- Katılım
- 29 Nisan 2026
- Mesajlar
- 3
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi baharhavasi
- #1
Merhaba düşük sonrası içime sinmediği için testler yaptırdık. Benim kromozom analizimde bir sorun çıkmadı ama eşimde 46,XY,14ps+ sonucu çıktı. Yani bir kromozomunun bir kolunda uzunluk varmış. Doktor düşüğe kesin bu sebep olmuştur diyemem isterseniz bir düşük daha bekleyin isterseniz de pgta ayıklamalı tüp bebek yaptırın dedi. Eşinde ya da kendisinde böyle çıkıp sağlıkla ilerleyen var mı ya da tüp bebekte benzer süreçlerden geçen var mı? Yardımcı olabilir misiniz?