• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PCOS - Klomen Kullanımı

Merhaba sonucunuz noldu acaba
Merhaba, beklemedeyim. İğne vurulduğum için çatlamadan sonraki 14. gün adet geliyormuş reglin düzensiz de olsa. Bu ay günüm belli yani, 13 nisan. 4 gün var. Muhtemelen gebelik oluşmadı, adet olurum diye düşünüyorum çünkü kasığımda ufak ufak batmalar oluyor ve belim de ağrıyor.. Nasip..
 
Merhaba, beklemedeyim. İğne vurulduğum için çatlamadan sonraki 14. gün adet geliyormuş reglin düzensiz de olsa. Bu ay günüm belli yani, 13 nisan. 4 gün var. Muhtemelen gebelik oluşmadı, adet olurum diye düşünüyorum çünkü kasığımda ufak ufak batmalar oluyor ve belim de ağrıyor.. Nasip..
Maalesef herkeste aynı olmuyor ben çatlatma dan 18 gün sonra adet oldum 9 Mart'ta çatlatma ignem oldu 27 sinde adet oldum 🥹, öyle düşünmeyin inşallah tutmuştur belki gebelik ağrılarıdir inşallah 🤲🙏🥰
 
Maalesef herkeste aynı olmuyor ben çatlatma dan 18 gün sonra adet oldum 9 Mart'ta çatlatma ignem oldu 27 sinde adet oldum 🥹, öyle düşünmeyin inşallah tutmuştur belki gebelik ağrılarıdir inşallah 🤲🙏🥰
Evet çatlamadan sonraki 17. güne sarkanları da okumuştum, ama pcos olduğu için alışkınım zaten düzensizliğe. En azından önceki gibi 10-20 gün sarkmayacak, 3-4 gün kaysa da bişey olmaz. Ha 14 gün ha 18 gün, çok bişey yok arada. Ama kesin adet olucam diye alıştırıyorum kendimi şimdiden. Kabullenmeye çalışıyorum. Sonrasında daha fazla üzülmemek için..
 
Evet çatlamadan sonraki 17. güne sarkanları da okumuştum, ama pcos olduğu için alışkınım zaten düzensizliğe. En azından önceki gibi 10-20 gün sarkmayacak, 3-4 gün kaysa da bişey olmaz. Ha 14 gün ha 18 gün, çok bişey yok arada. Ama kesin adet olucam diye alıştırıyorum kendimi şimdiden. Kabullenmeye çalışıyorum. Sonrasında daha fazla üzülmemek için..
Rabbim hakkınızda hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🤲🙏
 
Kızlar selam. İlk kez klomen kullandım, adetin 5. gününden itibaren (20 mart) 5 gün boyunca içtim. Bittikten 2 gün sonra (26 mart) doktorun yanına gittiğimde 17-18 mm civarı sağ tüpte 2 sol tüpte 2 toplam 4 yumurtam olgunlaşmıştı ve onlara yetişmeye çalışan başka yumurtlar da vardı, çatlatma iğnesi verdi. Çoğul gebelik olabilme ihtimalini de söyledi. Yaklaşık 3 yıldır evliyim, şimdiye kadar olmadı, ilk kez tedavi görüyorum, olmamasından da korkuyorum ama çoğul olmasından da korkuyorum. Gurbetteyim. Ailem yanımda değil, destek olacak kimsem de yok. Haktan hayırlısını istiyorum herşey nasip kısmet. Yarın sabah (28 mart) Ovitrelle vurulucam. Doktor o akşam ve sonraki günü değerlendirip, akabinde gün aşırı devam etmemi söyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi, olumlu sonuç alan var mı aranızda? Sat:16 mart
Bat: ?? Düzensiz olduğu için bilmiyorum beklemek yorucu olucak... 🥺
Merhaba . Klomen sabah akşam mı kullandınız
 
Back
X