Bakin kizim ekran otizmi teshisi aldi.sizin yok demeniz beni baglamiyor.dileseniz ozelden doktor adinida yazayim size, onada ayni ibareyi kurun.18 aylikti kizim teshisi aldiginda.yoktur diye birsey yok...kafamdan uydurmuyorum.sanal otizm diye aratin doktorlarin sayfa sayfa makaleleri var..basiniza gelmeyince yoktur demek kolaydir haliyle.. Uzun sure ve ekrana maruz kalan bebeklerde otizm ile benzer (isaret parmagi kullanmama, konusmada gerileme, taklit etmeme,gozle temas kyrmama, komut almama) belirtileri goruluyor.bu nedenle ise 'ekran otizmi' deniyor.doktorlar arasindaki deyim bu.kafamdan uydurmuyorum. Otizm gibi genetikten gelen degil, iyilesme hizli ve etkili oluyor.kizim 22 aylik ekrani keseli 4 ay oldu.bu ay ilk defa isaret parmagi kullandi yeni birkac kelimesi var, ve temasa basladi