• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PCOS - Klomen Kullanımı

3catmom

😻 Yumak 😻 Peluş 😻 Leydi 😻
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Haziran 2025
Mesajlar
275
Emoji Skoru
57
Puanlar
13
Yaş
25
Kızlar selam. İlk kez klomen kullandım, adetin 5. gününden itibaren (20 mart) 5 gün boyunca içtim. Bittikten 2 gün sonra (26 mart) doktorun yanına gittiğimde 17-18 mm civarı sağ tüpte 2 sol tüpte 2 toplam 4 yumurtam olgunlaşmıştı ve onlara yetişmeye çalışan başka yumurtlar da vardı, çatlatma iğnesi verdi. Çoğul gebelik olabilme ihtimalini de söyledi. Yaklaşık 3 yıldır evliyim, şimdiye kadar olmadı, ilk kez tedavi görüyorum, olmamasından da korkuyorum ama çoğul olmasından da korkuyorum. Gurbetteyim. Ailem yanımda değil, destek olacak kimsem de yok. Haktan hayırlısını istiyorum herşey nasip kısmet. Yarın sabah (28 mart) Ovitrelle vurulucam. Doktor o akşam ve sonraki günü değerlendirip, akabinde gün aşırı devam etmemi söyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi, olumlu sonuç alan var mı aranızda? Sat:16 mart
Bat: ?? Düzensiz olduğu için bilmiyorum beklemek yorucu olucak... 🥺
 
Kızlar selam. İlk kez klomen kullandım, adetin 5. gününden itibaren (20 mart) 5 gün boyunca içtim. Bittikten 2 gün sonra (26 mart) doktorun yanına gittiğimde 17-18 mm civarı sağ tüpte 2 sol tüpte 2 toplam 4 yumurtam olgunlaşmıştı ve onlara yetişmeye çalışan başka yumurtlar da vardı, çatlatma iğnesi verdi. Çoğul gebelik olabilme ihtimalini de söyledi. Yaklaşık 3 yıldır evliyim, şimdiye kadar olmadı, ilk kez tedavi görüyorum, olmamasından da korkuyorum ama çoğul olmasından da korkuyorum. Gurbetteyim. Ailem yanımda değil, destek olacak kimsem de yok. Haktan hayırlısını istiyorum herşey nasip kısmet. Yarın sabah (28 mart) Ovitrelle vurulucam. Doktor o akşam ve sonraki günü değerlendirip, akabinde gün aşırı devam etmemi söyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi, olumlu sonuç alan var mı aranızda? Sat:16 mart
Bat: ?? Düzensiz olduğu için bilmiyorum beklemek yorucu olucak... 🥺
Merhaba hamile kaldınız mı klomenddn sonra
 
Merhaba hamile kaldınız mı klomenddn sonra
Merhaba, konu başlığını yeni açtım farketmediniz sanırım :) Şimdilik bişey yok beklemedeyim. Yarın sabah iğne vurulup o akşam ve sonraki akşamı değerlendireceğim. Sonra 10 gün kadar gün aşırı ilişki deneyeceğim. Sizin süreciniz de buna benzer mi? Anlatmak ister misiniz?
 
Merhaba, konu başlığını yeni açtım farketmediniz sanırım :) Şimdilik bişey yok beklemedeyim. Yarın sabah iğne vurulup o akşam ve sonraki akşamı değerlendireceğim. Sonra 10 gün kadar gün aşırı ilişki deneyeceğim. Sizin süreciniz de buna benzer mi? Anlatmak ister misiniz?
Merhaba aa evet şimdi fark ettim.
Evet benim sürecim de sizinkine benzer. Klomen kullandım pcos var bende de. Bugün kontotle gittik. Sağ ve solda birer tane 18 mm büyüklüğünde yumurta oluşmuş. Gün aşırı bir hafta boyunca ilişki dedi doktor. Sonra duphastona başlayacağım 3 Nisanda. Duphaston bittikten sonraki gün kan verirsin dedi yani 13 nisanda her şey belli olacak inşallah
 
Merhaba aa evet şimdi fark ettim.
Evet benim sürecim de sizinkine benzer. Klomen kullandım pcos var bende de. Bugün kontotle gittik. Sağ ve solda birer tane 18 mm büyüklüğünde yumurta oluşmuş. Gün aşırı bir hafta boyunca ilişki dedi doktor. Sonra duphastona başlayacağım 3 Nisanda. Duphaston bittikten sonraki gün kan verirsin dedi yani 13 nisanda her şey belli olacak inşallah
Sizin de yeniymiş. İnşallah güzel haberler alırız. O halde birlikte bekleyelim. Stresli bi dönem malum, moral oluruz. Duphastondan hiç bahsetmedi bana, o ne içindi?
 
