O
oykusenbaykara
Ziyaretçi
- Konu Sahibi oykusenbaykara
-
- #1
Haklısınız biliyorum ama hanımlık ne bilmiyorum kendimi fahişe gibi hissediyorum doktorumda git kendini at dedi bana zaten...bu yüzdenç
Haklısınız biliyorum ama hanımlık ne bilmiyorum kendimi fahişe gibi hissediyorum doktorumda git kendini at dedi bana zaten...bu yüzdenç
o doktoru sıkayet etsenıze ..Haklısınız biliyorum ama hanımlık ne bilmiyorum kendimi fahişe gibi hissediyorum doktorumda git kendini at dedi bana zaten...bu yüzdenç