• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sevgilim hakaret etti

Ortalıkta evlılık kalmaz kı ..gercı herkes aynı ben gıbı değil doğru ☑️ ee siz evlenmişiniz ya evlılık kumar gıbı işte başta etmeyen sonra da edebilir

Yoo sevgiliyken de ediyordu ben de senin gibi "ama beni cok seviyor ben delirtiyorum onu" diyordum
Sonra gittim evlendim.
Kendime olan saygim geç geldi bunyeme ben de o zaman boşadim.
 
Yoo sevgiliyken de ediyordu ben de senin gibi "ama beni cok seviyor ben delirtiyorum onu" diyordum
Sonra gittim evlendim.
Kendime olan saygim geç geldi bunyeme ben de o zaman boşadim.
Ama ben delirtıyordum benı sevıyor yanı mızacı öyleymiş
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Bir öğretmen olarak inşaatta çalışmaya gocunuyor da bir öğretim görevlisi olarak bu üslupla konuşmaya ama okey öyle mi terbiyesiz bunun elinde okuma yazma öğrenen öğrenciler var hemde bundan değil öğretmen değil inşaatçı bir cacık olmaz size koca eş hiç olmaz emin olun pis herif
 
Ama ben delirtıyordum benı sevıyor yanı mızacı öyleymiş

Valla şimdiki sevgilimi de delirtiyorum bazen 🤪 elimde değil birazcık huysuz ve geçimsiz bi tarafım var. Ama sevgilim bırak hakaret etmeyi ki zaten asla edemez, sesini dahi yükseltmez. Bakar ki tansiyonlar yükseliyor en fazla iletişimi keser gecici süreliğine. Sonra sakinleşince oturur konuşuruz. Hakaret etmek nedir. Ben de deliriyorum bazen hakaret mi ediyorum. Sen de ediyor musun ona hakaret?
Patronuna müdürüne hakaret ediyor mu?
Trafikte iri yarı heriflere hakaret ediyor mu?
Bankada postanede işler yavas ilerleyince memura hakaret ediyor mu?
Gucu sana yetiyor
İnsan sevdiği birine nasıl unutamayacagi şeyler söyler ki
Hakareti saygısızlığı normalleştirmeyin
Siz de saygılı olun saygıyı da olmazsa olmaziniz bilin
 
Benım kı benım yüzümden oldu evlılık için oyaladım dıye düşündü ayrıldım barıştık hep bende hataydi galıba tahammülü bıttı ama size mutluluklar dilerim 🥹saygı güzel de bazen objektif olmak lazım ağır küfür edılmedıkce yuvayı bozmamak lazım kolay kurulmuyor
 
Valla şimdiki sevgilimi de delirtiyorum bazen 🤪 elimde değil birazcık huysuz ve geçimsiz bi tarafım var. Ama sevgilim bırak hakaret etmeyi ki zaten asla edemez, sesini dahi yükseltmez. Bakar ki tansiyonlar yükseliyor en fazla iletişimi keser gecici süreliğine. Sonra sakinleşince oturur konuşuruz. Hakaret etmek nedir. Ben de deliriyorum bazen hakaret mi ediyorum. Sen de ediyor musun ona hakaret?
Patronuna müdürüne hakaret ediyor mu?
Trafikte iri yarı heriflere hakaret ediyor mu?
Bankada postanede işler yavas ilerleyince memura hakaret ediyor mu?
Gucu sana yetiyor
İnsan sevdiği birine nasıl unutamayacagi şeyler söyler ki
Hakareti saygısızlığı normalleştirmeyin
Siz de saygılı olun saygıyı da olmazsa olmaziniz bilin
Bu arada müdürlere tartışır o haksızlığa gelemıyor
 
Bu arada müdürlere tartışır o haksızlığa gelemıyor

E ben elma diyorum sen armut anlıyorsun
Bak tartışmak ayrı.
Elbette iki sevgili tartışır
Hatta sesler de yükselebilir gerginlikler de olabilir sinirlenir insan
Bunda bi şey yok
Önemli olan o öfkeli anda bile yaralamamak
Gidip müdürüne ne mal adamsın diyor mu
Sıkıysa desin:))
 
E ben elma diyorum sen armut anlıyorsun
Bak tartışmak ayrı.
Elbette iki sevgili tartışır
Hatta sesler de yükselebilir gerginlikler de olabilir sinirlenir insan
Bunda bi şey yok
Önemli olan o öfkeli anda bile yaralamamak
Gidip müdürüne ne mal adamsın diyor mu
Sıkıysa desin:))
Demiş ama kadın müdür bu arada buna demiş ondan sonra bu da demıs .. bu arada dedıgını anladım da bız o evreleri geçtik.daha önce sakinleştir gelırdi konuşurduk afedersiniz ama gıkı çıkmazdı . Bunu anlatamadım gitti saygısız evlılık olmuyor mu?bende ederım
 
