• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Özel hayata ihlal...

Sorumluluktan kaçmak için açığınızı arıyordur veya klasik eski eşi kıskanma/merak etme sendromudur.

Her türlü sapıklık. Salon Kadini'nin dediği gibi eve geldiğinde telefonu yok edin. Dışarı çıkarken kullanır.
 
Adam bende ses kayıtların var diyip duruyor. Ayrıldık ayrılalı ses kayıtların var elimde ben biliyorum ne olduğunu.. Çocuğun telefonu yeni bir mevzu.. Çocukların alakası olmayan ortamlarda da bir şekilde bişeylerden hep haberi vardı, ve takipte.. Gitsin karısına baksın.. benimle bir işi kalmadı ki
O zaman sizin telefonunuzu dinliyor
 
Merhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..

Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...

Teşekkür ederim şimdiden..
Uygulama olayı tabii ki kabul edilebilir değil. Bunu araştırın mutlaka. Ancak sizi hala bir şekilde kontrol ediyor gibi hissettim yazdıklarınızdan. Yani gerek tehdit, gerek maddiyat, gerekse çocuklar üzerinden. O kontrol mekanizmalarını tek tek çökertin. Ben de boşanma sürecindeyim hem de 3 yıldır. Ancak beni tehdit edebileceği tek bir şey vermedim eline. Ben evliyken çalışmıyordum. Bir anda gelirsiz bir hayat düşünün 😁 Ama hiç korkmuyordum nedense. Hemen kriterlerime uygun iş bakmaya başlamıştım (mesleğim var). İş başvurularımı beklerken yemek , tatlı, içli köfte yapıp sattım. Şükürler olsun hızlıca iş bulmuştum . Tabii bu süreç zor muydu, evet. Hala kredi kartı borçlarım var ödüyorum, her şeye yetişmeye çalışıyorum. Bazen yetişemiyorum, içim daralıyor, kaygılanıyorum, çok dua ediyorum. Dıştan 32 yaşındayım içim 60 yaş. Ama bugün şu gelirini keserim diye tehdit edebileceği hiçbir şey yok şükürler olsun. 1 lirasına güvenmedim.

Çocukları almama konusuna gelince siz al derseniz almaz. Alma derseniz alma çabasına girer. Çocuğunla senin aranda deyip kenara çekilin. Çocuğumun sana ihtiyacı var değil senin baba olmaya ihtiyacın var imajı çizin. Sizi kontrol edemez hem de çocuğunuzu manipülatif oyunlarına alet edemez böylece. Mesela almazsa o hafta sonu, çocuğunuza asla kötülemeyin. Canım, işi yoğun olabilir, babalar bazen çok çalışabilir. Müsait olduğunda zaten mutlaka arar, o arada biz seninle plan yapalım deyin. Sizin ve çocuğunuzun kötü hissetmediğini görmesi onun tüm oyunlarını bitirir.
 
Çocukları alırım mı, iki üç hafta bırakın çocukları bundan sonra sende çocuklar ben artık yetemiyorum diye. Asla ödemeyi aksatmaz, çocuğu alırım muhabbetine de gitmez. Evdeki kadın istemez en başta başkasının çocuklarını, kendiniz söylüyorsunuz zor diye. Alırım demesi sizin vermeyeceğiniz bildiğinden. Bırakın alıp baksın bir ay, sonra demez.
Hayır, bakın ben de bu süreci yaşamamış olsaydım sizin gibi düşünürdüm. Ancak bu söylediğiniz sadece çocuklara zarar verir. Çocukların düzeni asla değişmemeli ve annesinin yanı olmalı. 1 ay çocuk için çok uzun süre. Ki çocuk istemediği sürece 1 gün bile istemediği yerde kalmamalı. Konu sahibi bu tehdit karşısında sadece şöyle demeli: ‘Ben çocuklarımın velayetini istediğim konusunda mahkemeye bilgi verdim. Mahkemenin kararı hepimiz için en doğru olandır.’

Bu sözden sonra da iletişimi minimumda tutmalı ve çocukların düzenini asla bozmamalıdır. Karşı taraf tehdit ve taleplerini mahkemeye iletsin.
 
Merhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..

Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...

