• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sonradan çıkan silik çizgi

burcakordu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Mart 2020
Mesajlar
30
Emoji Skoru
16
Puanlar
88
Yaş
35
Yardımcı olabilir misiniz?
Gece test yaptım silik çizgi yoktu. Bırakıp uyudum sabah baktığımda görseldeki gibiydi. Umutlanmalı mıyım, umutlanmamalı mıyım :)
 

Eklentiler

  • IMG_4419.webp
    IMG_4419.webp
    9,2 KB · Görüntüleme: 97
Dpo 11 veya 12. gündeyim.
Test prodoctor erken gebelik testi.
Yalnız burda çizgi hiç belli olmuyor. Normalde gözle görülen baya ince çizgi çıktı
 
Dpo 11 veya 12. gündeyim.
Test prodoctor erken gebelik testi.
Yalnız burda çizgi hiç belli olmuyor. Normalde gözle görülen baya ince çizgi çıktı
Belli oluyor canım hafiften gördüm ben ama kuruma çizgisi mi değilmi bilemedim yarın sabah bidaha tekrarla bence
 
Önerdiğiniz kuruma çizgisi bile çıkarmayan test markası var mı?
 
Böyle olmuş kızlar
 

Eklentiler

  • IMG_4424.webp
    IMG_4424.webp
    50 KB · Görüntüleme: 67
Eve gelirken biri erken gebelik diğeri normal test aldım sabah yapacağım
 
İlk 10 dakikadan sonra çıkan çizgi güvenilir değil..
gönlünüzce olsun, tekrarladığınızda muhakkak ilk 10 dk içinde bakın. İlk idrarla daha güvenilir sonuç alabilirsiniz
 
İlk 10 dakikadan sonra çıkan çizgi güvenilir değil..
gönlünüzce olsun, tekrarladığınızda muhakkak ilk 10 dk içinde bakın. İlk idrarla daha güvenilir sonuç alabilirsiniz
Ayy evet aslında bunu çok okudum, ama benim hiç çıkmazdı. Dümdüz tek çizgi olurdu. Bi umut işte bakıcaz 😂
 
Dayanamayıp testi yaptım. Böyle çıktı. Test artimed erken gebelik testi. Bunun hakkında da hep yalancı pozitif çıkardığını yazmışlar
 

Eklentiler

  • IMG_4427.webp
    IMG_4427.webp
    16,6 KB · Görüntüleme: 52
Bence hamilesin. Hamile olmasan o çizgi hiç çıkmaz.
Üstüne kaset test yaptım. Tertemiz tek çizgi 🥹 Ay of kaç aydır takmıyordum bu ay niye öyle oldu. Yarın predictor early alıcam galiba. Ondaki sonuca göre kan vericem
 
çok test yaptım tecrübelerime göre gebe olmayınca 2. çizgi hiç çıkmıyor yani ben hiç ikinciyi göremedim, gebe olunca (4haftalıktı) çok belirgin şekilde çıktı kıpkırmızı bende testi 20 tlye aldığım için güvenememiştim ama hamileymişim
 
çok test yaptım tecrübelerime göre gebe olmayınca 2. çizgi hiç çıkmıyor yani ben hiç ikinciyi göremedim, gebe olunca (4haftalıktı) çok belirgin şekilde çıktı kıpkırmızı bende testi 20 tlye aldığım için güvenememiştim ama hamileymişim
İnşallah vardır sağlıkla 🙏
 
Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim 🌸 Sonucu yazıcam buraya. Bi umut okuyanlara fikir olur belki
 
çok test yaptım tecrübelerime göre gebe olmayınca 2. çizgi hiç çıkmıyor yani ben hiç ikinciyi göremedim, gebe olunca (4haftalıktı) çok belirgin şekilde çıktı kıpkırmızı bende testi 20 tlye aldığım için güvenememiştim ama hamileymişim
Evet bembeyaz tertemiz çıkıyor yoksa
 
Üstteki predictor early, alttaki miratech.
Biraz önce yaptım 5 dk içinde çektim
 

Eklentiler

  • IMG_4432.webp
    IMG_4432.webp
    11,2 KB · Görüntüleme: 28
Back
X