Kızlar selam. İlk kez klomen kullandım, adetin 5. gününden itibaren (20 mart) 5 gün boyunca içtim. Bittikten 2 gün sonra (26 mart) doktorun yanına gittiğimde 17-18 mm civarı sağ tüpte 2 sol tüpte 2 toplam 4 yumurtam olgunlaşmıştı ve onlara yetişmeye çalışan başka yumurtlar da vardı, çatlatma iğnesi verdi. Çoğul gebelik olabilme ihtimalini de söyledi. Yaklaşık 3 yıldır evliyim, şimdiye kadar olmadı, ilk kez tedavi görüyorum, olmamasından da korkuyorum ama çoğul olmasından da korkuyorum. Gurbetteyim. Ailem yanımda değil, destek olacak kimsem de yok. Haktan hayırlısını istiyorum herşey nasip kısmet. Yarın sabah (28 mart) Ovitrelle vurulucam. Doktor o akşam ve sonraki günü değerlendirip, akabinde gün aşırı devam etmemi söyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi, olumlu sonuç alan var mı aranızda? Sat:16 mart
Bat: ?? Düzensiz olduğu için bilmiyorum beklemek yorucu olucak...