- Katılım
- 18 Nisan 2025
- Mesajlar
- 836
- Emoji Skoru
- 813
- Puanlar
- 23
- Konu Sahibi Kitapcicegi
-
- #21
Sizin nişanınız-düğününüz vs bahsettiğiniz memlekette oldu, hala torunu da orada yaşıyor, değil mi?Halası torunu hepsi geldi aslında, eşimin ailesinden de abisi gidiyor temsilen bizim aileden de ben gidecekmişim. Eşim izin alsaydı bir günlüğüne de olasa gidecekti ama yok yani
Dügüne gitmerhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum
Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Nisana gerek yok düğüne gidersiniz.merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum
Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Düğünlerine gidersiniz. O var diye eşiniz işinden mi olsun.merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum
Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat
Gelınmıs ugrasılmıs o kadar esınız olmasada siz gidebilirsiniz. Aıle buyuklerı ile gıdebılırsınız.merhaba hanımlar,
Eşimin halasının torunun nişanlanıyor bizim yaşadığımız şehirden tam 1000 kilometre uzaktaki bir şehirde. Biz de 3 ay önce evlendik bizim düğünümüze geldi ve Bayağı da ilgilendi zaten bu konuda mahcubuz. Eşim evlilik arefesinde iş değiştirdi bir fabrikaya girdi. Şu an oradan izin alamıyor yetiştirme işçisi olarak gözüktüğü için izin vermiyorlar. Teknisyeneler de eğer rapor alırsan da kadroya girmende sıkıntı çıkar hiç riske atma demişler. Yani eşim istese de gelemiyor. Eşimin ailesi de sürekli onlar sizin düğününüze geldi siz de oraya gitmek zorundasınız diyerek sürekli baskı yapıyorlar. Maddi olarak çok iyi durumda değiliz klima aldık, telefonumun ekranı birbirinden ayrıldığı için tekrar bir yeni telefon almak zorunda kaldık bir sürü masraf üst üste geldi. Biliyorsunuz bilet fiyatları git gel çok masraflı. Havalarda çok soğuk haftaya bu nişan o tarihlerde o şehirde bayağı bi kötü hava bekleniyormuş.
Evlendikten sonra vücudumda enfeksiyon çıktı hem idrarımda hem kanımda bir sürü antibiyotik kullandım geçmedi 3 hafta boyunca ölü gibi yattım sürekli uyuyordum hiçbir şey yapamıyordum şu an biraz toplamaya başladım gidersem tekrar eskisi gibi olurum diye de korkuyorum. Eşim gitmemi istemese de ailesi gidin gidin diye olay çıkarıyor eşim en son işimden mi olayım nişana gitmek için dedi artık ona değil bana yapmaya başladılar işte sen git sen gidemiyorsan eşin gitsin diye.
Şimdi siz olsanız ne yaparsınız çocuk çok iyi bizim içinde elinden geleni yaptı ama şu an o kadar kötü bir zamana geldi ki ne yapacağımı bilemiyorum
Not: bu arada yeni haber geldi eşimin memleketinden akrabaları araba kiralayıp bizim yaşadığımız şehirden kaynımı alıp nişanın olduğu şehre gideceklermiş. Eğer Arabada yer olursa ben o arabayla gideceğim yer olmazsa otobüsle gideceğim. Ve oradan araba kiralayıp gelecek hiçbir akrabasında tanımıyorum sadece düğünde gördüm birkaç saat