Ovulasyon testi

Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.
 
Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.
Bilmiyorum zaten ben de alınması lazım dedi diye danışmak istedim ama iyice karıştı gibi oldu direkt tüp bebek yapma derdine düşmüştü aşılama bile yapmadan belki de ondandır.
 
Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.
Üzüntü olduğunda elbette benimde sarkıyor normalde adetlerim benim ağrılı olmaz ama ben de anlamadım. Dediğin gibi oldum diye gidiyorum bakıyorum bir şey yok.
 
Bilmiyorum zaten ben de alınması lazım dedi diye danışmak istedim ama iyice karıştı gibi oldu direkt tüp bebek yapma derdine düşmüştü aşılama bile yapmadan belki de ondandır.
Doktor çok önemli seni anlaması gerekiyor o doktora bir daha gitme bence
 
Doktor çok önemli seni anlaması gerekiyor o doktora bir daha gitme bence
Kesinlikle gitmem zaten rahim filmini istediğimde sisteme yüklenecek formatta atmadı bana sonra izah ettim durumu olmuyor vs falan diye bana gelmiş senin yeni gittiğin doktor bir halt anlamıyor değiştir doktorunu sana bakmak istemiyor bence dedi.
 
Yok artık seviyesizlik bence. Bir doktor bir doktoru kötülememeli bence meslek etiğine aykırı. Bana yeni uzm olmuş bi doktor pkolu olabilirsin dedi sonraında iki farklı doktora daha gittim ve bunu anlattım onlar bana yumurtalık rezervin fazla olduğu için öyle düşünmüş olabilir ama pkolu değilsin kesinlikle dediler diğer doktoru kötülemediler.
 
Ben de senin gibi düşünüyorum kötülemek yerine başka türlü davranabilirdi o yüzden tekrardan aynı kişiye asla gitmem. Yarına kadar bekleyeceğiz bakalım bu ağrı ile olmazsa adet söktürücü yazar bir şey çıkmazsa allak bullak oldum. Sen ne zaman yapacaksın testi
 
Eve gidince mi yapsam yoksa sabahı mı beklesem sence hangisi
 
Bence sabahı bekle ben tabi sana böyle diyorum ama bekleyemezdim sabah en iyisi hem acaba dememiş olursun belki geç yumurtlamışsındır
 
Kızlar dpo 9 dayım 2-3 gündür kasık ağrım falan çok fazla akıntımda arttı. Bugün ovülasyon testi yaptım. Koyu çıktı. Üstüne de gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Reglime. 4-5 gün var sizce hamile miyim
 

Eklentiler

  • IMG_7764.webp
    54,6 KB · Görüntüleme: 43
Her şey olabilir. 4 5 gün öncesi çıkar mı bilmiyorum ama adete 1 2 gün kala yapabilirsin gebelik testini
 
Predictor early negatif. Hala bekliyorum bu ay farklı olarak dostinex kullandım ve sigarayı bıraktım( sadece 7 aydır içiyodum) . Vücudumdski bu değişimler adet gecikmesine neden olmuş olablir
O zaman yoktur herhalde benden de kan istedi ona göre adet söktürücü yazarım dedi bekliyorum
 
Ben de gidicem doktora illa kadın doğum mu olması lazım aile hekimi söktürücü yazabilir mi
 
Kan testin çıktı mı ben de yarın için randevu aldım söktürücü için
Ovulasyon testini yorumlar mısınız acaba femara hap kullandım tek çizgi gibi olan silik çizgi test bugün yaptığım
 

Eklentiler

  • 17786795971547588293904285172611.webp
    29,2 KB · Görüntüleme: 34
Ovulasyon testini yorumlar mısınız acaba femara hap kullandım tek çizgi gibi olan silik çizgi test bugün yaptığım
Koyu olduktan sonra silikleşmeye başladıysa yumurta ya çatladı ya da çatlamak üzere demek
 
`