MünüşHooD

ortalık karışmış ya olay yok anlamında
Canım bizimle ilgili bi durum yoktu ama 2.bi seferde bizle ilgili olabilir diye üzüldüm ben yani ciddiye alıp sataşan olur birbiriyle kimse kimseyle kötü olmasın.
Çünkü sistalarlada fakirlerlede düşman degiliz sadece şakaydı.
 

Aynen canim
 
ok canım
 
`