- Katılım
- 7 Mart 2013
- Mesajlar
- 7.527
- Emoji Skoru
- 22.204
- Puanlar
- 548
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
O zaman sizin telefonunuzu dinliyorAdam bende ses kayıtların var diyip duruyor. Ayrıldık ayrılalı ses kayıtların var elimde ben biliyorum ne olduğunu.. Çocuğun telefonu yeni bir mevzu.. Çocukların alakası olmayan ortamlarda da bir şekilde bişeylerden hep haberi vardı, ve takipte.. Gitsin karısına baksın.. benimle bir işi kalmadı ki
Uygulama olayı tabii ki kabul edilebilir değil. Bunu araştırın mutlaka. Ancak sizi hala bir şekilde kontrol ediyor gibi hissettim yazdıklarınızdan. Yani gerek tehdit, gerek maddiyat, gerekse çocuklar üzerinden. O kontrol mekanizmalarını tek tek çökertin. Ben de boşanma sürecindeyim hem de 3 yıldır. Ancak beni tehdit edebileceği tek bir şey vermedim eline. Ben evliyken çalışmıyordum. Bir anda gelirsiz bir hayat düşününMerhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..
Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...
Teşekkür ederim şimdiden..
Hayır, bakın ben de bu süreci yaşamamış olsaydım sizin gibi düşünürdüm. Ancak bu söylediğiniz sadece çocuklara zarar verir. Çocukların düzeni asla değişmemeli ve annesinin yanı olmalı. 1 ay çocuk için çok uzun süre. Ki çocuk istemediği sürece 1 gün bile istemediği yerde kalmamalı. Konu sahibi bu tehdit karşısında sadece şöyle demeli: ‘Ben çocuklarımın velayetini istediğim konusunda mahkemeye bilgi verdim. Mahkemenin kararı hepimiz için en doğru olandır.’Çocukları alırım mı, iki üç hafta bırakın çocukları bundan sonra sende çocuklar ben artık yetemiyorum diye. Asla ödemeyi aksatmaz, çocuğu alırım muhabbetine de gitmez. Evdeki kadın istemez en başta başkasının çocuklarını, kendiniz söylüyorsunuz zor diye. Alırım demesi sizin vermeyeceğiniz bildiğinden. Bırakın alıp baksın bir ay, sonra demez.
Telefonu götürüp bir telefoncudan sildirin. Aynısı bir yakınımın başına geldi. Büyük bir işhanında bulunan telefoncular hemen bulup sildiMerhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..
Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...
Teşekkür ederim şimdiden..
Arsız işte, tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Böyle bir insanla uğraşmak çok zorÇocukları almayınca ohhh ya alma biz de tatile gideceğiz, piknik yapacağız, etkinlik yapacağız falan deseniz inadına gelir alır ama işte sizi yoracak şeyler malesef. Bide utanmaz aldattığı kadınla evlenip hala size ne hakla musallat oluyor acaba
Normalde polise gidin derdim ama polise güvenmiyorum ülkede. Telefonu yalandan suya dusurebilirsiniz. Ya da yere herneyse. Sonra da kendiniz telefon alın . Uygulamaları da düzenli kontrol edinMerhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..
Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...
Teşekkür ederim şimdiden..
Uygulamanın bir özelliği de "anlık ses dinlenebilmesi" .Ben de kızımın telefonuna kurmuştum ..sadece konumunu görmek için ama güzel kızım konum bilgisini kapatarak benim uygulamada bu özelliği bile kullanmama izin vermedi sağolsunİşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..
Pardon anlık ses dinlenebilmesi derken, ortam sesini mi dinliyor? Telefon konuşmalarını mı dinliyor? Mesela babasının yanına gittiğinde whatsapptan bişey yazdığım zaman, tek tek mesajlar düştüğünde o kadar detaylı görebiliyor mu?U
Uygulamanın bir özelliği de "anlık ses dinlenebilmesi" .Ben de kızımın telefonuna kurmuştum ..sadece konumunu görmek için ama güzel kızım konum bilgisini kapatarak benim uygulamada bu özelliği bile kullanmama izin vermedi sağolsun
Yok bunları göremez.Tabi bu bahsettiğimiz uygulama için.Fsrklı bir uygulama da kullanıyor olabilir çocuğunuzun watsap ı onun bilgisayarında da açık olabilirPardon anlık ses dinlenebilmesi derken, ortam sesini mi dinliyor. Telefon konuşmalarını mı dinliyor. Mesela babasının yanına gittiğinde whatsapptan bişey yazdığım zaman, tek tek mesajlar düştüğünde o kadar detaylı görebiliyor mu?
uygulamanın kendisi ortam seslerini dinleme özelliğine sahip, çocuğunuzun telefonundan silin direk sorun çözülmüş olur ya da tuşlu telefona geçin. Birde family link diye birşey var oraya sizin üzerinden kayıt oluşturun sildikten sonra programı sizin onayınız olmadan telefona uygulama indiremez, ekran süresini kısıtlayabilirsiniz aynı zamanda.İşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..
Nereye alıyor çocukları?Tamam bende diyorum ki, tavırları umrunda değil gibi, ses kaydı muhabbetiyle tezat düşüyor. Öyle demeyin çocuklarından da vazgeçmiyor. Dengesiz bir adam. Evlenirsen çocukları alırım diyor.
İlahi adalete teslim ettim ben onu..
Canım zaten onun ki lafta, nereye alıyor?Nereye alıyor çocukları?
Karısı çok meraklıydı çocuklarına bakmaya. Şimdi haftada bir zor gören adam velayet alacakmış.
Ne çabuk kalıyorsunuz böyle şeylere.
Bu çapsız hiçbir şey yapmayacak eski kocaları fazla ciddiye alıyorsunuz.
aklıma gelmedi değil, ama mesaj atıp öfkelenmez, düşmez o oyuna.. Cinnet geçirmiş olur.Ben olsam sevgilim varmis gibi konusur, ses kayittan duymasini saglardim. Kiskanclik yapar ofkelenirse attigi mesajlari yeni esine atardim, kocan beni kiskaniyor, ozel hayatima karisamaz diye.
Offf bu o kadar doğru ki. Babam da bize hep bunu yapardı. Mesela çocuğuz, bir ayakkabı beğenmişiz, alacağım derdi. Ama zaman yok, tarih yok. 3 ay geçer alacağım der 5 ay geçer alacağım der ama almaz. Parası olmadığı için değil ama almazdı. Ya da hep söz verir ama asla tutmazdı. Söz verilen günler gelir ama sözler gerçekleşmezdi. O yüzden BAKARIZ, HALLEDERİZ gibi cümleler, tarihi belli olmayan işler beni aşırı geriyor. Bir yerde bakarız varsa o iş asla olmayacak gibi geliyorBence çocukların belirsizlik travması yaşamamaları için şu kuralı net olarak koyun.
-Haftasonu buluşma varsa 24 saat önceden haber verilecek. Son dakika yapılmaya asla kalkılmayacak.
Belirsizlik travması olanlar riskli partner seçimi yaparlar ve insan ilişkilerinde dengeyi hiçbir zaman sağlayamazlar.
verin mahkemeye ne duruyorsunuzİşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..