- Konu Sahibi bulutbekleyen
- #121
Başlarda bir yorumda ilişkinin başında kendisinin sevgilisine hakaret ettiğini, öfke problemi yaşadığını ifade etti. Sonra kendimi düzelttim falan yazmış. İlişkide normal bir şey haline gelmiş küfür, hakaret ve saygısızlık. Karşılıklı saygıyı yitirmişler.Aaa lütfen adam çok sevecen minnoşmuş,bir anda küfür edene dönmüş.Şimdi bu tatlı kızımız tüm hatayı kendinde bulup,anasına küfür eden bu adamla evlilik hayali kurmaya başlamıştır...
Ayrılın gereksiz hava ısrafı.