- Katılım
- 29 Nisan 2025
- Mesajlar
- 52
- Emoji Skoru
- 8
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi rumeysa0123
- #1
Arkadaşlar bir şey soracaktım benim 3 gündür reglim geçiyor kan tahlili verdim 1 çıktı yani yok demek. Benim normal şartlarda bir gün erken olur ama bir gün geç olmazdı. Kahverengi lekelenmem var ama regl başlamadı hala herhangi bir ağrı sancı bir şey de yok. Kanda çıkmama ihtimali varmı yani pek bilgim yok . Daha önce kanda hemen çıkmayıp sonra kanda çıkam böyle bir durum yaşayan oldu mu ?