- Katılım
- 24 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 133
- Emoji Skoru
- 211
- Puanlar
- 23
- Yaş
- 38
Merhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..
Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...
Teşekkür ederim şimdiden..
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..
Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...
Teşekkür ederim şimdiden..