O davanın acısıyla yapmışlar bunu, o kadar belli ki mugehatun. Ortada muhtemelen gelin bile yok. O lafın sırf canınızı acıtmak için, kendinizi sorgulamanız için söylendiği apaçık ortada, keşke size yansıtılmasaydı hiç, teyzeniz kadının ağzının payını verdikten sonra konuyu da oracıkta kapatsaydı.
Ama teyzeniz kendini tutamayıp size yansıttı madem, bari siz bu ailenin çirkin oyunlarına gelmeyin. Artık sizi incitememeleri gerek. Kesinlikle kendinizi sorgulamayın. Bu laflara kulak tıkayın, geleceğinize bakın siz, amaçlarına ulaşamasınlar, debelenip dursunlar. Bu boşanmanın kesin olduğunu anladıktan sonra, kararlılığınızı gördükten sonra kuyruğu dik tutmaya çalışıyorlar, o kadar.
Siz kendi hayatınızı planlayın. İş meselesini, yaşayacağınız yeri, kendinize nasıl güzel bir hayat kuracağınızı hayal edin. Bunlara odaklanın sadece. O insanlarla artık tüm bağlarınızı kopardınız. O densiz kadın artık kayınvalideniz olmadığı için yatın kalkın şükredin. Yine iyi olacaksınız. Daha iyi olacaksınız. Hatta hiç olmadığınız kadar iyi olacaksınız çünkü sırtınızdaki o yükten kurtuldunuz. Size layık olmayan bir adamdan kurtuldunuz. Sizin kıymetinizi bilmeyen o aileden kurtuldunuz.
Ailenizden de lütfen oradan gelen haberleri, ortada boşanma davanızı etkileyecek bir kanıt yoksa, size katiyen yansıtmamalarını isteyin. O insanlar şu an kendi acılarını onursuzca size bulaştırmaya çalışıyorlar. Lütfen oyuna gelmeyin.