Sizin de yeniymiş. İnşallah güzel haberler alırız. O halde birlikte bekleyelim. Stresli bi dönem malum, moral oluruz. Duphastondan hiç bahsetmedi bana, o ne içindi?
Evet ikimizin süreçleri de aynı tarihlerw denk gelmiş neredeyse :))
İnşallah bu ay güzel haberler alırız. Ben çoğul gebeliği duyunca da biraz şaşırmıştım ama olursa da sevinirim. 3 yıl olacak evliyim ben de gurbetteyim ama yakın süreçte taşınma olacak.
Duphaston adete 10 gün kala içiliyor. Eğer gebellik oluştuysa bebek rahme tutunmasını sağlıyor, gebelik yoksa ilaç bitince adet oluyorsun. Bu şekilde hep adet oluyordum yoksa hep gecikiyordu adetim
 
Evet ikimizin süreçleri de aynı tarihlerw denk gelmiş neredeyse :))
İnşallah bu ay güzel haberler alırız. Ben çoğul gebeliği duyunca da biraz şaşırmıştım ama olursa da sevinirim. 3 yıl olacak evliyim ben de gurbetteyim ama yakın süreçte taşınma olacak.
Duphaston adete 10 gün kala içiliyor. Eğer gebellik oluştuysa bebek rahme tutunmasını sağlıyor, gebelik yoksa ilaç bitince adet oluyorsun. Bu şekilde hep adet oluyordum yoksa hep gecikiyordu adetim
Hikayemiz benzer. Benim de 3 yıl olacak ağustosta. Durun tahmin edeyim eşinizin işi için gurbettesiniz değil mi.. Bizde öyle çünkü. Sürekli düzen değiştirmek çok zor. Duphastona gelecek olursak benim adetlerim düzensiz olduğu için verse de 10 gün kala başlayamazmışım zaten 😅 nerde ne zaman geleceği belli olmuyor evlendikten sonra özellikle çok değişti düzenim.
 
Merhaba eşiniz sperm testi verdi mi
Evet, 1cc de 50 milyon görünmüştü doktor baya iyi dedi onda bi sorun yok zaten. Benim prolaktinim yüksekti, onun için de dostinex verdi. Artık olmaması için bi neden var mı bilmiyorum..
 
Evet, 1cc de 50 milyon görünmüştü doktor baya iyi dedi onda bi sorun yok zaten. Benim prolaktinim yüksekti, onun için de dostinex verdi. Artık olmaması için bi neden var mı bilmiyorum..
Allah nasip edecek sağlıkla olsun
 
Hikayemiz benzer. Benim de 3 yıl olacak ağustosta. Durun tahmin edeyim eşinizin işi için gurbettesiniz değil mi.. Bizde öyle çünkü. Sürekli düzen değiştirmek çok zor. Duphastona gelecek olursak benim adetlerim düzensiz olduğu için verse de 10 gün kala başlayamazmışım zaten 😅 nerde ne zaman geleceği belli olmuyor evlendikten sonra özellikle çok değişti düzenim.
Ah bizim de ağustos ayında 3 yıl olacak ne kadar çok ortak yön. Ve evet eşimin işinden dolayı gurbetteyiz.
Aslında benim de hep düzensiz ana duphastona işte adet olmayı tetikliyor doktorlar normalde verir yani pcos hastalarına
 
Ah bizim de ağustos ayında 3 yıl olacak ne kadar çok ortak yön. Ve evet eşimin işinden dolayı gurbetteyiz.
Aslında benim de hep düzensiz ana duphastona işte adet olmayı tetikliyor doktorlar normalde verir yani pcos hastalarına
Gerçekten çok fazla ortak yönümüz varmış. Diğer konuya gelecek olursak: Değil ilacı önermeyi, bahsetmedi bile.. Vardır bi bildiği demek istiyorum çünkü bu şehirde doktordan yana asla yüzüm gülmedi.
 
Gerçekten çok fazla ortak yönümüz varmış. Diğer konuya gelecek olursak: Değil ilacı önermeyi, bahsetmedi bile.. Vardır bi bildiği demek istiyorum çünkü bu şehirde doktordan yana asla yüzüm gülmedi.
Yaa inşallah doktorun bildiği bir şey vardır dediğiniz gibi. Olmadı siz bahsedin böyle bir şeyden ilerleyen süreçte eğer tedaviden yanıt alamazsanı
 
