• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sevgilim hakaret etti

aslında göstermekle hata etmişsin. hata olsada yinede öyle küfürler etmemeliydi sonuçta ona öyle şeyler söylemedin sne şahsına küfür etmedin hakaret etmedin. iyi niyetinle bir video gösterdin yanlış olsada. otepkiyi vermemeliydi
 
eeee neden ısrarla devam o zaman ?

Hiç mi onurunuz , haysiyetiniz yok ?

Erkek kıtlığı var da biz mi bilmiyoruz ?

Ne yer , ne içersiniz acaba ?

Bu kafa neden bu kadar sisli , bu kadar dumanlı ?
Güzel bir kız değilim. Ergenliğimden beri adet hormon sorunum vardı. Şimdi de menopoza giriyorum hiç umulmadık yaşta.
Belki değişir dedim belki anne olurum belki ailem olur .
Kızkardeşimin eşi de sonunluydu şu an çok iyi. Ama bunlar uğruna küfür hakaret...
Değer mi
 
3 yıl önce 2 yıllık sevgiliyken 2 yıldır hâlâ evini görmedim neden evde birlikte yemek yapmıyoruz vakit geçirmiyoruz bana güvenmiyorsun dedi. Amacını anladım ama
Ben de istediğim için onu evime davet ettim. Dışarıda vakit geçirdik o başka ilçede ben başka ilçede oturuyoruz. Neyse metroya bindik eve yaklaşırken içimi büyük bir huzursuzluk kapladı.
Ailem bana güveniyordu ve ben o güveni harcamak üzereydim. Sıkıntım büyüdü. Özür dilerim ama yapamam geri dön lütfen dedim.
Vedalaşırken öpmek istedim uzak durdu ve gitti. Sonrası Telefonu bir aldım ne yapıyorsun diye yazdım kızgındı .Tartışma çıktı Haysiyetsiz kız madem istemiyordun güvenmiyorsun neden çağırdın onca yolu getirdin oyun mu oynadın dedi terbiyesizlik yapma kötü hissettim fikrimi değiştirdim defol dedim orospu or*spu çocuğu vs vs demişti. Ama çok özürler diledi ve 3 yıl boyunca sakin efendi soğukkanlı durdu. Çok pişmandı.


Gerçekten aranıyorsunuz.

Bu nasıl pislik biri bununla beş seneniz bomboş geçmiş.

Adam Annenize türlü küfürler ediyor siz,
hala sevgilim diyorsunuz pes..



Allah bilir her yönden istekleri olduğu için sakinlemiştir.
 
Güzel bir kız değilim. Ergenliğimden beri adet hormon sorunum vardı. Şimdi de menopoza giriyorum hiç umulmadık yaşta.
Belki değişir dedim belki anne olurum belki ailem olur .
Kızkardeşimin eşi de sonunluydu şu an çok iyi. Ama bunlar uğruna küfür hakaret...
Değer mi
emin ol cok iyidir:işsiz::işsiz:
size yakinip yakinip gidip adamin koynuna girmek agrina gittigi icin iyi diyip gecistiriyordur
 
Güzel bir kız değilim. Ergenliğimden beri adet hormon sorunum vardı. Şimdi de menopoza giriyorum hiç umulmadık yaşta.
Belki değişir dedim belki anne olurum belki ailem olur .
Kızkardeşimin eşi de sonunluydu şu an çok iyi. Ama bunlar uğruna küfür hakaret...
Değer mi
Bana göre değmez , ama size göre değer

Güzellik kime göre güzellik ?

siz kendinizi sevmezseniz elin oğlu niye sevsin.

Sonuç olarak yuva kuracam anne olacam diye heba edilen yıllar

Ve en önemlisi böyle bir adamdan baba olur düşüncesi

Bu kafayı taşırken zorlanıyor musunuz ?

Yaş kaç bu arada ?
 
Yani bir kaç saattir yeni üye olan biri çoklu alıntı yapınca konu bana pek inandırıcı gelmiyor. Ortam hareketlensin şenlensin amacıyla konu açılmış sanki. Adam sistemli düzenli şekilde annenize küfrediyor ama siz düzelir diyip şans üstüne şans veriyorsunuz. Yazık değil mi annenize, biraz da babanıza küfretsin.
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
"Koskoca öğretmen"e bak, çay demle 🫡
 
Videoya yapılan muamele :KK53:
13585.webp
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Direk ayrılırdım ondan.Anneme kimse küfür edemez özellikle öyle bir türlü küfür hiç edemez
 
Daha önce hiç küfür ettiğini görmedim. Çok ilgili sevecen biriydi. Şok oldum

5 yıldır tanışıyoruz ağzından tek kötü kelime duymamıştım.


3 yıl önce 2 yıllık sevgiliyken 2 yıldır hâlâ evini görmedim neden evde birlikte yemek yapmıyoruz vakit geçirmiyoruz bana güvenmiyorsun dedi. Amacını anladım ama
Ben de istediğim için onu evime davet ettim. Dışarıda vakit geçirdik o başka ilçede ben başka ilçede oturuyoruz. Neyse metroya bindik eve yaklaşırken içimi büyük bir huzursuzluk kapladı.
Ailem bana güveniyordu ve ben o güveni harcamak üzereydim. Sıkıntım büyüdü. Özür dilerim ama yapamam geri dön lütfen dedim.
Vedalaşırken öpmek istedim uzak durdu ve gitti. Sonrası Telefonu bir aldım ne yapıyorsun diye yazdım kızgındı .Tartışma çıktı Haysiyetsiz kız madem istemiyordun güvenmiyorsun neden çağırdın onca yolu getirdin oyun mu oynadın dedi terbiyesizlik yapma kötü hissettim fikrimi değiştirdim defol dedim orospu or*spu çocuğu vs vs demişti. Ama çok özürler diledi ve 3 yıl boyunca sakin efendi soğukkanlı durdu. Çok pişmandı.
İyi ki ağzından tek bir kötü söz bile çıkmıyormuş, çıksaymış demek ki sadece anneniz değil sülaleniz nasiplenecekmiş.


