• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Özel hayata ihlal...

AroSee

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
133
Emoji Skoru
211
Puanlar
23
Yaş
38
Merhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..

Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...

Teşekkür ederim şimdiden..
 
Öncelikle programın ne olduğunu öğrenin ve dinleme özelliği var ise konuşarak bunun olmayacağını belirtin. Sizi huzursuz ederek bi şeyler yapmaya çalışıyor belli ki o kadar iyi olsa mutlu olsa bunlarla uğraşmazdı.
 
Öncelikle programın ne olduğunu öğrenin ve dinleme özelliği var ise konuşarak bunun olmayacağını belirtin. Sizi huzursuz ederek bi şeyler yapmaya çalışıyor belli ki o kadar iyi olsa mutlu olsa bunlarla uğraşmazdı.
İşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..
 
Haftada bir çockları zor alıyor yoğun kendi evliliği başka çocuğu diye belirtmişsiniz, sinir anınızda söylediği şeyi çocuklar babalarına anlatmış diye düşündüm ben. Cihazı bir bilene götürüp gerçekten yazılım var mı diye sordurun önce.
 
Mahkeme süreçlerinin yetersizliği yüzünden erkekler nafaka vb. vermek zorunda oldukları desteği lütuf gibi gördükleri için böyle saygısız, şer.efsiz, karaktersiz gibi davranabiliyor.

Eski eşiniz uyumlu bir şekilde orta yol bulunacak biri değil. Mahkemeye verseniz kazanırsınız ama süreç yine uzayacak bu sürede desteğini yine kesecek. Nafaka vermeyi de keser suç olsa bile sonuç almak yılları bulduğu için ve desteği olmadan yapamayacağınızı bildiği için.

Ya onsuz çocuklara ve kendinize yeteceksiniz ya da suyuna gitmeye devam edeceksiniz. Zaten çocukları zorla alıyormuş, desteği kesmek için kendisine bahane arıyor.
 
Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye.
Bunu yapıyor musunuz, eğer yapıyorsanız siz de çocuğa kaygı yüklüyorsunuz. Babasıyla ve onun ailesiyle olan sorunları çocuğunuz bilmek zorunda değil. Çocukları istemezsem almam ödemem görmem bakmam... Bunları silah olarak kullanıyor. Yalnız bu davranışlar çocukları çok incitir, her hafta babam gelecek mi bizi alacak mı beklentisi içinde olmaları üzücü. Bu işi bir yola koymalısınız. Sizin zorlamanızla ite kaka baba çocuk görüşmesi olmasın daha iyi. Oğlunuzun telefonundaki uygulamayı silmek gerek, ortam dinlemesi suç. Çocuğu merak ediyorsa telefonu bul uygulaması var. Nafaka para pul hadi icrayla mahkemeyle alırsınız ama gelmiyorum almıyorum çocukları derse zorla babalık yaptıramazsınız. Böyle adamların 2. eşi olup çocuk yapan kadınları bir türlü anlayamıyorum. Diğer çocukların dışlanıp yok sayılması hiç rahatsız etmiyor bu tipleri
 
Haftada bir çockları zor alıyor yoğun kendi evliliği başka çocuğu diye belirtmişsiniz, sinir anınızda söylediği şeyi çocuklar babalarına anlatmış diye düşündüm ben. Cihazı bir bilene götürüp gerçekten yazılım var mı diye sordurun önce.
onlar anlatmadı, ses kaydın elimde var diyor, dinlemiş resmen..
 
Bence mahkemeye vermelisiniz. Hiç sildirmekle vs uğraşmayın ne münasebet hem beni aldatacak hem de evimi dinleyecek. Çocukların güvenliği falan hikaye hayatınızda biri var mı knu merak ediyor pislik.
öğrenince ne olacak? Kendi her fıstığı yeşili boyadı. Benim hayatım onu ilgilendirmez. Mahkemeye vermek 20.000'in altı değil, zaten çarkım ancak dönüyor. Beni bütçe olarak çok zorlayacak.
 
Mahkeme süreçlerinin yetersizliği yüzünden erkekler nafaka vb. vermek zorunda oldukları desteği lütuf gibi gördükleri için böyle saygısız, şer.efsiz, karaktersiz gibi davranabiliyor.

Eski eşiniz uyumlu bir şekilde orta yol bulunacak biri değil. Mahkemeye verseniz kazanırsınız ama süreç yine uzayacak bu sürede desteğini yine kesecek. Nafaka vermeyi de keser suç olsa bile sonuç almak yılları bulduğu için ve desteği olmadan yapamayacağınızı bildiği için.

Ya onsuz çocuklara ve kendinize yeteceksiniz ya da suyuna gitmeye devam edeceksiniz. Zaten çocukları zorla alıyormuş, desteği kesmek için kendisine bahane arıyor.
Çok doğru bir yorum.. 2si de gönlümden geçen değil. Bu durum göz yumabileceğim bir durum değil! Diğer türlü de maddi olarak için içinden çıkamam. Allah bir çıkış yolu göstersin.
 
