Param boşa gitti sanırım :(

Mavistez

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2018
4.012
2.848
Merhaba herkese, ben Kocaeli’de yaşıyorum ve yüksek lisans öğrencisiyim. Herkesin ortak derdi olan kıl tüy derdinden artık bıkıp usandığım için lazere gideyim dedim ve şu an bin pişmanım. Büyük şehirlerde yaşayanlar bilir önüne gelenin güzellik salonu vardır. Adım başı lazer epilasyon broşürleri falan dağıtırlar. Neyse ben de lazer epilasyona başlamak için biraz araştırma yaptım. Bi arkadaşıma bu durumdan bahsettim. Ablası bir salona gidiyormuş hem fiyatı uygunmuş hem tüyleri gözle görülür şekilde azaltıyormuş. Biz bu konuşmayı yaptığımızda ablası onuncu seansına girmiş ve hiç tüy çıkmıyormuş. Zaten birisi tavsiye versin diye bekliyordum bunu duymak bana ilaç gibi geldi. Hemen güzellik salonunun numarasını aldım ve randevu ayarladık. Gittim görüştük sözleşme imzaladık taksitle ikibin küsürdü fiyatı peşin verirsem binyediyüzdü. Cihazlar zaten pahalı dedim en iyisi buraya başlayayım. Kadın da bu aşamada bir iyi bir anlayışlı ki sormayın yani. Koronadan dolayı dışarı falan çıkamıyorum alışveriş de pek yapmıyorum bursumdan biriktirdiğim paramı verdim sözleşme imzaladık. Ama ne bir fatura ne başka bir şey kadın eline bir kağıt parçası aldı yazdı çizdi imzalarımızı attık tamam. Fiş fatura sordum tabi ki ama geçiştirdi ben de üzerinde durmadım baya umutluyum çünkü. Neyse baya uzattım kusura bakmayın, bu ay dördüncü seansa girdim. Belli yerlerde dökülme var evet ama genel olarak her yerim olduğu gibi duruyor. Kadına söylüyorum bunu daha zamanı değil birkaç seans sonra tam dökülecek diyor. Ama açıkçası hiç umudum yok. Arkadaşımın ablası ilk seanstan itibaren farketti bende diyor bende tık yok. Başına böyle bir iş gelen var mı Allah aşkına yardımcı olsun bana. Para iadesi alamıyorum, devam ediyorum ama aylardır tüylerimle geziyorum dokunamıyorum. Dışarı çıkarken en kapalı ne giyebilirsem onu giyiyorum ama yaz geliyor elbise etek giymem imkansız yani bu halde. Aldım başıma belayı ne yapacağım bilmiyorum. Lazere giderken jilet ağda vs yapan var mı bir şey olur mu? Ya da bu lazerin etkisi gerçekten daha uzun süre sonra mı ortaya çıkar? İnanın günlerdir bu kafama takılıyor ve huzursuz oluyorum. Öğrenciyim kaç ayda biriktirdiğim paramı verdim aklıma takılıyor elimde değil.
Lazere giderken ben jilet yapıyordum 3.seansta farketmeye başlamıştı bir gidiyorsun 15gun snra bidaha gidiliyor kontrole ogunde yine lazer uygulanıyor döküldukten snra kalan yerlere aslnda 3.seans bitişi toplamda 6 kere zaten gitmiş oluyorsun
 

