evet yorumlara katılıyorum eşiniz henüz evliliğin ne olup olmadığını henüz tam kavrayamamış.herşeyi ailemle yapmalıyım (anne baba kardeşler v.s) diye düşünüyor.BU bi süreç işi ama o süreçte siz ne kadar yıpranırsınız ne kadar beklersiniz tahmin etmek zor be canım.Allah yardımcın olsun.