- Katılım
- 29 Kasım 2022
- Mesajlar
- 423
- Emoji Skoru
- 143
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi Withcrennn
-
- #41
Belki varolan enfeksiyonu sökmüştürİçtim iyi geldi ama regl ağrısından daha ağrılıydı. Şifasıdır insallah
UmarımBelki varolan enfeksiyonu sökmüştür
İyi aksamlar birşey soracaktım, doktor birliktelikle alakalı birsey söyledimi size şu kadar gün yapmayın gibisindenBelki varolan enfeksiyonu sökmüştür
Söylemedi ama her yerde 3 gün okuyorum dikkat etmek lazım iki tarafında enfeksiyon kapmaması icinİyi aksamlar birşey soracaktım, doktor birliktelikle alakalı birsey söyledimi size şu kadar gün yapmayın gibisinden
Tamamen tesadüf ne zaman baksam aynı anda giriyoruz siteye çok ilginç :)İyi aksamlar birşey soracaktım, doktor birliktelikle alakalı birsey söyledimi size şu kadar gün yapmayın gibisinden
Aa öylemi tamamdır ben göremedim de belki bilginiz vardır diye sormak istedimSöylemedi ama her yerde 3 gün okuyorum dikkat etmek lazım iki tarafında enfeksiyon kapmaması icin
Merhaba bende yeni çekildim benimde 5 dk sürdü ama aklımda şüphe kaldı çünkü doktor tüpler hakkında hiç yorum yapmadı sonuç yarın çıkar dedi bazı filmlerde hava falan veriyorlarmış tüplere sizde öyle bir şey oldu mu tüplerinizde sorun çıkmadı dimiAnestezisiz çektirdim çok rahat geçti 5 dk lık işlem çok az içeri sıvı verdiklerinde kasıklarımda ağrı oldu adet olcak gibi oda hemen geçti çektirdiğim ayda hemen hamile kaldım
Anestesisis çektirmeyin ben denedim iptal ettirdim dün anestesizli yaptıedım regl ağrısı gibi ağrım olduvajina girişim ağrıyo takılan aletten dolayı aksiyetem var bana göre değil anestesizis kasınc adaha çok ağrıyorBen de düşünüyorum şuraya bir ilişeyim yorumlar neler olacak diye?
Hiç korkulacak bi durum yok ben de anestezisiz oldum ağrı falan olmadı korkarak gitmiştim ama gayet iyi geçti şükür hiç kendinizi boşuna strese sokmayın. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallahBen de düşünüyorum şuraya bir ilişeyim yorumlar neler olacak diye?