leylalin-_-7

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ağustos 2016
463
558
Merhaba herkese, ben Kocaeli’de yaşıyorum ve yüksek lisans öğrencisiyim. Herkesin ortak derdi olan kıl tüy derdinden artık bıkıp usandığım için lazere gideyim dedim ve şu an bin pişmanım. Büyük şehirlerde yaşayanlar bilir önüne gelenin güzellik salonu vardır. Adım başı lazer epilasyon broşürleri falan dağıtırlar. Neyse ben de lazer epilasyona başlamak için biraz araştırma yaptım. Bi arkadaşıma bu durumdan bahsettim. Ablası bir salona gidiyormuş hem fiyatı uygunmuş hem tüyleri gözle görülür şekilde azaltıyormuş. Biz bu konuşmayı yaptığımızda ablası onuncu seansına girmiş ve hiç tüy çıkmıyormuş. Zaten birisi tavsiye versin diye bekliyordum bunu duymak bana ilaç gibi geldi. Hemen güzellik salonunun numarasını aldım ve randevu ayarladık. Gittim görüştük sözleşme imzaladık taksitle ikibin küsürdü fiyatı peşin verirsem binyediyüzdü. Cihazlar zaten pahalı dedim en iyisi buraya başlayayım. Kadın da bu aşamada bir iyi bir anlayışlı ki sormayın yani. Koronadan dolayı dışarı falan çıkamıyorum alışveriş de pek yapmıyorum bursumdan biriktirdiğim paramı verdim sözleşme imzaladık. Ama ne bir fatura ne başka bir şey kadın eline bir kağıt parçası aldı yazdı çizdi imzalarımızı attık tamam. Fiş fatura sordum tabi ki ama geçiştirdi ben de üzerinde durmadım baya umutluyum çünkü. Neyse baya uzattım kusura bakmayın, bu ay dördüncü seansa girdim. Belli yerlerde dökülme var evet ama genel olarak her yerim olduğu gibi duruyor. Kadına söylüyorum bunu daha zamanı değil birkaç seans sonra tam dökülecek diyor. Ama açıkçası hiç umudum yok. Arkadaşımın ablası ilk seanstan itibaren farketti bende diyor bende tık yok. Başına böyle bir iş gelen var mı Allah aşkına yardımcı olsun bana. Para iadesi alamıyorum, devam ediyorum ama aylardır tüylerimle geziyorum dokunamıyorum. Dışarı çıkarken en kapalı ne giyebilirsem onu giyiyorum ama yaz geliyor elbise etek giymem imkansız yani bu halde. Aldım başıma belayı ne yapacağım bilmiyorum. Lazere giderken jilet ağda vs yapan var mı bir şey olur mu? Ya da bu lazerin etkisi gerçekten daha uzun süre sonra mı ortaya çıkar? İnanın günlerdir bu kafama takılıyor ve huzursuz oluyorum. Öğrenciyim kaç ayda biriktirdiğim paramı verdim aklıma takılıyor elimde değil.
Yazanlar olmuştur ama yazayım yinede..
Lazer herkeste aynı seansta aynı etkiyi bırakmaz.Sebebi hormonlarımız aynı seviyede olmadığı için.
Tüm vücuttada aynı anda bitmez 10 seansta kol ve bacaklarım bitti 15. Seanstayım hala koltuk altım var.
Nedeni ne biliyor musunuz?
Jilet kullandığım bölgeler bitmiyor. Traş makinası ile kısalttığım bölgeler bitiyor. Bundan kaynaklı.
Lazere gidilen yerlerde bazı insanlara makinanın görmesi için jilet önerilir bazılarının kıl kökü gayet güçlüdür jilet olumsuz sonuç verir.
İstikrarlı şekilde devam edin.
Jilet kullanmayın.
Tıraş makinası kullanın.
3 hafta Aralık’la gitmeye çalışın mümkünse regliniz biter bitmez o günün ertesi gününe randevu kovalayın.
Dolandırılmamışsınız.
Paranızın boşa gidip gitmemesi biraz sizin elinizde.
Tek pakette bitecek diyen güzellik merkezi yalan söyler / Tek pakette biten insan vardır ama.
 

Patianne

Üye
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2019
398
301
Ben memnun kalanlardanım vücut için gittim...ilk 3seans ayda bir gittim ,4.seans 2 ay sonra 5.seans 3ay, 6. Ve 7.seans yine 3ay 8.ve son seansı ise 4 ay sonra...yaklaşık 1.5 2 yıl kadar sürdü..son seanstan sonra ara ara rötüşa gelirsiniz dedi çalışan kız. .genital için 3 ayda bir gittim düzenli extra ücret ödeyerek.4 kez falan gittim artık gelmeyin cihaz tüyleriniz çok inceldiği için görmüyor dedi salladı beni.evet bacaklarım yüzde doksan bitti koltuk altında 4. Yada 5 Adet vardır sayısıyla.şimdi çenem için başladığım ayrı bir merkez var orada yılda bir tüm vücuda rötüş yaptırıyorum lazerle 5 6 ayda birde genitele...çenem 3 yılda bayağı bir azaldı ayvacık tüyü şeklinde yüzüme daha yeni başladım iğneliye bakalım onlar ne kadar sürecek.bu arada lazer öncesi kısaltmamı hep makinayla yapıyordum jilet yasaktı.şimdi gittiğim yerdeki buz lazer kız jiletle alın sıfırlanması lazım diyor öyle yapıyorum cihaza göre farklılık gösteriyor demekki.
Tecrübemi paylaşmak istedim
 