Teşekkür ederim şimdiden..
Telefonu götürüp bir telefoncudan sildirin. Aynısı bir yakınımın başına geldi. Büyük bir işhanında bulunan telefoncular hemen bulup sildi
 
Çocukları almayınca ohhh ya alma biz de tatile gideceğiz, piknik yapacağız, etkinlik yapacağız falan deseniz inadına gelir alır ama işte sizi yoracak şeyler malesef. Bide utanmaz aldattığı kadınla evlenip hala size ne hakla musallat oluyor acaba
 
Çocukları almayınca ohhh ya alma biz de tatile gideceğiz, piknik yapacağız, etkinlik yapacağız falan deseniz inadına gelir alır ama işte sizi yoracak şeyler malesef. Bide utanmaz aldattığı kadınla evlenip hala size ne hakla musallat oluyor acaba
Arsız işte, tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Böyle bir insanla uğraşmak çok zor
 
Bence çocukların belirsizlik travması yaşamamaları için şu kuralı net olarak koyun.

-Haftasonu buluşma varsa 24 saat önceden haber verilecek. Son dakika yapılmaya asla kalkılmayacak.

Belirsizlik travması olanlar riskli partner seçimi yaparlar ve insan ilişkilerinde dengeyi hiçbir zaman sağlayamazlar.
 
Merhaba Hanımlar, hadi bana bir fikir verin? Yerimde olsanız ne yapardınız?
Kızlar nerden baksanız boşanalı 2 sene oldu. 2 çocuğumun da velayeti bende. Bir düzen kurdum çok şükür.. Sabah evden çıkıyoruz. 2 Evladımı okula bırakıyorum işe geçiyorum. Okul çıkışı çocuklar etüte geçiyor. İş çıkışı etütten alıyorum evimize geçiyoruz.
Büyük evladıma telefon aldık. 11 yaşında.. Babası telefona ebeveyn denetimi olacak şekilde bir program kurmuş. Konum bilgisi açık.. farkettim ama izlemede kaldım. En son ki pes dediğim nokta ise çocuklarıma bir sinir anında söylediğim bir cümleyi babaları bana söyledi. Telefonda muhtemelen ebeveyn denetimi adı altında casus programı var ortamı dinleyen... Müdahale etmem şart oldu.. özel hayata saldırı resmen evimi dinliyor..
Kendi düzeni ise halihazırda beni aldattığı kadınla 9 ayda evlendi, koşa koşa çocuk yaptı.. İşi yükseldi. Sürekli seyahat ediyor. Haftanın 1 günü zorla alıyor çocukları.
Şimdi kontrol etme çabası bunun ki.. Sizce ne yapmaya çalışıyor. Onunla zıtlaştığım zaman akıl almaz şekilde çirkefleşiyor. Etütü ödüyor mesela di mi? Ödemeyeceğim ne yaparsan yap diyor. Ya da çocuklar üzerinden beni cezalandırıyor. Haftasonu çocukları almıyor. Çocuklarım çok üzülüyor. Agresifliklerini ekstradan 1 hafta sonra o alana kadar çekiyorum. Tüm düzenimiz alt üst oluyor..

Sizce nasıl bir yol izleyeyim?
Eski eş kişisi ne yapmaya çalışıyor?
Öyle ya da böyle bu düzene boyun eğmeyeceğim ama...

Teşekkür ederim şimdiden..
Normalde polise gidin derdim ama polise güvenmiyorum ülkede. Telefonu yalandan suya dusurebilirsiniz. Ya da yere herneyse. Sonra da kendiniz telefon alın . Uygulamaları da düzenli kontrol edin
 
U
İşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..
Uygulamanın bir özelliği de "anlık ses dinlenebilmesi" .Ben de kızımın telefonuna kurmuştum ..sadece konumunu görmek için ama güzel kızım konum bilgisini kapatarak benim uygulamada bu özelliği bile kullanmama izin vermedi sağolsun😄
 
U

Uygulamanın bir özelliği de "anlık ses dinlenebilmesi" .Ben de kızımın telefonuna kurmuştum ..sadece konumunu görmek için ama güzel kızım konum bilgisini kapatarak benim uygulamada bu özelliği bile kullanmama izin vermedi sağolsun
Pardon anlık ses dinlenebilmesi derken, ortam sesini mi dinliyor? Telefon konuşmalarını mı dinliyor? Mesela babasının yanına gittiğinde whatsapptan bişey yazdığım zaman, tek tek mesajlar düştüğünde o kadar detaylı görebiliyor mu?
 
