• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ramazan fırsatı ile tek öğün

Dün tartıldım 59.6 şu 60 lardan tamamen kurtulmak istiyorum
Su orucu olduğu için bir iki kilo geri gelecek belki 1 kilo kayıp da gayet güzel 3 günde 🧿
 
Kıymalı nohut/salata/yoğurtlu havuç kereviz salatası/ceviz/kefir/magnezyum/çörek otu yağı/1 portakal :kk77:
İşe yürüyerek gidiş 1 saat
 
Öğlen 2 yumurta 4 ceviz yedim
 
İftarda ezogelin çorbası
Tavuk kanat
Salata
Patlıcanlı meze
İki üç dilim beyaz ekmek 😞
Üç küçük hurma
Çayın yanında Bi tane de çikolata yedim aferin bana 🤔
Çaydan sonra yarım yeşil elma

Yarın da tatlı yapacam cocostar pasta
Harakiri yapsam daha iyi he
 
iftar
mercinek çorba
iki kaşık dolusu kırarmış mantı
biftek yanına buharda brokoli kabak patlıdan havuç dilimi
güllaç tatlı
 
Kızlar hele bi akıl verin
İki hafta cloe ting mi yapsam
Bayrama kadar Leslie mi yapsam 3 mil
Hangisi çabuk sonuç verir

Bayrama bi elbise beğendim incelemem lazım özellikle göbek ve yan yağlarım için
 
Kızlar hele bi akıl verin
İki hafta cloe ting mi yapsam
Bayrama kadar Leslie mi yapsam 3 mil
Hangisi çabuk sonuç verir

Bayrama bi beğendim incelemem lazım özellikle göbek ve yan yağlarım için
zumba daha etkili ve eğleceli ben zumba ile belimi inçelttim gözle görülür fark oldu
 
yaparsın ya bire bir aynı olacak diye birşey yok kafana göre de yapabilirsin ben bire bir yapmıyorum mesela :KK70:
Ya Leslie yaparken arada kıvırıyorum da zumbada olmuyo🤣
Sence zumba dışında hangisi daha etkilidir ki
 
valla bilmiyorum ki bek anlamıyorum hareket etmek insanı yorduğu için zaten 1 haftadır hareketsizim morelim bozuluyor hep uyumak istiyorum :KK70:
Ramazanda öyle insanın sürekli yatası geliyor
Ama hareket etmeden zor ya kilo kaybı
 
Kesinlikle sabahları uyanırken her alarım çaldığında 5 dk öteye atıyorum ayılmak o kadar zor ki
bugün tekrar bir başlayayım bayrama ne kaldı ki şurda bol bol kalori yakmam lazım bende göbek kaldı onu mekik çekmek ile eritirsin dediler ama mekik çekmeyi sevmiyorum ayakta spor daha zevkli
 
bugün tekrar bir başlayayım bayrama ne kaldı ki şurda bol bol kalori yakmam lazım bende göbek kaldı onu mekik çekmek ile eritirsin dediler ama mekik çekmeyi sevmiyorum ayakta spor daha zevkli
Sporun her türlüsü faydalı üşenmeyip yapabilsek :)
 
Back
X