Adamın dediği tek doğru laf af buyurun ama sizin cidden haysiyetiniz yok mu? Hadi kendi haysiyetinizi elin adamına pas pas yapıyorsunuz annenize edilen küfürleri nasıl yuttunuz?

Sizi doğuran kadının hiç değeri yok mu gözünüzde?


Güzel değilim menopoza gireceğim bahanesine sığınıp elin karakter yoksunu adamının annenize küfür etmesine seyirci kalıyorsunuz, özür dilemiş gerçekten özür dilemesi kafi geldi mi? Bir özür dileyince düzelmiş mi oldu?

Evlenin evladım sizi böyle aşağılayan, annenize küfür eden adamla evlenin, evlenmeden anlamayacaksınız zira.
Şiddet gördükçe, küfür yedikçe belki annenizin değerini anlarsınız ama iş işten geçmiş olur, şu satırları yazan kızım olsaydı kahrımdan hasta olurdum ama kızımı da beni elin 2 paralık adamlarının ağzına sakız ettiği için asla affetmezdim.
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Kızmak farklı küfür kıyamet gitmek farklı...
 
İyi ki ağzından tek bir kötü söz bile çıkmıyormuş, çıksaymış demek ki sadece anneniz değil sülaleniz nasiplenecekmiş.


Adamın dediği tek doğru laf af buyurun ama sizin cidden haysiyetiniz yok mu? Hadi kendi haysiyetinizi elin adamına pas pas yapıyorsunuz annenize edilen küfürleri nasıl yuttunuz?

Sizi doğuran kadının hiç değeri yok mu gözünüzde?


Güzel değilim menopoza gireceğim bahanesine sığınıp elin karakter yoksunu adamının annenize küfür etmesine seyirci kalıyorsunuz, özür dilemiş gerçekten özür dilemesi kafi geldi mi? Bir özür dileyince düzelmiş mi oldu?

Evlenin evladım sizi böyle aşağılayan, annenize küfür eden adamla evlenin, evlenmeden anlamayacaksınız zira.
Şiddet gördükçe, küfür yedikçe belki annenizin değerini anlarsınız ama iş işten geçmiş olur, şu satırları yazan kızım olsaydı kahrımdan hasta olurdum ama kızımı da beni elin 2 paralık adamlarının ağzına sakız ettiği için asla affetmezdim.
Abla konu sahibi banlanmis. Acaba eski uye ve fake konu muydu?
 
Erken menopoz var. Yumurtalarım zayıf olduğu için dondurmaya da çok müsait değil. Doktor aday varsa evlenmekten dedi
Adamakıllı herşeye bakıldi mi? Çoğu doktor muayenede odada 3,5 kişi varken diline ne geldiyse salliyor gitsin.benim pcos olmadiğım mı kaldı, senin gibi menepoza girmediğim mi, kuzenime de endometriozis diye sallamışlardı.hiçbiri de doğru değildi.seninkinin de doğru olduğunu düşünmüyorum.zaten doğru olsa bile o işler hiç belli olmuyor.
 
hem eğitimci olup hem de bu şekilde tavır alması çok kötü yol yakınken ayrıl. söylemeden geçemicem dağ ayısı mı ?
 
Güzel bir kız değilim
Kime göre neye göre güzel değilsiniz. Herkesin bir beğeneni vardır ve hepimiz kendimize göre güzeliz. Güzel değilim diyerek kendinize kötü ve saygısız birini mi layık görüyorsunuz. Dış görünüşü iyi olan kişiler mi düzgün karakterli kişilerle ilişki kurar. Yok öyle bir şey. Ayrılın ve kendinize layık düzgün birini bulun. Hiçbir şey için geç değil ve sevilmek sadece dış görünüşle olmuyor.
 
Ailem daha onu tanımadan reddetti.Ona sezdirmemeye çalışsam da belli ettim sanırım. Kendisi öğretmen ve yaz tatilinde ek iş olsun diye inşaatta çalışıyor.
Ailemin ona yargısı biraz kırılsın diye inşaatta arkadaşlarıyla samimi şakalaştığı videoyu kızkardeşime gösterdim.
Delirdi öğrenince. Geri zekalı aptal ben sana inşaatta çalıştığımı kimseye söyleme demedim mi dedi. Utanç vericiyse neden çalışıyorsun dedim. Düşüncesiz ailen demeyecek mi koskoca öğretmen neden inşaatta çalışıyor diye. Beni rezil ettin dedi. Benim sınıfta çekilmiş karizmatik bir sürü videom vardı onlardan atardım çok lazımsa dedi.
Hayır rezil olmadın ama instagramdaki ergen gibi pozların alay konusu oldu dedim.
Beni küçük düşürdün onlarla tanışmam dedi. Bu video yüzünden mi yoksa sana önyargılı oldukları için mi dedim. Video yüzünden senin yüzünden dedi.
Israr ettim gerçek neden bu mu diye ?
Evet video yüzünden ananın a*ına sok videoyu dedi
Eski sevgilim demek istediniz herhalde? Öyle bir hakaretten sonra hala sevgiliyseniz yuh diyorum. Ayıp etmişsiniz samimi ortamı size göstermiş gülün diye de daha önce tanışmadığı insanlara niye sormadan gösteriyorsunuz? İnşaat videosu olması önemli değil sınıfta da şebeklik yaparken bi video olabilirdi sormadan paylaşılmaz
 
Back
X