 11 kilo verdiğime kaldım. Neredeyse 1 aydır aynı kilodayım. 😔😔

teşekkür ederimm benim de kilo veremediğim zamanlar oldu maalesef oluyor yapacak bir şey yok vücut hep vermeye yönelmiyor. umarım hedefinize ulaşırsınız :)
 
cheers valla cok tesekkür ederim, üstelik pcosum da var aptal gibi hic dikkat de etmedim mentalim cok kotuydu ama hazır simdi bu kadar kendime iyi bakmaya -sözde :)- başlamışken her şeyimi iyi hale getireyim dedim :D gecti mi demir düsüklügü, senin sürecin nasıl gidiyor bi güncelleme yap müsaitlikte detaylı :))

Hello Canım @cattison ,
Öncelikle en son sorduğun soruyla başlayalım: kan ve diğer değerlerim. Geçen sene Stres, yoğunluk-yorgunluk (aç kalmıyordum ama yediklerimde çokta sağlıklı değil sonuçta) dolayı tüm değerlerim düşmüş ama tabi ben bunu trajik bir şekilde öğrendim :( Hastaneye check-up için gittiğimde bayılıyorum ve öyle öğreniyorum, taşikardi geçirmişim. O zamanlar sürekli halsizliğim var, geçer diyorum. Sıradan işler bile gözümde büyüyor erteliyorum, olur ara sıra deyip geçiştiriyorum. Halbuki ben çok enerjik bir insanım. Kan değerim o kadar düşmüş ki resmen vücudum şalteri kapatıyormuş tabi diğer değerlerimde öyle. Çok şükür yoğun bir destek tedavi ve takviyelerle şuan iyiyim. Ve yaşadıklarımdan sonra aman değerlerimiz iyi olsun da kilo sonra diyorum.

Gelelim güncellememe :)
Geçen hafta perşembe akşamı iğneyi vurdum. tam 59.00 kilo olarak başladım. Ertesi gün sadece üşüme, azcık halsizlik, iştahım kapandı tamamen ve biraz kemik ağrısı hissettim. Ama sonraki gün hiç birşey yaşamadım, günlük hayatıma devam ettim. Evet açlık hissetmiyorum ama ben hep sağlıklı tabaklar hazırladım. Hiç yiyemiyorsunuz kusuyorsunuz diyorlardı bende öyle birşey olmadı. Porsiyonlarım küçüktü ama yedim. Kalorili, asitli içecekler, kızartma ya da hamburgerden uzak durdum, şekeri mümkün olduğunca kestim. Ve günlük yarım saat yürüdüm. Bu sabah tartıda 56.15'i gördüm. Bunu bekliyordum çünkü bu hafta seyahatim olmadı, yoğun toplantı sürecim yoktu kendime ayırmıştım. Bugün ikinci dozumu alacağım ve regl dönemim yakın. Açıkcası tatlı ve gece atıştırma ataklarımı bastırması bana iyi geldi, istediğimde buydu.

Hatta salı sabahı burnuma pancake kokusu geldi. "Hayır sana yasak yok Destinyycim" dedim ve kendime karabuğday unundan muz yumurta ekleyip harika pancake yaptım, vişneli, yaban mersinli. Üstüne de tarçın ve keçiboynuzu pekmezi, hem çok lezzetli hem sağlıklı:kk77: Çikolatalı pancake de neymişşşşş onları yiyip resmen midemizi çöpe çevirmişiz :olamaz: Pancake lerimin resmini eklemeye çalışacağım :)

Lütfen sende değerlerini kontrol ettir arkadaşım. Kendimize, vücudumuza iyi bakmalıyız, hatta bebekler gibi bakmalıyız:KK68: Biz iyi olacağız ki; hayatımızda iyi olacak, Dünya da iyi olacak.

