- Konu Sahibi bulutbekleyen
- #141
Ortalıkta evlılık kalmaz kı ..gercı herkes aynı ben gıbı değil doğruee siz evlenmişiniz ya evlılık kumar gıbı işte başta etmeyen sonra da edebilir
Yoo sevgiliyken de ediyordu ben de senin gibi "ama beni cok seviyor ben delirtiyorum onu" diyordum
Sonra gittim evlendim.
Kendime olan saygim geç geldi bunyeme ben de o zaman boşadim.