- Katılım
- 12 Temmuz 2016
- Mesajlar
- 4.798
- En iyi cevaplar
- 1
- Emoji Skoru
- 6.781
- Puanlar
- 158
Selam
yaklaşık 2 aydır gündüz c vit serumu akşam niacinamde serum bazende salisilik asit maskesi ve azaleic malic asid peeling rutinim var cildimi hamilelik ve emzirme dönemleri nedeniyle uzun süre kendi haline bırakmıştım. Karma ve geniş gözenekli cilt yapım var. Birde hamilelikten hafif lekeler mevcut. Şimdi artık cildim asitlere biraz alışınca retinole başlamak istedim purest retinol serumu aldım. Daha önce differin kullanıyordum lise üni döneminde. Purest retinol kullananlarınız var mı etkisini gördünüz mü? Sürekli devam etmeyeceğim haftada 2 kere uygulayıp şişe bitince retinale geçicem ama aldığım ürünün etki yelpazesi gücü nedir tam bilemedim hafif olduğunu düşünerek aldım.