- Katılım
- 19 Nisan 2026
- Mesajlar
- 552
- Emoji Skoru
- 462
- Puanlar
- 18
Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.Ah bir bilsem o tüp işini. Özelde çektirmiştim devlet hastanesine yükletemedim bile bir kaç doktora gösterdim bazısı hayır tamamen kapalı değil diyor çektirdiğim doktor tüpü almamız lazım diyor o yüzden güzel bir profesör buldum ona gidecektim ama sanırım tekrar rahim filmi isteyecek yine her türlü ona da regl olmam lazım
Bilmiyorum zaten ben de alınması lazım dedi diye danışmak istedim ama iyice karıştı gibi oldu direkt tüp bebek yapma derdine düşmüştü aşılama bile yapmadan belki de ondandır.Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.
Üzüntü olduğunda elbette benimde sarkıyor normalde adetlerim benim ağrılı olmaz ama ben de anlamadım. Dediğin gibi oldum diye gidiyorum bakıyorum bir şey yok.Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.
Doktor çok önemli seni anlaması gerekiyor o doktora bir daha gitme benceBilmiyorum zaten ben de alınması lazım dedi diye danışmak istedim ama iyice karıştı gibi oldu direkt tüp bebek yapma derdine düşmüştü aşılama bile yapmadan belki de ondandır.
Kesinlikle gitmem zaten rahim filmini istediğimde sisteme yüklenecek formatta atmadı bana sonra izah ettim durumu olmuyor vs falan diye bana gelmiş senin yeni gittiğin doktor bir halt anlamıyor değiştir doktorunu sana bakmak istemiyor bence dedi.Doktor çok önemli seni anlaması gerekiyor o doktora bir daha gitme bence
Yok artık seviyesizlik bence. Bir doktor bir doktoru kötülememeli bence meslek etiğine aykırı. Bana yeni uzm olmuş bi doktor pkolu olabilirsin dedi sonraında iki farklı doktora daha gittim ve bunu anlattım onlar bana yumurtalık rezervin fazla olduğu için öyle düşünmüş olabilir ama pkolu değilsin kesinlikle dediler diğer doktoru kötülemediler.Kesinlikle gitmem zaten rahim filmini istediğimde sisteme yüklenecek formatta atmadı bana sonra izah ettim durumu olmuyor vs falan diye bana gelmiş senin yeni gittiğin doktor bir halt anlamıyor değiştir doktorunu sana bakmak istemiyor bence dedi.
Ben de senin gibi düşünüyorum kötülemek yerine başka türlü davranabilirdi o yüzden tekrardan aynı kişiye asla gitmem. Yarına kadar bekleyeceğiz bakalım bu ağrı ile olmazsa adet söktürücü yazar bir şey çıkmazsa allak bullak oldum. Sen ne zaman yapacaksın testiYok artık seviyesizlik bence. Bir doktor bir doktoru kötülememeli bence meslek etiğine aykırı. Bana yeni uzm olmuş bi doktor pkolu olabilirsin dedi sonraında iki farklı doktora daha gittim ve bunu anlattım onlar bana yumurtalık rezervin fazla olduğu için öyle düşünmüş olabilir ama pkolu değilsin kesinlikle dediler diğer doktoru kötülemediler.
Eve gidince mi yapsam yoksa sabahı mı beklesem sence hangisiBen de senin gibi düşünüyorum kötülemek yerine başka türlü davranabilirdi o yüzden tekrardan aynı kişiye asla gitmem. Yarına kadar bekleyeceğiz bakalım bu ağrı ile olmazsa adet söktürücü yazar bir şey çıkmazsa allak bullak oldum. Sen ne zaman yapacaksın testi
Her şey olabilir. 4 5 gün öncesi çıkar mı bilmiyorum ama adete 1 2 gün kala yapabilirsin gebelik testiniKızlar dpo 9 dayım 2-3 gündür kasık ağrım falan çok fazla akıntımda arttı. Bugün ovülasyon testi yaptım. Koyu çıktı. Üstüne de gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Reglime. 4-5 gün var sizce hamile miyim
Ne yaptınEve gidince mi yapsam yoksa sabahı mı beklesem sence hangisi
Predictor early negatif. Hala bekliyorum bu ay farklı olarak dostinex kullandım ve sigarayı bıraktım( sadece 7 aydır içiyodum) . Vücudumdski bu değişimler adet gecikmesine neden olmuş olablirNe yaptın
O zaman yoktur herhalde benden de kan istedi ona göre adet söktürücü yazarım dedi bekliyorumPredictor early negatif. Hala bekliyorum bu ay farklı olarak dostinex kullandım ve sigarayı bıraktım( sadece 7 aydır içiyodum) . Vücudumdski bu değişimler adet gecikmesine neden olmuş olablir
Bilgim yok ama yine de test ister söktürücü içinBen de gidicem doktora illa kadın doğum mu olması lazım aile hekimi söktürücü yazabilir mi
Kan testin çıktı mı ben de yarın için randevu aldım söktürücü içinBilgim yok ama yine de test ister söktürücü için
Ovulasyon testini yorumlar mısınız acaba femara hap kullandım tek çizgi gibi olan silik çizgi test bugün yaptığımKan testin çıktı mı ben de yarın için randevu aldım söktürücü için
Koyu olduktan sonra silikleşmeye başladıysa yumurta ya çatladı ya da çatlamak üzere demekOvulasyon testini yorumlar mısınız acaba femara hap kullandım tek çizgi gibi olan silik çizgi test bugün yaptığım
İlk koyu sonra biraz daha koyu bugün işte tamamen silikKoyu olduktan sonra silikleşmeye başladıysa yumurta ya çatladı ya da çatlamak üzere demek