İğneyi aylarca kullanacağımı düşünmüyorum, en başta dediğim gibi sağlıklı beslenme sürecine uyumlanmamız gerekiyor yoksa iğneyi bırakınca tekrar iştah açılacağı için tekrar kilolar gelir. Çünküüüüü we love yemek yemek şekerim :))))

Bu arada okuyan herkesin güzel haberleri gelsin arkadaşlarım, güzel hedeflerimiz gerçekleşsin :KK5:
 

Eklentiler

  • pancake.webp
    pancake.webp
    54,3 KB · Görüntüleme: 19
Hello Canım @cattison ,
Öncelikle en son sorduğun soruyla başlayalım: kan ve diğer değerlerim. Geçen sene Stres, yoğunluk-yorgunluk (aç kalmıyordum ama yediklerimde çokta sağlıklı değil sonuçta) dolayı tüm değerlerim düşmüş ama tabi ben bunu trajik bir şekilde öğrendim :( Hastaneye check-up için gittiğimde bayılıyorum ve öyle öğreniyorum, taşikardi geçirmişim. O zamanlar sürekli halsizliğim var, geçer diyorum. Sıradan işler bile gözümde büyüyor erteliyorum, olur ara sıra deyip geçiştiriyorum. Halbuki ben çok enerjik bir insanım. Kan değerim o kadar düşmüş ki resmen vücudum şalteri kapatıyormuş tabi diğer değerlerimde öyle. Çok şükür yoğun bir destek tedavi ve takviyelerle şuan iyiyim. Ve yaşadıklarımdan sonra aman değerlerimiz iyi olsun da kilo sonra diyorum.

Gelelim güncellememe :)
Geçen hafta perşembe akşamı iğneyi vurdum. tam 59.00 kilo olarak başladım. Ertesi gün sadece üşüme, azcık halsizlik, iştahım kapandı tamamen ve biraz kemik ağrısı hissettim. Ama sonraki gün hiç birşey yaşamadım, günlük hayatıma devam ettim. Evet açlık hissetmiyorum ama ben hep sağlıklı tabaklar hazırladım. Hiç yiyemiyorsunuz kusuyorsunuz diyorlardı bende öyle birşey olmadı. Porsiyonlarım küçüktü ama yedim. Kalorili, asitli içecekler, kızartma ya da hamburgerden uzak durdum, şekeri mümkün olduğunca kestim. Ve günlük yarım saat yürüdüm. Bu sabah tartıda 56.15'i gördüm. Bunu bekliyordum çünkü bu hafta seyahatim olmadı, yoğun toplantı sürecim yoktu kendime ayırmıştım. Bugün ikinci dozumu alacağım ve regl dönemim yakın. Açıkcası tatlı ve gece atıştırma ataklarımı bastırması bana iyi geldi, istediğimde buydu.

Hatta salı sabahı burnuma pancake kokusu geldi. "Hayır sana yasak yok Destinyycim" dedim ve kendime karabuğday unundan muz yumurta ekleyip harika pancake yaptım, vişneli, yaban mersinli. Üstüne de tarçın ve keçiboynuzu pekmezi, hem çok lezzetli hem sağlıklı:kk77: Çikolatalı pancake de neymişşşşş onları yiyip resmen midemizi çöpe çevirmişiz :olamaz: Pancake lerimin resmini eklemeye çalışacağım :)

Lütfen sende değerlerini kontrol ettir arkadaşım. Kendimize, vücudumuza iyi bakmalıyız, hatta bebekler gibi bakmalıyız:KK68: Biz iyi olacağız ki; hayatımızda iyi olacak, Dünya da iyi olacak.

