• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Polimorfizm, genetik ayıklama lütfen bakar mısınız?

baharhavasi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2026
Mesajlar
3
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
27
Merhaba düşük sonrası içime sinmediği için testler yaptırdık. Benim kromozom analizimde bir sorun çıkmadı ama eşimde 46,XY,14ps+ sonucu çıktı. Yani bir kromozomunun bir kolunda uzunluk varmış. Doktor düşüğe kesin bu sebep olmuştur diyemem isterseniz bir düşük daha bekleyin isterseniz de pgta ayıklamalı tüp bebek yaptırın dedi. Eşinde ya da kendisinde böyle çıkıp sağlıkla ilerleyen var mı ya da tüp bebekte benzer süreçlerden geçen var mı? Yardımcı olabilir misiniz?
 
Back