• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Retinol

Pheebs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2016
Mesajlar
4.798
En iyi cevaplar
1
Emoji Skoru
6.781
Puanlar
158
Selam ✌🏻 yaklaşık 2 aydır gündüz c vit serumu akşam niacinamde serum bazende salisilik asit maskesi ve azaleic malic asid peeling rutinim var cildimi hamilelik ve emzirme dönemleri nedeniyle uzun süre kendi haline bırakmıştım. Karma ve geniş gözenekli cilt yapım var. Birde hamilelikten hafif lekeler mevcut. Şimdi artık cildim asitlere biraz alışınca retinole başlamak istedim purest retinol serumu aldım. Daha önce differin kullanıyordum lise üni döneminde. Purest retinol kullananlarınız var mı etkisini gördünüz mü? Sürekli devam etmeyeceğim haftada 2 kere uygulayıp şişe bitince retinale geçicem ama aldığım ürünün etki yelpazesi gücü nedir tam bilemedim hafif olduğunu düşünerek aldım.
 
Bence retinol ve türevlerini sonbahardan sonra ekleyin rutininize. Bahar ayındayız yaz geliyor, daha da kötü olabilir cildiniz.
Bu tür asitler kışın kullanılmalı
 
Salisilik maskesi hangi markayı kullanıyorsunuz? Gözenek görünümünde işe yaradı mı? Yağlı ve gözenekli cildim var benim de. Retinolü kışa bırakın, ille cildim düzelsin istiyorsanız bakuchiol içerikli bir ürüne geçebilirsiniz. O retinolün tahriş yapmayan hali, daha yumuşak bir içerik
 
Selam ✌🏻 yaklaşık 2 aydır gündüz c vit serumu akşam niacinamde serum bazende salisilik asit maskesi ve azaleic malic asid peeling rutinim var cildimi hamilelik ve emzirme dönemleri nedeniyle uzun süre kendi haline bırakmıştım. Karma ve geniş gözenekli cilt yapım var. Birde hamilelikten hafif lekeler mevcut. Şimdi artık cildim asitlere biraz alışınca retinole başlamak istedim purest retinol serumu aldım. Daha önce differin kullanıyordum lise üni döneminde. Purest retinol kullananlarınız var mı etkisini gördünüz mü? Sürekli devam etmeyeceğim haftada 2 kere uygulayıp şişe bitince retinale geçicem ama aldığım ürünün etki yelpazesi gücü nedir tam bilemedim hafif olduğunu düşünerek aldım.
Retinol retinal gibi ürünlerde eczane ürünleri kullanmak gerekiyor bence. Bahsedilen marka çok da güvenilir değil.
 
Salisilik maskesi hangi markayı kullanıyorsunuz? Gözenek görünümünde işe yaradı mı? Yağlı ve gözenekli cildim var benim de. Retinolü kışa bırakın, ille cildim düzelsin istiyorsanız bakuchiol içerikli bir ürüne geçebilirsiniz. O retinolün tahriş yapmayan hali, daha yumuşak bir içerik
Maruderm aldım ve tonik kullanıyorum akşamları maskeyi haftada bir yapıyorum ahım şahım bir fark görmedim henüz ama cildim pürüzsüz sadece leke ve gözenek görünümü var.
 
Daha öncede retinol kullandım yazın haftalık kullanımı düşürüp evde bile olsam gün içinde güneş kremini yeniliyorum daha önce bir sorun yaşamadım yazın olmasından dolayı düzenli de kullanıyordum baya etkisini gördüm. Hamilelik ve emzirme dönemi 3.5 yıl hiç bişey kullanmadım e yaşta ilerliyor hormonlar acayip olduğu üzere eklemelerde oldu malum
 
O markayi bilmiyorum ben baska markanin retinalini kullaniyorum,ozelden yazarim isterseniz (retinal retinolden 11 kat daha güçlu ve hassas ciltlere uygun)yazin kullanilmaza katilmiyorum iyi korundugunuz surece sorun olmaz ama ilk baslangic icin düşük doz baslayin mesela 0.025 veya 0.030 gibi alisinca arttirirsiniz
 
Selam ✌🏻 yaklaşık 2 aydır gündüz c vit serumu akşam niacinamde serum bazende salisilik asit maskesi ve azaleic malic asid peeling rutinim var cildimi hamilelik ve emzirme dönemleri nedeniyle uzun süre kendi haline bırakmıştım. Karma ve geniş gözenekli cilt yapım var. Birde hamilelikten hafif lekeler mevcut. Şimdi artık cildim asitlere biraz alışınca retinole başlamak istedim purest retinol serumu aldım. Daha önce differin kullanıyordum lise üni döneminde. Purest retinol kullananlarınız var mı etkisini gördünüz mü? Sürekli devam etmeyeceğim haftada 2 kere uygulayıp şişe bitince retinale geçicem ama aldığım ürünün etki yelpazesi gücü nedir tam bilemedim hafif olduğunu düşünerek aldım.
Ben eczaneden tretinoin krem kullanıyorum kozmetik retinoller çok etkisiz gibi geliyor

Bezelye kadar nemlendirici üstüne sürüyorum, güneşten de iyi koruyorum. Yaz aylarında ara veriyorum memnunum.
 
Bilinen aksine yazın ara vermeyin diyor dermatologlar sadece dozu veya süreyi ara vererek devam edebilirsiniz o da isterseniz. tabi iyi korumak önemli
 
Merhaba eczane ürünü kullanın bnce böyşeyönemli içeriklerde. Bnde kasım aralok gbi acnelysee alıcam. Doktorlar en çok onu kullanıyor
Selam ✌🏻 yaklaşık 2 aydır gündüz c vit serumu akşam niacinamde serum bazende salisilik asit maskesi ve azaleic malic asid peeling rutinim var cildimi hamilelik ve emzirme dönemleri nedeniyle uzun süre kendi haline bırakmıştım. Karma ve geniş gözenekli cilt yapım var. Birde hamilelikten hafif lekeler mevcut. Şimdi artık cildim asitlere biraz alışınca retinole başlamak istedim purest retinol serumu aldım. Daha önce differin kullanıyordum lise üni döneminde. Purest retinol kullananlarınız var mı etkisini gördünüz mü? Sürekli devam etmeyeceğim haftada 2 kere uygulayıp şişe bitince retinale geçicem ama aldığım ürünün etki yelpazesi gücü nedir tam bilemedim hafif olduğunu düşünerek aldım.
 
Back
X