İğneyi aylarca kullanacağımı düşünmüyorum, en başta dediğim gibi sağlıklı beslenme sürecine uyumlanmamız gerekiyor yoksa iğneyi bırakınca tekrar iştah açılacağı için tekrar kilolar gelir. Çünküüüüü we love yemek yemek şekerim :))))

Bu arada okuyan herkesin güzel haberleri gelsin arkadaşlarım, güzel hedeflerimiz gerçekleşsin :KK5:


ay ay afiyet olsunnnn, bu kadar kısa sürede böyle bir kilo vermiş olman müthişş güzel şekilde ödem de atmıssındır simdi cok tebrik ederim tuttugunu koparmıssın :) hedefin kac kilo su an?

degerlerime yeni birkac hafta önce baktırdım hatta yurt disina cıkmadan önce birkac gün icinde bi tekrar baktırıp cıkıcam oradaki sigortamda belki biraz gecikme olur diye. yemek de cok lezzetli gözüküyor elin de lezzetliymis yandın valla sonraki süreçte dikkat etmen gerekecek :)
 
ay ay afiyet olsunnnn, bu kadar kısa sürede böyle bir kilo vermiş olman müthişş güzel şekilde ödem de atmıssındır simdi cok tebrik ederim tuttugunu koparmıssın :) hedefin kac kilo su an?

degerlerime yeni birkac hafta önce baktırdım hatta yurt disina cıkmadan önce birkac gün icinde bi tekrar baktırıp cıkıcam oradaki sigortamda belki biraz gecikme olur diye. yemek de cok lezzetli gözüküyor elin de lezzetliymis yandın valla sonraki süreçte dikkat etmen gerekecek :)

Çok teşekkür ederim, Evet evet banada moral oldu tam planladığım gibi gidiyorum. Ödem attığım için daha çok vermiş hissediyorum. Şimdilik hedefim 52 ama regl başlasın bitsin spora başlıcam, tekrar ağırlık özellikle. Vücudum biraz daha toparlansın, o fit-dinç hali seviyorum.

Nasıl geçiyor taşınma sürecin, herşey yolundadır umarım ?
Zaten beni mutfağa girmek yakıyor, şu böreği deneyeyim, şu makarnayı yapayım derken :olamaz:
 
Çok teşekkür ederim, Evet evet banada moral oldu tam planladığım gibi gidiyorum. Ödem attığım için daha çok vermiş hissediyorum. Şimdilik hedefim 52 ama regl başlasın bitsin spora başlıcam, tekrar ağırlık özellikle. Vücudum biraz daha toparlansın, o fit-dinç hali seviyorum.

Nasıl geçiyor taşınma sürecin, herşey yolundadır umarım ?
Zaten beni mutfağa girmek yakıyor, şu böreği deneyeyim, şu makarnayı yapayım derken :olamaz:

korkunc yorucu, yolunda da degil ama bir sekilde yoluna sokmaya calısıyorum. :D afiyet olsun eline saglık 50-55 aralıgında kalmak benim icin sorun degil de iste istahımız oldugundan yemek yemek bi savas gibi bizim icin :)
 
korkunc yorucu, yolunda da degil ama bir sekilde yoluna sokmaya calısıyorum. :D afiyet olsun eline saglık 50-55 aralıgında kalmak benim icin sorun degil de iste istahımız oldugundan yemek yemek bi savas gibi bizim icin :)

Bir an önce kolaylaşsın inşallah. İlla ki doğru zamanda yoluna girecektir arkadaşım, iyi düşünelim yine de :)

Bende hedefime geldiğimde "neler çektin yemeee" yazıp her yere asıcam ki unutmayayım :KK70:
 
günaydınn

arkadaşlar tam 55.0kgyim şu an, son aylarda ciddi yavaşladı kilo vermem. bu ay da en az bi 4-5 vermem gerekiyor bana göre. biraz daha hareket edip yeme içmeme dikkat edeceğim artık :) dün regl olduğum için bu sabah ölçü gününü bugün yapayım bari dedim yarın da değişen bi sey olacagını sanmıyorum.

