Zaten sorunu gündüz değil. Gündüz kendi uyuyor .sorun geceleri artık daha çok uyanması. Bilmiyorum çevremdeki uykusu bozuk bebekler hep 1 yaşından sonra düzeldi.Bebeğiniz cok küçük. Daha kac çeşit olacak mutlak bjr düzen beklemeyin. Benim bebeğim 26 aylık yani 2 yaşını geçti hala değişimler yaşıyor dönem dönen. Önceki mesajda bahsettiğim gecenin bir vakti uyanıp oynamalar falan 1 yaşından sonra başlıyor zaten. Bebeğiniz son derece normal ama sizin beklentileriniz cok üst düzey: ) ama size önereceğim şey kendi tecrübemle uyku saatlerini iyi ayarlayın. Her ayın belli bir uyanık kalma süresi var. Internetten uyanık kalma sürelerine bakın. Mesela 3 saat mi diyor uyandıktan sonra 3 saat içinde uyumuş olsun. O zaman hem daha kolay uykuya dalar hen de daha kaliteli uyur. Gerçekten bebekler düzeni cok seviyor. Ben hala daha hep uyanıklık saatine göre uykusunu ayarlıyorum. Tavsiye ederim. Bazi anneler bebeğin saatine dikkat etmeden ağlayıp sızlayip huysuzlasmasini bekliyor. Bebek yorgun ve huysuzken daha zor dalıyor. Saatle uyku ve beslenmeyi takip edince daha sakinliyor bebekler.
Hangi uyku eğitimi yöntemini kullandınız acabaAma çoğu uyku eğitiminde ağlatmak yok ki .Ben uyku egitimi verdim .Eskiden bütün destekleri yapardım sallama beyaz gürültü kundak yani her şey. Bunları bıraktım.hic aglatmadım biliyor musunuz .Uyku egitmi esittir aglatmak degildir .Bebege uyumayi öğretmektir.ben de bebeğim olmadan önce çok kızardım.ne vicdansızlar falan derdim ama öyle değilmiş. 110 gunlukten beridir uyguluyorum.
Gündüz güzel uyuyor desteksiz. Gece de 2 kere uyanmadan emiyor ama kendi kalkıyor.
Gece hiç konuşmam yüzüne direkt bakmam bu zamana kadar oyun istemedi .zaten uykusu gelince normalde de asla oynamaz.kucak istemez .sadece uyumak istiyor ama uyuyamadikca sinirleniyor bu da uyanikligini artırıyor.
Anladığım kadarıyla Gece 2 kere emmek için kalkamasi gayet iyi .
Ne tüm gece boyu uyuyan anneler kadar şanslıyım ne de gece 7 8 kere kalkan anneler kadar şanssız.
Ben çeşitli yöntemlerin karmasinı kullandım. Önce uyku işaretini görmemiz gerekiyor. Kulak cekistirme, kasların gözlerin kızarması,gözünü ovusturma ,tabiki esneme. Sonra karnını duyuruyorum. Kucağıma alıp gaz çıkarma okşama.sonra uyanık yatağına koyuyorum .omzuna pis pis yapıyorum. İlk seferde çok uzun sürebilir.gozleri kapanıyor yukarı bakıyor gibi oluyor yani tam uyumuyor. O zaman bırakıp bir kenarda uyumasını bekliyorum.tabj emzik de var işin içinde. Uyumadı ama hareket etti hemen gitmiyorum .2 3 dakika bekliyorum.uyumadiysa tekrar yapıyorum. Böyle yapa yapa pis pis süresi 10 saniyeye falan düşüyor. Sonra koyunca uyuyor.ama bu aralar çok huysuz canımdan bezdim .atak döneminde. Pis pis yaptırmıyor ve çok zor dalıyor. O dönemlerde asla destek vermeyecekmissin.gercekten de insan yaa sallayim ya da memede uyutuyum diyor .kendini tutmak çok zor .Yani 1 kere verdim olduyla olmuyormus .sürekli bozuluyor .diş cikariyor bozuluyor .mesela emzigi ısırıyor. Özveri istiyor ama eminim atak donemi geçince eski rutinimjze döneceğiz inşallahHangi uyku eğitimi yöntemini kullandınız acaba
9 dan 4 e mı blok uyuyo 3 aylık bebek bence gunduzki normal de geceki değil ben 1.5 saatte bır emzırmeye kalkardım cok da guzl beslenıyordu yani sık acıkması emmesı de bebegin karakterindenmiş illa beslenmıyo anlamına gelmezmişKizlar bnm bebegimde 3 aylik gece 9 gibi uyuyo 4 de kalkiyo 7de kalkiyo gunduz 3 defa 20 dkk uyuyo sizce normal mi yoksa doymuyorda mi gündüz uyumuyo
Ay valla bilmiyorum dişi de çıktı ama memeden ayrılmıyor inşallah döner seninki canım darısı da benim başımaBen çeşitli yöntemlerin karmasinı kullandım. Önce uyku işaretini görmemiz gerekiyor. Kulak cekistirme, kasların gözlerin kızarması,gözünü ovusturma ,tabiki esneme. Sonra karnını duyuruyorum. Kucağıma alıp gaz çıkarma okşama.sonra uyanık yatağına koyuyorum .omzuna pis pis yapıyorum. İlk seferde çok uzun sürebilir.gozleri kapanıyor yukarı bakıyor gibi oluyor yani tam uyumuyor. O zaman bırakıp bir kenarda uyumasını bekliyorum.tabj emzik de var işin içinde. Uyumadı ama hareket etti hemen gitmiyorum .2 3 dakika bekliyorum.uyumadiysa tekrar yapıyorum. Böyle yapa yapa pis pis süresi 10 saniyeye falan düşüyor. Sonra koyunca uyuyor.ama bu aralar çok huysuz canımdan bezdim .atak döneminde. Pis pis yaptırmıyor ve çok zor dalıyor. O dönemlerde asla destek vermeyecekmissin.gercekten de insan yaa sallayim ya da memede uyutuyum diyor .kendini tutmak çok zor .Yani 1 kere verdim olduyla olmuyormus .sürekli bozuluyor .diş cikariyor bozuluyor .mesela emzigi ısırıyor. Özveri istiyor ama eminim atak donemi geçince eski rutinimjze döneceğiz inşallah
Kizlar bnm bebegimde 3 aylik gece 9 gibi uyuyo 4 de kalkiyo 7de kalkiyo gunduz 3 defa 20 dkk uyuyo sizce normal mi yoksa doymuyorda mi gündüz uyumuyo
Ya benim bebeğimde sadece gece uyuyo gğndüzler i asla uyumuyo en uzun uykusu 10 dakika gündüzleri sizin bebeğiniz düzeldi mi acaba ?Kizlar bnm bebegimde 3 aylik gece 9 gibi uyuyo 4 de kalkiyo 7de kalkiyo gunduz 3 defa 20 dkk uyuyo sizce normal mi yoksa doymuyorda mi gündüz uyumuyo
Bnm bebegim duzeldi artik cok şükür peki şimdi nasil uyku duzeniYa benim bebeğimde sadece gece uyuyo gğndüzler i asla uyumuyo en uzun uykusu 10 dakika gündüzleri sizin bebeğiniz düzeldi mi acaba ?