• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ne olduğum belli değil

rumeysa0123

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2025
Mesajlar
52
Emoji Skoru
8
Puanlar
1
Yaş
27
Arkadaşlar bir şey soracaktım benim 3 gündür reglim geçiyor kan tahlili verdim 1 çıktı yani yok demek. Benim normal şartlarda bir gün erken olur ama bir gün geç olmazdı. Kahverengi lekelenmem var ama regl başlamadı hala herhangi bir ağrı sancı bir şey de yok. Kanda çıkmama ihtimali varmı yani pek bilgim yok . Daha önce kanda hemen çıkmayıp sonra kanda çıkam böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
 
Arkadaşlar bir şey soracaktım benim 3 gündür reglim geçiyor kan tahlili verdim 1 çıktı yani yok demek. Benim normal şartlarda bir gün erken olur ama bir gün geç olmazdı. Kahverengi lekelenmem var ama regl başlamadı hala herhangi bir ağrı sancı bir şey de yok. Kanda çıkmama ihtimali varmı yani pek bilgim yok . Daha önce kanda hemen çıkmayıp sonra kanda çıkam böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
Yerleşme kanaması olabilir mi canım bu da bir ihtimal . Çok erken öğrenmiş de olabilirsin 2 gün sonra tekrar kan tahlili ver artmışsa gebelik vardır
 
Arkadaşlar bir şey soracaktım benim 3 gündür reglim geçiyor kan tahlili verdim 1 çıktı yani yok demek. Benim normal şartlarda bir gün erken olur ama bir gün geç olmazdı. Kahverengi lekelenmem var ama regl başlamadı hala herhangi bir ağrı sancı bir şey de yok. Kanda çıkmama ihtimali varmı yani pek bilgim yok . Daha önce kanda hemen çıkmayıp sonra kanda çıkam böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
İlişki üzerinden 10 gün geçince beta kanda yükselmeye başlıyor. Geç döllenme olsa bile 3 gün gecikmeyle 10_a yaklaşması lazımdı diye düşünüyorum. Tabi yine de 2-3 gün sonra tekrar kan verin. Belki başka bir durumdan dolayı gecikme olmuştur
 
Yerleşme kanaması olabilir mi canım bu da bir ihtimal . Çok erken öğrenmiş de olabilirsin 2 gün sonra tekrar kan tahlili ver artmışsa gebelik vardır
Yani bilmiyorum ki rahatsızlığımda vardı o kadar ilaç kullandım kaç ay önce 2 defa çatlatma iğnesi yaptım hiç gecikmem olmadı hep gününde oldum ya da bir gün önce
 
İlişki üzerinden 10 gün geçince beta kanda yükselmeye başlıyor. Geç döllenme olsa bile 3 gün gecikmeyle 10_a yaklaşması lazımdı diye düşünüyorum. Tabi yine de 2-3 gün sonra tekrar kan verin. Belki başka bir durumdan dolayı gecikme olmuştur
İlişki üzerinden 10 gün geçince beta kanda yükselmeye başlıyor. Geç döllenme olsa bile 3 gün gecikmeyle 10_a yaklaşması lazımdı diye düşünüyorum. Tabi yine de 3 gün sonra tekrar kan verin. Belki başka bir durumdan dolayı gecikme olmuştur

İlişki üzerinden 10 gün geçince beta kanda yükselmeye başlıyor. Geç döllenme olsa bile 3 gün gecikmeyle 10_a yaklaşması lazımdı diye düşünüyorum. Tabi yine de 2-3 gün sonra tekrar kan verin. Belki başka bir durumdan dolayı gecikme olmuştur
 
Yani bilmiyorum ki rahatsızlığımda vardı o kadar ilaç kullandım kaç ay önce 2 defa çatlatma iğnesi yaptım hiç gecikmem olmadı hep gününde oldum ya da bir gün önce
Benimde normalde adetim 1 gün bile gecikmez erken olduğu olur ama geç olmazdı. Geçen ay 5 gün gecikti sonra adet oldum. Olabiliyor yani stres, hormonal nedenler, beslenme, ilaçlar her şey tetikliyor gecikmesini. Sen yine de 2 gün sonra bida bak kanına o zaman netleşir
 
Benimde normalde adetim 1 gün bile gecikmez erken olduğu olur ama geç olmazdı. Geçen ay 5 gün gecikti sonra adet oldum. Olabiliyor yani stres, hormonal nedenler, beslenme, ilaçlar her şey tetikliyor gecikmesini. Sen yine de 2 gün sonra bida bak kanına o zaman netleşir
Olmadı öyle yapayım bekleyeyim biraz daha
 
Back
X