• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Özel hayata ihlal...

verin mahkemeye ne duruyorsunuz
ayrıca çocuğunuzun psikolojisini de bozuyor
gitsin evdeki çocuğuna babalık yapsın
sizi niye takip ediyor hala
Mahkemeye verecek bir durum yok ki..konu sahibi farkında olduğu uygulamayı dahi silmiyor
 
Mahkemeye verecek bir durum yok ki..konu sahibi farkında olduğu uygulamayı dahi silmiyor

uğrasığı psikolojik baskı ne denli bir boyutta kim bilir üzüldüm konu sahibine. hayat mücadelesi verirken dahada hayatı zorlaşmasın diye kıpırdayamıyor ama yaşadığı şey daha yıpratıcı bence
 
Yeni karısına söyleyin. Kocan beni dinliyor al başımdan diye. Uğraşsın
 
uğrasığı psikolojik baskı ne denli bir boyutta kim bilir üzüldüm konu sahibine. hayat mücadelesi verirken dahada hayatı zorlaşmasın diye kıpırdayamıyor ama yaşadığı şey daha yıpratıcı bence
Çünkü biz kadınlar boşanırken çocuklarımız mağdur olmasın ,anasız hissetmesin kendisini diye çocukların velayetini alıyoruz ..erkekler de 4-5 bin nafaka ile çocuğun ihtiyaçlarının tamamlanmayacağını pekala biliyorlar ama parayla kadına eziyet etmek hoşlarına gidiyor.En kötüsü de ergenlik sürecinde anneler değil de o 3 kuruş için annelerine eziyet eden adamlar çocuklara pek şirin görünüyor 😔
 
Eve girince telefonu kapatıp kaldırın. Çocuğun ihtiyacı olursa da eve ait bir tablet ya da bilgisayar kullanın. Familylinkle olmaz o dinleme işi. Dediğin gibi başka gizli uygulama olabilir. Kapatın gitsin telefonu
 
Back
X