• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sevgilim hakaret etti

Aaa lütfen adam çok sevecen minnoşmuş,bir anda küfür edene dönmüş.Şimdi bu tatlı kızımız tüm hatayı kendinde bulup,anasına küfür eden bu adamla evlilik hayali kurmaya başlamıştır...
Başlarda bir yorumda ilişkinin başında kendisinin sevgilisine hakaret ettiğini, öfke problemi yaşadığını ifade etti. Sonra kendimi düzelttim falan yazmış. İlişkide normal bir şey haline gelmiş küfür, hakaret ve saygısızlık. Karşılıklı saygıyı yitirmişler.
 
Başlarda bir yorumda ilişkinin başında kendisinin sevgilisine hakaret ettiğini, öfke problemi yaşadığını ifade etti. Sonra kendimi düzelttim falan yazmış. İlişkide normal bir şey haline gelmiş küfür, hakaret ve saygısızlık. Karşılıklı saygıyı yitirmişler.
Adam aslında en baştan beri ne mal olduğunu belli etmiş,konu sahibi başka adam bulamam,hemen evlenip çocuk doğurayım diye buna yapışmış.Çocuk aklı erdiğinde" bana baba diye bula bula bunu mu buldun" dese,senin için katlandım her hakarete diye çocuğa suç atacak potansiyel var
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
İnşaatta çalıştırmak ayıp birşey değil. Benim eşimde firmada beton için operatör. Hergün inşaatta pislik içinde geziyor. Bunda utanılacak hiçbir şey yok. Adamın kalıbı bozukmuş sizlik bişey yok.
 
Adam aslında en baştan beri ne mal olduğunu belli etmiş,konu sahibi başka adam bulamam,hemen evlenip çocuk doğurayım diye buna yapışmış.Çocuk aklı erdiğinde" bana baba diye bula bula bunu mu buldun" dese,senin için katlandım her hakarete diye çocuğa suç atacak potansiyel var
Ben konu sahibinin de çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Adam zaten faul üstüne faul
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Hala sevgilin degildir umarim
 
Bu arada benimde babam insaat ustasi, sorun insaat da calismasi degil, insan degilmis
 
bana malesef tanidigim bir narsisti hatirlatti. Istemezdim hayatimda bu kadar "ben"ci ve saygisiz biri. Insaatta calismasindan dolayi cekinmesi cok anlasilabilir ama bu kadar egoist bir tepki kisiligini gosteriyor. Bence hayatini bu herifi pohpohlamak icin harcama.
 
bana malesef tanidigim bir narsisti hatirlatti. Istemezdim hayatimda bu kadar "ben"ci ve saygisiz biri. Insaatta calismasindan dolayi cekinmesi cok anlasilabilir ama bu kadar egoist bir tepki kisiligini gosteriyor. Bence hayatini bu herifi pohpohlamak icin harcama.
Zorlu ameliyatlar geçirdi. Biraz da onun etkisiyle sinirleri bozuldu
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Bu gerçek mi ya :oha: Ayrılın gereksiz hava ısrafı.
 
Dön dolas hep ayni konulari okuyorum sanki. Anlamıyorum ki buraya yazınca ne oluyor, adamın sana hakaret etmesi sende etki yaratmıyor belki ki. Bizim fikriminizin ne önemi var yani, ayril desek yine yapisacaksin.
 
O küfürü etmeseydi de direkt hayatından çıkarman gereken bir tip... Bak çok net söylüyorum!
 
O küfürü etmeseydi de direkt hayatından çıkarman gereken bir tip... Bak çok net söylüyorum!
Ben çok tecrübeli biri değilim o ilk tanıdığım kişiydi. Sizin anladığınız başka ne sorunu var sizce ?
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
yaptıgı işten utanan adam adam mıdır bu bir. ikinci olarak ananın a** ne ya bide dert edip uzulmwyin verin yolu gitsin.
 
Şu laflardan sonra hala ayrılmaman mesela.
Normal olduğunu mu düşünüyorsun
Adama hala "sevgilim" diyorsun, yani bu adam için bir sürü sıfat varken hala "sevgilim".
ilginç yani.
ben bu tür küfürleri hazmedenleri daha anormal buluyorum.
8 senelik evliliğimi küfür ve hakaret yüzünden bitirdim.
Ki anama falan da edilmiş bi küfür yoktu, olsaydı şu an muhtemelen cezaevindeydim çünkü.
Adam ananıza sövüyor siz gidip "tam olarak neye bu kadar öfkelendin" diyerek adama psikanaliz yapıyorsunz.
Bi de neymiş normal olmayan...
Hakaret ile evlıliği mi bıtırdınız???😱😱
 
Ortalıkta evlılık kalmaz kı ..gercı herkes aynı ben gıbı değil doğru ☑️ ee siz evlenmişiniz ya evlılık kumar gıbı işte başta etmeyen sonra da edebilir

Neden ortalıkta evli kalmasın ki?
Normalleştirmeyin hakareti.
niye birbirimize hakaret edelim manyak mıyız ?
 
Back
X