Kızlar selam. İlk kez klomen kullandım, adetin 5. gününden itibaren (20 mart) 5 gün boyunca içtim. Bittikten 2 gün sonra (26 mart) doktorun yanına gittiğimde 17-18 mm civarı sağ tüpte 2 sol tüpte 2 toplam 4 yumurtam olgunlaşmıştı ve onlara yetişmeye çalışan başka yumurtlar da vardı, çatlatma iğnesi verdi. Çoğul gebelik olabilme ihtimalini de söyledi. Yaklaşık 3 yıldır evliyim, şimdiye kadar olmadı, ilk kez tedavi görüyorum, olmamasından da korkuyorum ama çoğul olmasından da korkuyorum. Gurbetteyim. Ailem yanımda değil, destek olacak kimsem de yok. Haktan hayırlısını istiyorum herşey nasip kısmet. Yarın sabah (28 mart) Ovitrelle vurulucam. Doktor o akşam ve sonraki günü değerlendirip, akabinde gün aşırı devam etmemi söyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi, olumlu sonuç alan var mı aranızda? Sat:16 mart
Bat: ?? Düzensiz olduğu için bilmiyorum beklemek yorucu olucak... 🥺
Merhaba bende bu ay Klomen ve Letu ikisiniz bir arada toplam 7 gün kullandım. ilaç biteli 15 gün oldu ikinci keredir ovulasyon testlerim pozitif çıkıyor, döngümün 16. Günü ve 23-24-25. Günleri pozitif gördüm kafam çok karışık klomenden sonra yumurtlama ne zaman olmalı
 
Merhaba bende bu ay Klomen ve Letu ikisiniz bir arada toplam 7 gün kullandım. ilaç biteli 15 gün oldu ikinci keredir ovulasyon testlerim pozitif çıkıyor, döngümün 16. Günü ve 23-24-25. Günleri pozitif gördüm kafam çok karışık klomenden sonra yumurtlama ne zaman olmalı
Merhaba adetleriniz düzenli mi? Ben pcostan dolayı çatlatma iğnesiyle işimi garantiye aldım, düzensiz döngünün yumurtlaması da düzensiz oluyor maalesef. Ultrasonda baktırıp yumurta boyutunuz iyiyse doktorunuzdan çatlatma iğnesi isteyin derim. En azından ne zaman çatladığını bilir, ona göre ilişki planı oluşturursunuz. Gerçi siz iki ilaç birden kullanmışsınız. Geriden gelen yumurtalarınız büyüyüp döngüye yetişmiş olabilir, şuan belki de onlar çatlıyodur. En net bilgiyi yine ultrasonda anlarsınız ovulasyon testleri belki ilaç etkilerinden dolayı yanıltıyordur.
 
Merhaba adetleriniz düzenli mi? Ben pcostan dolayı çatlatma iğnesiyle işimi garantiye aldım, düzensiz döngünün yumurtlaması da düzensiz oluyor maalesef. Ultrasonda baktırıp yumurta boyutunuz iyiyse doktorunuzdan çatlatma iğnesi isteyin derim. En azından ne zaman çatladığını bilir, ona göre ilişki planı oluşturursunuz. Gerçi siz iki ilaç birden kullanmışsınız. Geriden gelen yumurtalarınız büyüyüp döngüye yetişmiş olabilir, şuan belki de onlar çatlıyodur. En net bilgiyi yine ultrasonda anlarsınız ovulasyon testleri belki ilaç etkilerinden dolayı yanıltıyordur.
Bayrama denk geldiği için yumurta takibi yapamadım belkide ilaç etkisi ilk yumurtlamaya göre cumartesi adet günüm ama göğüslerde hassasiyet yok sadece son dört gündür aşırı kasık ağrısı yaşıyorum ama bu yumurtlamada da oluyor. Adetlerim son 3 aydır düzelmişti 35 günde bir
 
Bayrama denk geldiği için yumurta takibi yapamadım belkide ilaç etkisi ilk yumurtlamaya göre cumartesi adet günüm ama göğüslerde hassasiyet yok sadece son dört gündür aşırı kasık ağrısı yaşıyorum ama bu yumurtlamada da oluyor. Adetlerim son 3 aydır düzelmişti 35 günde bir
Bi sonraki adet gününüz ne zaman?
 
Kızlar kimse yok mu??
 
Kızlar selam. İlk kez klomen kullandım, adetin 5. gününden itibaren (20 mart) 5 gün boyunca içtim. Bittikten 2 gün sonra (26 mart) doktorun yanına gittiğimde 17-18 mm civarı sağ tüpte 2 sol tüpte 2 toplam 4 yumurtam olgunlaşmıştı ve onlara yetişmeye çalışan başka yumurtlar da vardı, çatlatma iğnesi verdi. Çoğul gebelik olabilme ihtimalini de söyledi. Yaklaşık 3 yıldır evliyim, şimdiye kadar olmadı, ilk kez tedavi görüyorum, olmamasından da korkuyorum ama çoğul olmasından da korkuyorum. Gurbetteyim. Ailem yanımda değil, destek olacak kimsem de yok. Haktan hayırlısını istiyorum herşey nasip kısmet. Yarın sabah (28 mart) Ovitrelle vurulucam. Doktor o akşam ve sonraki günü değerlendirip, akabinde gün aşırı devam etmemi söyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi, olumlu sonuç alan var mı aranızda? Sat:16 mart
Bat: ?? Düzensiz olduğu için bilmiyorum beklemek yorucu olucak... 🥺
Merhaba sonucunuz noldu acaba
 
Back
X