@Defnehannn2 iyi niyetli olduğun belli fakat yöntemin yanlış. Önce anlamalısın. Denklik alınca da bu konu aklında olsun. Karşındakinin derdini dinlemek bile çoğu şeyi çözer bazen.
Bende oturup uzun bir mektup yazmanı ya da sevdiğin bir arkadaşın ile konuşmanı tavsiye ederim. Yaşadığın şey çok zor tahmin dahi edemem. Allah sabır ve güç versin. Belki biraz balon alıp sokakta çocuklara dağıtırsın onların mutluluğu sana bulaşır.