işin komik kısmı şu bu hafta ilk iki üç gün mide bulantısı yaşadım hatta ilk iki gün çok yüksekti ancak sonraki günler iştahım geri geldi 5mga geçsem mi hala bilmiyorum o mide bulantısı yaşadığım günlerden dolayı geçmem diye düşündüm ama tekrar etkisi geçtiği için ikimlendeyim

tablomu bi güncelleyeyim
ilaçsız
20 mayıs 80kg
3 haziran 75.40kg
9 haziran 73.25kg
9 temmuz 71.15kg
9 ağustos 70.50kg
ilaç beraberinde
21 aralık 70-71kg
25 aralık 66.75kg
3 ocak 63.5kg
11 ocak 62.4kg
17 ocak 61,2kg
24 ocak 60.4kg
1 şubat 59.7kg
10 şubat 58kg
14 şubat 59kg
9 mart 59,6kg
21 mart 56,8kg
31 mart 56.0kg
4 nisan 55.5kg
13 nisan 55.75kg
18 nisan 55.0kg

su tabloyu güncellemek cok motive ediyor :D

20 mayıs tarihinde hızlıca 50kg olmayı hedefliyorum bakalım olacak mıyım
 
günaydınnnn

arkadaşlar ben bu hafta çook güzel yedim ya :) valla öyle böyle değil iğne bence bende hiç etki etmedi bu hafta. iştahım mı arttı ne oldu pek anlamadım valla. az önce tartıda 55.75kg gördüm.

böyle kalır diye ödüm kopmaya başladı. normalde iki haftada bir yapacaktım sözde ama bugün kalan 2.5mgı yapıp sonraki hafta tekrar 5mg yapabilirim acilen bu 5-6yı vermek istiyorum artık. tabii hepsi benim suçum mksfnfk yedim de yedim yani. yemeyi de azaltıcam bakalım iradem yükseldi bugün biraz.

eski tartımın bi ayağı kırılınca yeni tartı aldım daha dün. şükür 250gr artmış sadece yoksa kafayı yerdim herhalde. bu haftada da çok bi etkisini hissetmem muhtemelen ama haftaya 5mg yapınca bakalım ne değişecek. 1 hafta sonra görüşürüz bi güncel kilo yazar kaçarım njdsnjsdk
Selam:) bi süredir girmiyordum motivasyon düştü benimde. 5 mg lık ipne bana 4 haftada sadece 3 kilo verdirdi. Çok üzüldüm. Şimdi salı günü ya doz artıracağım 7.5 mg geçeceğim yada 5 mg devam ededeğim hala vermek istediğim 6 kilo var. Ne yapmalıyım sizce. 7.5 mg fiyatı 21 bin lerde 5 mg lık iğne 16 küsür sanırım dün sordum ama, heryerde aynımıdır fiyat çok çok fazlalaşıyor gün geçtikçe
 
Selam:) bi süredir girmiyordum motivasyon düştü benimde. 5 mg lık ipne bana 4 haftada sadece 3 kilo verdirdi. Çok üzüldüm. Şimdi salı günü ya doz artıracağım 7.5 mg geçeceğim yada 5 mg devam ededeğim hala vermek istediğim 6 kilo var. Ne yapmalıyım sizce. 7.5 mg fiyatı 21 bin lerde 5 mg lık iğne 16 küsür sanırım dün sordum ama, heryerde aynımıdır fiyat çok çok fazlalaşıyor gün geçtikçe

fiyat her yerde aynı mlsf ya yani bilmiyorum son dozda etkisi nasıldı kilo verebiliyor muydun onu düşünerek belki karar verebilirsin. yani benim kilom yüksek olmadığı için 5mg üstüne çıkmayı çok doğru bulmadım kendim için bir de o dozu değiştirdiğin zamanki sürekli mide bulantısı halinden nefret ediyorum. bir de hızlı kilo vermeye çalışma lütfen ben bugün mememde biraz sarkma olduğunu fark ettim aslında çok da hızlı vermedim ama hızlı verdiğim dönemler vardı muhtemelen o zamanlardan kalma bunlar dikkat et sen de <3

sen de benim gibi tablo yap kendine az verdiğimi düsündügüm dönemler basından itibaren kac kilo verdigimi takip edince biraz motive edici oluyor bir de belli bi kilodan sonra kilo verme hızı da düşüyor belki kilo verme hızın bu şekildedir biraz yavaş olsa da veriyorsun sonuçta yine