Pardon anlık ses dinlenebilmesi derken, ortam sesini mi dinliyor. Telefon konuşmalarını mı dinliyor. Mesela babasının yanına gittiğinde whatsapptan bişey yazdığım zaman, tek tek mesajlar düştüğünde o kadar detaylı görebiliyor mu?
Yok bunları göremez.Tabi bu bahsettiğimiz uygulama için.Fsrklı bir uygulama da kullanıyor olabilir çocuğunuzun watsap ı onun bilgisayarında da açık olabilir
 
İşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..
uygulamanın kendisi ortam seslerini dinleme özelliğine sahip, çocuğunuzun telefonundan silin direk sorun çözülmüş olur ya da tuşlu telefona geçin. Birde family link diye birşey var oraya sizin üzerinden kayıt oluşturun sildikten sonra programı sizin onayınız olmadan telefona uygulama indiremez, ekran süresini kısıtlayabilirsiniz aynı zamanda.
 
programi, yazilimi neyse artik sakin sildirme bence. Ben sinirlendim burada. Benim basima gelse ben aninda bir avukata danisirdim. Bu olay baya adli olay. Bi cezasi olmali. Hic konustugun bi seyden falan da cekinme. Ne munasebet yani evimde istedigim konusmayi yaparim kimseyi de ilgilendirmez. Izlemek, dinlemek ne demekmis. Lutfen sildirme, telefonu bozma. kanitla ve ceza aldir
 
Ben olsam sevgilim varmis gibi konusur, ses kayittan duymasini saglardim. Kiskanclik yapar ofkelenirse attigi mesajlari yeni esine atardim, kocan beni kiskaniyor, ozel hayatima karisamaz diye.
 
Tamam bende diyorum ki, tavırları umrunda değil gibi, ses kaydı muhabbetiyle tezat düşüyor. Öyle demeyin çocuklarından da vazgeçmiyor. Dengesiz bir adam. Evlenirsen çocukları alırım diyor.
İlahi adalete teslim ettim ben onu..
Nereye alıyor çocukları?
Karısı çok meraklıydı çocuklarına bakmaya. Şimdi haftada bir zor gören adam velayet alacakmış.
Ne çabuk kanıyorsunuz böyle şeylere.
Bu çapsız hiçbir şey yapmayacak eski kocaları fazla ciddiye alıyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Nereye alıyor çocukları?
Karısı çok meraklıydı çocuklarına bakmaya. Şimdi haftada bir zor gören adam velayet alacakmış.
Ne çabuk kalıyorsunuz böyle şeylere.
Bu çapsız hiçbir şey yapmayacak eski kocaları fazla ciddiye alıyorsunuz.
Canım zaten onun ki lafta, nereye alıyor? ;)
 
Ben olsam sevgilim varmis gibi konusur, ses kayittan duymasini saglardim. Kiskanclik yapar ofkelenirse attigi mesajlari yeni esine atardim, kocan beni kiskaniyor, ozel hayatima karisamaz diye.
aklıma gelmedi değil, ama mesaj atıp öfkelenmez, düşmez o oyuna.. Cinnet geçirmiş olur. :D
 
Bence çocukların belirsizlik travması yaşamamaları için şu kuralı net olarak koyun.

-Haftasonu buluşma varsa 24 saat önceden haber verilecek. Son dakika yapılmaya asla kalkılmayacak.

Belirsizlik travması olanlar riskli partner seçimi yaparlar ve insan ilişkilerinde dengeyi hiçbir zaman sağlayamazlar.
Offf bu o kadar doğru ki. Babam da bize hep bunu yapardı. Mesela çocuğuz, bir ayakkabı beğenmişiz, alacağım derdi. Ama zaman yok, tarih yok. 3 ay geçer alacağım der 5 ay geçer alacağım der ama almaz. Parası olmadığı için değil ama almazdı. Ya da hep söz verir ama asla tutmazdı. Söz verilen günler gelir ama sözler gerçekleşmezdi. O yüzden BAKARIZ, HALLEDERİZ gibi cümleler, tarihi belli olmayan işler beni aşırı geriyor. Bir yerde bakarız varsa o iş asla olmayacak gibi geliyor
 
İşine gelmeyeceği için, anlamak istemeyeceği için kavga çıkaracağını düşünüyorum. Telefoncuma gitsem, format attırıp direk kendi hesabıma entegre etsem çıldırıp üstüme saldıracak. Tüm masrafı üstüme yıkacak ki altından kalkamam.
Family link uygulama.. konumu gördüğü. Ama arka planda 37 adet saklanmış uygulama var. birinden biri casus programıdır yoksa cümlemi birebir söyleyemez. Dün oğlumu sıkıştırmış çocuğu zorbalamış. Annen birdaha benimle benim ailemle ilgili bişeyler söylerse bana mutlaka söylüyorsun diye. Sen çocuğa neden kaygı yüklüyorsun ha? Onun ne suçu var. Kızgınım.. Mahmekeye versem suç yani bildiğiniz..
verin mahkemeye ne duruyorsunuz
ayrıca çocuğunuzun psikolojisini de bozuyor
gitsin evdeki çocuğuna babalık yapsın
sizi niye takip ediyor hala
 
Back
X