Sienatan

Üye
Kayıtlı Üye
3 Mart 2021
561
495
Merhaba herkese, ben Kocaeli’de yaşıyorum ve yüksek lisans öğrencisiyim. Herkesin ortak derdi olan kıl tüy derdinden artık bıkıp usandığım için lazere gideyim dedim ve şu an bin pişmanım. Büyük şehirlerde yaşayanlar bilir önüne gelenin güzellik salonu vardır. Adım başı lazer epilasyon broşürleri falan dağıtırlar. Neyse ben de lazer epilasyona başlamak için biraz araştırma yaptım. Bi arkadaşıma bu durumdan bahsettim. Ablası bir salona gidiyormuş hem fiyatı uygunmuş hem tüyleri gözle görülür şekilde azaltıyormuş. Biz bu konuşmayı yaptığımızda ablası onuncu seansına girmiş ve hiç tüy çıkmıyormuş. Zaten birisi tavsiye versin diye bekliyordum bunu duymak bana ilaç gibi geldi. Hemen güzellik salonunun numarasını aldım ve randevu ayarladık. Gittim görüştük sözleşme imzaladık taksitle ikibin küsürdü fiyatı peşin verirsem binyediyüzdü. Cihazlar zaten pahalı dedim en iyisi buraya başlayayım. Kadın da bu aşamada bir iyi bir anlayışlı ki sormayın yani. Koronadan dolayı dışarı falan çıkamıyorum alışveriş de pek yapmıyorum bursumdan biriktirdiğim paramı verdim sözleşme imzaladık. Ama ne bir fatura ne başka bir şey kadın eline bir kağıt parçası aldı yazdı çizdi imzalarımızı attık tamam. Fiş fatura sordum tabi ki ama geçiştirdi ben de üzerinde durmadım baya umutluyum çünkü. Neyse baya uzattım kusura bakmayın, bu ay dördüncü seansa girdim. Belli yerlerde dökülme var evet ama genel olarak her yerim olduğu gibi duruyor. Kadına söylüyorum bunu daha zamanı değil birkaç seans sonra tam dökülecek diyor. Ama açıkçası hiç umudum yok. Arkadaşımın ablası ilk seanstan itibaren farketti bende diyor bende tık yok. Başına böyle bir iş gelen var mı Allah aşkına yardımcı olsun bana. Para iadesi alamıyorum, devam ediyorum ama aylardır tüylerimle geziyorum dokunamıyorum. Dışarı çıkarken en kapalı ne giyebilirsem onu giyiyorum ama yaz geliyor elbise etek giymem imkansız yani bu halde. Aldım başıma belayı ne yapacağım bilmiyorum. Lazere giderken jilet ağda vs yapan var mı bir şey olur mu? Ya da bu lazerin etkisi gerçekten daha uzun süre sonra mı ortaya çıkar? İnanın günlerdir bu kafama takılıyor ve huzursuz oluyorum. Öğrenciyim kaç ayda biriktirdiğim paramı verdim aklıma takılıyor elimde değil.
Gittiğiniz yer muhtemelen 3.sınıf güzellik merkezlerinden.Çünkü bir sözleşme imzalıyorsunuz,bir nüshası sizde kalmak zorunda.Vermedilerse noter kanalıyla ihtar çekerek alabilirsiniz.Dikkat edin size lazer uygulayan kişilerin uzmanlığı yoksa,aldığınız hizmetten memnun kalmadığınızı,paranizin iadesini isteyin.Kabul etmeyeceklerdir eğer size lazer uygulayan kişilerin uzmanlığı yoksa bu konuda şikayet edeceğinizi söyleyin.Bakın böyle eğitimi olmayan kişiler yakabiliyorlar iz kalır.Cihaz ve uygulama yapanlar çok önemli.Orda hizmet aldığınıza dair bir imza atıyorsanız da onun resmini de çekebilirsiniz oraya gittiğinize dair.Bulunduğunuz ildeki kaymakamlığa gidin içersinde tüketici hakem heyeti bulunur oraya bir dilekçe verip durumu yazın dönüş yapıyorlar.Bu tarz yerleri bazıları çok över tavsiye eder çünkü bizi çevrenize onerirseniz ne kadar müşteri getirirseniz cilt bakımı ekstra lazer seansı kazanıyorsunuz gibi vaatleri vardır o yüzden hastane ortamında lazer yaptırmak her zaman daha sagliklidir.En azindan hastane ortamı ve uygulama yapanlar doktorlar adı belli sanı belli,fatura kesiliyor.Bu arada lazer atılan yerlere ağda yaparsanız başa dönersiniz makinayla kisaltmaniz gerekiyor.O yüzden en uygunu kışın baslamak