sen kaç kiloyla başladın unuttum söylediysen ama ben kullananları izlediğimde 1-2 yıl kullananları bile gördüm o fit hale gelmek için insanlar çok daha uzun süreler harcayabiliyor

motivasyonunun neden düştüğünü anlamadım zaten sağlıklı olan ayda maksimum 5 falan vermek baya normal şekilde vermişsin neden moralini bozuyorsun eğer daha fazla vermiş olsaydın kastan da kaybetmis olurdun kastan kayıp demek günlük harcadığın enerjinin düşmesi demek enerjinin düşmesi demek de aynı yemeği yesen bile kilo olmaya yatkın olursun demek. aslında sen şu an bu şekilde kalıcı şekilde kilo veriyorsun yani hızlı kilo verenlere bakma o etki iğnenin maksimum ilk ayında oluyor
 
fiyat her yerde aynı mlsf ya yani bilmiyorum son dozda etkisi nasıldı kilo verebiliyor muydun onu düşünerek belki karar verebilirsin. yani benim kilom yüksek olmadığı için 5mg üstüne çıkmayı çok doğru bulmadım kendim için bir de o dozu değiştirdiğin zamanki sürekli mide bulantısı halinden nefret ediyorum. bir de hızlı kilo vermeye çalışma lütfen ben bugün mememde biraz sarkma olduğunu fark ettim aslında çok da hızlı vermedim ama hızlı verdiğim dönemler vardı muhtemelen o zamanlardan kalma bunlar dikkat et sen de <3

sen de benim gibi tablo yap kendine az verdiğimi düsündügüm dönemler basından itibaren kac kilo verdigimi takip edince biraz motive edici oluyor bir de belli bi kilodan sonra kilo verme hızı da düşüyor belki kilo verme hızın bu şekildedir biraz yavaş olsa da veriyorsun sonuçta yine

sen kaç kiloyla başladın unuttum söylediysen ama ben kullananları izlediğimde 1-2 yıl kullananları bile gördüm o fit hale gelmek için insanlar çok daha uzun süreler harcayabiliyor

motivasyonunun neden düştüğünü anlamadım zaten sağlıklı olan ayda maksimum 5 falan vermek baya normal şekilde vermişsin neden moralini bozuyorsun eğer daha fazla vermiş olsaydın kastan da kaybetmis olurdun kastan kayıp demek günlük harcadığın enerjinin düşmesi demek enerjinin düşmesi demek de aynı yemeği yesen bile kilo olmaya yatkın olursun demek. aslında sen şu an bu şekilde kalıcı şekilde kilo veriyorsun yani hızlı kilo verenlere bakma o etki iğnenin maksimum ilk ayında oluyor
Teşekkür ederim cevabın için @cattison ben 72.80 ile başladım aslında toalde neredeyse 10 kilo verdim çnk şuan aç karnıma 63 kiloyum. 2.5 mg lık iğnede az sandım ama iyi gitmiş. Doz artırınca daha fazla vericemi düşünmüştüm, evet kastan da gitti benim çnk sağlıklı beslenmeye dönsemde öğün tüketemiyorum. Bir ara 66 ya sabitlemiştim sen mideni şaşırt ye demiştin öyle yaptım çok zor yedim ama. Hatta bir ara midemde tutmakta zorluk çektim sonradan reflü gibi geri tepmeye başladı yediklerim. Haklısın aslında ben sadece 5 mg lık iğneyi baz aldım az gitti diye totalim iyi. Sence ne yapmalıyım? 5 mg a bağışıklık mı kazandım bir üste mi çıkmalıyım yoksa 5 den devam mı etmeliyim. Bütçe artık çok önemli diil battı balık :)) 16 18 verince 7 mg lık iğnenin parasınıda veririm:) sence🥰
 
