Ovulasyon testi

Bugün yaptgim silik çıktı ben onu çatladı sanıyordm
Normalde öyle oluyor ama yumurtlama için iki çizginin de tamamen aynı koyulukta ya da T çizgisi daha koyu olması lazım ama tabi yine de değerlendirin. Tekrar edebilirsin testlerinizi de
 
Normalde öyle oluyor ama yumurtlama için iki çizginin de tamamen aynı koyulukta ya da T çizgisi daha koyu olması lazım ama tabi yine de değerlendirin. Tekrar edebilirsin testlerinizi de
Beta hcg 22 çıkmış kimyasal gebelik mi dwmek oluyor bu
 
Çok şaşırdım nasıl çıkarmaz predictor takipte kal 2 katı oldukça sorun yok diye düşünüyorum yeni olabilir
Gerçekten çok şaşkınım scaba hastanenin cihazı mı bozuk anlamadım hiç beklemiyodum adet söktürücğ vermesi için gittim.
 
Gerçekten çok şaşkınım scaba hastanenin cihazı mı bozuk anlamadım hiç beklemiyodum adet söktürücğ vermesi için gittim.
Yok sanmam canım ama 2 gün sonra yeniden kan ister zaten takip et umarım güzel artışların olur ben verdiği söktürücüyü yazdırmadım bile kendi kendime olayım diye iyi ki gitmişsin sende
 
kızlar benimde ovulasyonumu degerlendirimisiniz test yapmaya devam edeyimmi
 

Eklentiler

  • IMG_0525.webp
    11,7 KB · Görüntüleme: 36
kızlar benimde ovulasyonumu degerlendirimisiniz test yapmaya devam edeyimmi
Yani emin değilim silinmiş giderek ama en koyu zamanı değerlendirdiysen sorun yok yine de tamamen pik olması lazım Burdan görüntü kalitesi düşebiliyor
 
kızlar benimde ovulasyonumu degerlendirimisiniz test yapmaya devam edeyimmi
Yani emin değilim silinmiş giderek ama en koyu zamanı değerlendirdiysen sorun yok yine de tamamen pik olması lazım Burdan görüntü
Gerçekten çok şaşkınım scaba hastanenin cihazı mı bozuk anlamadım hiç beklemiyodum adet söktürücğ vermesi için gittim.
Benim hala idrar testlerim Silik hatta bugün yaptım daha da koyu oldu ben anlamadım ne biçim iş
 
Allah allah bende de idrarda bişey çıkmıyodu gerçekten bütün gündür şaşkın geziyorum. Her yerde düşük hcg kimyasal ya da dış gebelik yazıyor
 
Allah allah bende de idrarda bişey çıkmıyodu gerçekten bütün gündür şaşkın geziyorum. Her yerde düşük hcg kimyasal ya da dış gebelik yazıyor
Görebiliyor musun baksana
 

Eklentiler

  • IMG_2006.webp
    34,2 KB · Görüntüleme: 35
Allah allah bende de idrarda bişey çıkmıyodu gerçekten bütün gündür şaşkın geziyorum. Her yerde düşük hcg kimyasal ya da dış gebelik yazıyor
Eğer başındaysa gebeliğin düşük çıkması çok normal 2 gün sonra umarım 2 katına çıkar
 
`