neden??

Peki Peki o sürecin sonunda artık anlar mı sabredersem ve o süreci atlatırsak düzelir mi
 
Canım en iyisini tabi ki de Allah bilir.şunu net olarak söyleyebilirim ki erkekler kadınlardan daha çok geç olgunlaşıyor maalesef .eşiniz kaç yaşında bilmiyorum ama 30 şu yaşlardan sonra ancak belki.bi de bu düzen hep böyle devam etmez enimde sonunda hayat şartları bu düzeni değiştirecek önemli olan sen bu süreçten ne kadar hasarla çıkcan.belki az belki fazla bu senin yapına bağlı canım.
Peki
Peki o sürecin sonunda artık anlar mı sabredersem ve o süreci atlatırsak düzelir mi
 
Peki
Peki o sürecin sonunda artık anlar mı sabredersem ve o süreci atlatırsak düzelir mi
Olmaz diye bişey yoktur .yeter ki kadın istesin neler neler başaramaz ki .eşinize evliliği sevdirin onu kırmadan
 
`