Teşekkür ederim cevabın için @cattison ben 72.80 ile başladım aslında toalde neredeyse 10 kilo verdim çnk şuan aç karnıma 63 kiloyum. 2.5 mg lık iğnede az sandım ama iyi gitmiş. Doz artırınca daha fazla vericemi düşünmüştüm, evet kastan da gitti benim çnk sağlıklı beslenmeye dönsemde öğün tüketemiyorum. Bir ara 66 ya sabitlemiştim sen mideni şaşırt ye demiştin öyle yaptım çok zor yedim ama. Hatta bir ara midemde tutmakta zorluk çektim sonradan reflü gibi geri tepmeye başladı yediklerim. Haklısın aslında ben sadece 5 mg lık iğneyi baz aldım az gitti diye totalim iyi. Sence ne yapmalıyım? 5 mg a bağışıklık mı kazandım bir üste mi çıkmalıyım yoksa 5 den devam mı etmeliyim. Bütçe artık çok önemli diil battı balık :)) 16 18 verince 7 mg lık iğnenin parasınıda veririm:) sence🥰
Beni yanlış anlamayın ama mantıken 5 mg ile bile zor yemek yerken 7 mg lik dozla nasıl yemek yiyeceksiniz..sağlık da önemli ..ögunlerinizi protein ağırlıklı yapmaya devam edin..doz artıminda ki amaç nedir eskisi kadar iştah kontrolü yapamadığınızda etkiyi artırmak için.ccok da güzel kilo vermişsiniz böyle devam edin.
 
Beni yanlış anlamayın ama mantıken 5 mg ile bile zor yemek yerken 7 mg lik dozla nasıl yemek yiyeceksiniz..sağlık da önemli ..ögunlerinizi protein ağırlıklı yapmaya devam edin..doz artıminda ki amaç nedir eskisi kadar iştah kontrolü yapamadığınızda etkiyi artırmak için.ccok da güzel kilo vermişsiniz böyle devam edin.

katılıyorum. ben de son dozda istah geri gelmeye baslamisti o sekilde 5mga gecmistim
 
Teşekkür ederim cevabın için @cattison ben 72.80 ile başladım aslında toalde neredeyse 10 kilo verdim çnk şuan aç karnıma 63 kiloyum. 2.5 mg lık iğnede az sandım ama iyi gitmiş. Doz artırınca daha fazla vericemi düşünmüştüm, evet kastan da gitti benim çnk sağlıklı beslenmeye dönsemde öğün tüketemiyorum. Bir ara 66 ya sabitlemiştim sen mideni şaşırt ye demiştin öyle yaptım çok zor yedim ama. Hatta bir ara midemde tutmakta zorluk çektim sonradan reflü gibi geri tepmeye başladı yediklerim. Haklısın aslında ben sadece 5 mg lık iğneyi baz aldım az gitti diye totalim iyi. Sence ne yapmalıyım? 5 mg a bağışıklık mı kazandım bir üste mi çıkmalıyım yoksa 5 den devam mı etmeliyim. Bütçe artık çok önemli diil battı balık :)) 16 18 verince 7 mg lık iğnenin parasınıda veririm:) sence🥰

rica ederimmmmmmm ne demek. dedigimi yaptıgında vermeye tekrar baslamıssın cok mutlu oldum son dozda istahın nasıldı onu düsünerek devam edip etmeyecegine karar ver istersen 63 de cok iyiymis bu arada cok iyi vermissin 10 kilo gitmis diyebiliriz aslında düsündügünden hızlı olmus cünkü ben ilk 10 kiloyu 3 ay gibi bi sürede vermistim bi de 63deyken 7.5mg kullanman dogru mu bilemedim yani 80-90 da degilsin
 
@cattison Sadece dün enteresan bi şekilde iştahım çok açıktı tatlı isteyecek kadar, normal şartlarda da çok tüketen biri değildim. Ama dün akşam arandım durdum. Protein ağırlıklı yapıyorum evet etler yumurtalar ama az oluo tabi birde plates yapan biriyim. Sanırım karar verdim 5 mg devam, o bittikten sonra 2,5 mg alıp ara ara hatırlatma dozlarıyla bırakmayı düşünüyorum artık
 
Back
X