Popüler Konu Ödüller

aaa bende antalyadayım kiiii :):):):)
bayıldım bayıldımmm :):)
aaa süper,aslında burada Antalya dan çok kişiyle karşılaşıyorum ama hiç buluşma falan ayarlanmıyor.tamam madem Antalyadasın hemen özelden aldığım mobilyacının ismini ve adresini sana yazıyorum canım
 
herkes güle güle kullansın hediyelerini hepsi çok güzel

@Kazen teşekkürler

ben ayakkabı ve çanta delisi biri olarak olurda bir yarışma kazanırsam çanta istiyorum
 
Benim de hediyem geldi @Kazen e teşekkürler rengi tam çıkmasa da timsah derisi desenli yeşil çok şık bir Çanta.
Ooo çok şık gerçekten , güzel günlerde sağlıkla kullan
 
Hediyem elime ulaştı,yine harika ve çok zevkli bir seçim olmuş,Emsan'dan 7 parça baharat takımı
Başta @Kazen Bey,@Nevreste ve @Efser olmak üzere diğer editörlerimize çok ama çook teşekkürederim.Ayrıca bana oy veren tüm arkadaşlarıma da tek tek teşekkürederim.
 

Çok güzelmiş güle güle kullan prensesim,çok beğendim..
 
Canım tekrar tebrik ederim Güzel günlerde kullan,çok şık bir hediye bizde bizimle yarışma heycanı paylaştığınız için teşekkür ederiz
 
`