Benım kı benım yüzümden oldu evlılık için oyaladım dıye düşündü ayrıldım barıştık hep bende hataydi galıba tahammülü bıttı ama size mutluluklar dilerim 🥹saygı güzel de bazen objektif olmak lazım ağır küfür edılmedıkce yuvayı bozmamak lazım kolay kurulmuyor
Daha nasıl ağır bir küfür olmalı sizce ? Anaya küfretmesi yeterince ağır gelmedi sanırım ?
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Ya çalışması çok hoşuma gitti hele öyle bir işte. Ama kendimi onun yerine koydum bende o anlık öyle bi cümle kullanırdım ya 😂😂 Öyle video gösterilir mi sana mı kaldı yani izinsiz göster sonra bana hakaret etti. Tabi ki edemez ama ben ederdim 😂 kime ederdim tabi ki takmadığım birine..
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Ayrılmalısın
 
Kufur disinsa adama hak verdim. Lafta "ayip degil ne var" dense de Turkiyede bedensel işlere insanlar saygi duymuyor bu bir gercek, millet yaptigi işi sosyal hayatta kendine kimlik belirliyor alinina yazacak meslegini neredeyse, onunla var olmaya calisiyor.
Sacma sapan davranmissin bu durumda.
 
Kufur disinsa adama hak verdim. Lafta "ayip degil ne var" dense de Turkiyede bedensel işlere insanlar saygi duymuyor bu bir gercek, millet yaptigi işi sosyal hayatta kendine kimlik belirliyor alinina yazacak meslegini neredeyse, onunla var olmaya calisiyor.
Sacma sapan davranmissin bu durumda.
Gerçek mesleği değil ki. Abilerim öğretmen mühendis ablalarım öğretmen. Atanana kadar konfeksiyon işçiliği inşaat tesisat tezgahtarlık ne bulurlarsa yaptılar. Abim hala okulunun kaynak tesisat işlerini yapar. Özür dilediğim halde gözü dönmüş bir şekilde aptal gerizekalisin demeye devam etti

Ben de tepki gösterince küfür geldi
 
Ya çalışması çok hoşuma gitti hele öyle bir işte. Ama kendimi onun yerine koydum bende o anlık öyle bi cümle kullanırdım ya 😂😂 Öyle video gösterilir mi sana mı kaldı yani izinsiz göster sonra bana hakaret etti. Tabi ki edemez ama ben ederdim 😂 kime ederdim tabi ki takmadığım birine..
Sorun o zaten takmadığı biri
 
Ya çalışması çok hoşuma gitti hele öyle bir işte. Ama kendimi onun yerine koydum bende o anlık öyle bi cümle kullanırdım ya 😂😂 Öyle video gösterilir mi sana mı kaldı yani izinsiz göster sonra bana hakaret etti. Tabi ki edemez ama ben ederdim 😂 kime ederdim tabi ki takmadığım birine..
Aynı çiğlik varsa demek ki
 
Gerçek mesleği değil ki. Abilerim öğretmen mühendis ablalarım öğretmen. Atanana kadar konfeksiyon işçiliği inşaat tesisat tezgahtarlık ne bulurlarsa yaptılar. Abim hala okulunun kaynak tesisat işlerini yapar. Özür dilediğim halde gözü dönmüş bir şekilde aptal gerizekalisin demeye devam etti

Ben de tepki gösterince küfür geldi

Belki sizin aileniz oyle olmayabilir ama genelde insanlar ezilme korkusu, ciddiye alinmama korkusunu gidermek ve saygi gormek icin mesleklerini kullanir bunu hic gozlemlemediniz mi? Asil meslegi olmasa da ek olarak yapiyor ve sanki meslegi yetersiz gibi gorunuyor.🙄
Insanlar ortamlarda unvan soyleyebilmek icin gerekirse az maas cok is kabul ediyor.

Instagramda hatta bu forumda bile nickname meslek adi yaziyorlar ya da bir tartisma oldugunda ben şuyum buyum diyorlar dikakt ettiysen. Bu şekilde var olabildiklerini dusunuyorlar.
Toplumu genel gozlemlersen neden asiri tepki verdigini anlarsin. Suan ailenin gözünde artik saygi gormeyecek, sozleri ciddiey alinmayacak biri olarak goruyor.
 
Ben çok tecrübeli biri değilim o ilk tanıdığım kişiydi. Sizin anladığınız başka ne sorunu var sizce ?
Nerede olursa olsun çalışmaktan gocunan, kompleksli, kendine, güvenli bölgesinde farklı bir persona yaratıp bununla ego mastürbasyonu yapan özgüvensiz biri.... (Karizmatik fotolarım var demiş hani) İnsan özgüvensiz de olabilir, olgunlaştıkça kendini geliştirdikçe büyürsün özgüven inşa edileblen birşey. Ailenize videosunu gösterdiniz diye size verdiği tepki bana aşırı saçma geldi. Herhalde ailenizi gözünde çok yüceltti çok çekiniyor, başka sebep bulamıyorum. Yapmasaydın iyiydi diyip geçebilirdi. O yüzden söyledim küfretmesine gerek yokmuş aslında, görmeniz gereken şeyler var bana göre ..
 
Ben adama hak verdim. çocuk ailene karşı cool görünmek istiyor olabilir. Ailen zaten ön yargılıymış o videodan sonra daha yargılayıcı olabilirler. Niye gidip gösteriyorsun ki. Bir adam ek iş yaptığını inşaatta çalıştığını sevgilisinin ailesinin bilmesini istemeyebilir bence senin yaptığın saygısızlık.
 
Back
X