- Konu Sahibi Umuthepolsun
-
- #41
Laboquick diye bir marka olması lazım artimedin yalancı pozitif çıkarttığını biliyorum o yüzden onu hiç kullanmadımHangi marka test ile öğrendiniz
Merhaba benimde 4 gun var adetime bi bakabilirmisiniz testime awox markaSizi umitlendimek istemem ama bende adetime 4 gün kala test yaptım benimde çok silik çıkmıştı gidip kan verdiğimde hamile olduğumu öğrendimrabbim bekleyen isteyen kim varsa en kısa sürede nasip etsin inşallah her ay beklemenin ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
Canım sanki var gibi istersen git bir kan verMerhaba benimde 4 gun var adetime bi bakabilirmisiniz testime awox marka
Ben adetimin geçmesini beklemeden vermiştim ve çıkmıştı çok şükürCanım sanki var gibi istersen git bir kan ver
Kız sağlik ocağinda randevu yok cuma gününe var zaten o günde adet olmam gerekiyor o zamana kadar bekliyim hemen ümitlenmiyim dedim 2 ay önce dıs grbelik gecirmiştim allah günah yazmasin ama hevesim yok şuan çünkü hem psikolojik açıdan hemde sağlik acisindan cok korkuyorumCanım sanki var gibi istersen git bir kan ver
Canim öncelikle çok geçmiş olsun bende bu hamileliğimde iki ay önce düşük yapmıştım ama ben bebeğimizin olmasını 1.5 yıldır bekliyordum , rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah umarım sende istediğin zaman bebeğine kavuşursun hakkında hayırlısı ollsun inşallahKız sağlik ocağinda randevu yok cuma gününe var zaten o günde adet olmam gerekiyor o zamana kadar bekliyim hemen ümitlenmiyim dedim 2 ay önce dıs grbelik gecirmiştim allah günah yazmasin ama hevesim yok şuan çünkü hem psikolojik açıdan hemde sağlik acisindan cok korkuyorum
Bende 1 senedir bekliyodum dış gebelik olunca psikolojik olarak çöktüm ne biliyim iste allah sağlıkla kucağına almayi nasib etsinCanim öncelikle çok geçmiş olsun bende bu hamileliğimde iki ay önce düşük yapmıştım ama ben bebeğimizin olmasını 1.5 yıldır bekliyordum , rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah umarım sende istediğin zaman bebeğine kavuşursun hakkında hayırlısı ollsun inşallah
Amin Allah razı olsunBende 1 senedir bekliyodum dış gebelik olunca psikolojik olarak çöktüm ne biliyim iste allah sağlıkla kucağına almayi nasib etsin
Ay sizde de mi hafif silik çıkmıştı artımedde bende de çıktı çok gerildim10 gün gecikti ve dün kan gelmeye başlayınca daha da test yapmadım