Bunu yapıyor musunuz, eğer yapıyorsanız siz de çocuğa kaygı yüklüyorsunuz. Babasıyla ve onun ailesiyle olan sorunları çocuğunuz bilmek zorunda değil. Çocukları istemezsem almam ödemem görmem bakmam... Bunları silah olarak kullanıyor. Yalnız bu davranışlar çocukları çok incitir, her hafta babam gelecek mi bizi alacak mı beklentisi içinde olmaları üzücü. Bu işi bir yola koymalısınız. Sizin zorlamanızla ite kaka baba çocuk görüşmesi olmasın daha iyi. Oğlunuzun telefonundaki uygulamayı silmek gerek, ortam dinlemesi suç. Çocuğu merak ediyorsa telefonu bul uygulaması var. Nafaka para pul hadi icrayla mahkemeyle alırsınız ama gelmiyorum almıyorum çocukları derse zorla babalık yaptıramazsınız. Böyle adamların 2. eşi olup çocuk yapan kadınları bir türlü anlayamıyorum. Diğer çocukların dışlanıp yok sayılması hiç rahatsız etmiyor bu tipleri
Çocukların incinmesi babasının umrunda değil ki zaten. Büyük oğlum çok zor bir çocuk. İlk kez çok sinirlendiğim bir anda babasıyla alakalı yorum yaptım. Benim yaptığım o an zaten doğru değildi. Onu savunmuyorum.
Bir de çocuklarım için düzen kuruyorum diye evlendi, ortalığa düştü. Bilin bakalım o düzenin içinde ne yok? Çocuklar!
 
onlar anlatmadı, ses kaydın elimde var diyor, dinlemiş resmen..
İyi de neden dinlesin ki, hiç umrunda değilsiniz. Çocukları yollamaman için olabilir ancak, giderlerse orası alt üst oluyordur kadın istemiyordur huzurları bozuluyordur vs.
Üç kuruş ödeme dışında babalık yapmamış üstünüze yıkmış gitmiş.
 
İyi de neden dinlesin ki, hiç umrunda değilsiniz. Çocukları yollamaman için olabilir ancak, giderlerse orası alt üst oluyordur kadın istemiyordur huzurları bozuluyordur vs.
Üç kuruş ödeme dışında babalık yapmamış üstünüze yıkmış gitmiş.
Cocuklar söylemiştir korkunuzdan diyemiyorlardır ne programı
 
İyi de neden dinlesin ki, hiç umrunda değilsiniz. Çocukları yollamaman için olabilir ancak, giderlerse orası alt üst oluyordur kadın istemiyordur huzurları bozuluyordur vs.
Üç kuruş ödeme dışında babalık yapmamış üstünüze yıkmış gitmiş.
Tamam bende diyorum ki, tavırları umrunda değil gibi, ses kaydı muhabbetiyle tezat düşüyor. Öyle demeyin çocuklarından da vazgeçmiyor. Dengesiz bir adam. Evlenirsen çocukları alırım diyor.
İlahi adalete teslim ettim ben onu..
 
Cocuklar söylemiştir korkunuzdan diyemiyorlardır ne programı
Adam bende ses kayıtların var diyip duruyor. Ayrıldık ayrılalı ses kayıtların var elimde ben biliyorum ne olduğunu.. Çocuğun telefonu yeni bir mevzu.. Çocukların alakası olmayan ortamlarda da bir şekilde bişeylerden hep haberi vardı, ve takipte.. Gitsin karısına baksın.. benimle bir işi kalmadı ki
 
Tamam bende diyorum ki, tavırları umrunda değil gibi, ses kaydı muhabbetiyle tezat düşüyor. Öyle demeyin çocuklarından da vazgeçmiyor. Dengesiz bir adam. Evlenirsen çocukları alırım diyor.
İlahi adalete teslim ettim ben onu..
Çocukları alırım mı, iki üç hafta bırakın çocukları bundan sonra sende çocuklar ben artık yetemiyorum diye. Asla ödemeyi aksatmaz, çocuğu alırım muhabbetine de gitmez. Evdeki kadın istemez en başta başkasının çocuklarını, kendiniz söylüyorsunuz zor diye. Alırım demesi sizin vermeyeceğiniz bildiğinden. Bırakın alıp baksın bir ay, sonra demez.
 
Adam bende ses kayıtların var diyip duruyor. Ayrıldık ayrılalı ses kayıtların var elimde ben biliyorum ne olduğunu.. Çocuğun telefonu yeni bir mevzu.. Çocukların alakası olmayan ortamlarda da bir şekilde bişeylerden hep haberi vardı, ve takipte.. Gitsin karısına baksın.. benimle bir işi kalmadı ki
Bunları ona söylemediniz mi, varsa var ona ne sesten kayıttan.
Çocuklar arada baba görebildikleri için sizi şikayet ediyorlardır anne kural koyuyor neticede. Çocuklar kayıt alıp dinletmiştir belki. O da çocuklara yaranmak için üstünüze geliyordur.
Ya da üç kuruş ödememek / geç ödenek içindir.

Anlattığınız profilin sizinle uğraşacağını sanmıyorum
 
Eve geldiklerinde telefonu kapatin, belki o zaman dinleme yapamaz veya kapatmak sorun cikaracak gibiyse telefonu dinleme yapamayacagi uzaklıktaki bir odaya koyun, cocugunuz telefon bagimlisiysa tabi bu zor ama bu yolu bi deneyin derim ben.
 
Back
X