İyi ki ağzından tek bir kötü söz bile çıkmıyormuş, çıksaymış demek ki sadece anneniz değil sülaleniz nasiplenecekmiş.
Adamın dediği tek doğru laf af buyurun ama sizin cidden haysiyetiniz yok mu? Hadi kendi haysiyetinizi elin adamına pas pas yapıyorsunuz annenize edilen küfürleri nasıl yuttunuz?
Sizi doğuran kadının hiç değeri yok mu gözünüzde?
Güzel değilim menopoza gireceğim bahanesine sığınıp elin karakter yoksunu adamının annenize küfür etmesine seyirci kalıyorsunuz, özür dilemiş gerçekten özür dilemesi kafi geldi mi? Bir özür dileyince düzelmiş mi oldu?
Evlenin evladım sizi böyle aşağılayan, annenize küfür eden adamla evlenin, evlenmeden anlamayacaksınız zira.
Şiddet gördükçe, küfür yedikçe belki annenizin değerini anlarsınız ama iş işten geçmiş olur, şu satırları yazan kızım olsaydı kahrımdan hasta olurdum ama kızımı da beni elin 2 paralık adamlarının ağzına sakız ettiği için asla affetmezdim.