- Katılım
- 5 Mart 2020
- Mesajlar
- 30
- Emoji Skoru
- 16
- Puanlar
- 88
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi burcakordu
- #1
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Belli oluyor canım hafiften gördüm ben ama kuruma çizgisi mi değilmi bilemedim yarın sabah bidaha tekrarla benceDpo 11 veya 12. gündeyim.
Test prodoctor erken gebelik testi.
Yalnız burda çizgi hiç belli olmuyor. Normalde gözle görülen baya ince çizgi çıktı
Böyle olmuş kızlar
Çok teşekkür ederimFotoğraftan tam rengi anlaşılmıyor çizgi kırmızı/pembe mi yoksa silik gri gibi mi? Kuruma çizgisi mi bilemedim. Ama umarım vardır ve gönlüne göre olur![]()
Evet gözle çok daha net. Rengi pembe. Çizginin ince olması ve saatler sonra belirmesi umudumu azaltıyor. Bakalım sabah az çok belli olur
Ayy evet aslında bunu çok okudum, ama benim hiç çıkmazdı. Dümdüz tek çizgi olurdu. Bi umut işte bakıcazİlk 10 dakikadan sonra çıkan çizgi güvenilir değil..
gönlünüzce olsun, tekrarladığınızda muhakkak ilk 10 dk içinde bakın. İlk idrarla daha güvenilir sonuç alabilirsiniz
Bence hamilesin. Hamile olmasan o çizgi hiç çıkmaz.Dayanamayıp testi yaptım. Böyle çıktı. Test artimed erken gebelik testi. Bunun hakkında da hep yalancı pozitif çıkardığını yazmışlar
Üstüne kaset test yaptım. Tertemiz tek çizgiBence hamilesin. Hamile olmasan o çizgi hiç çıkmaz.
Şu test pembe olmasa yok dicem ama. Meraktan çatlıcamDayanamayıp testi yaptım. Böyle çıktı. Test artimed erken gebelik testi. Bunun hakkında da hep yalancı pozitif çıkardığını yazmışlar
İnşallah vardır sağlıklaçok test yaptım tecrübelerime göre gebe olmayınca 2. çizgi hiç çıkmıyor yani ben hiç ikinciyi göremedim, gebe olunca (4haftalıktı) çok belirgin şekilde çıktı kıpkırmızı bende testi 20 tlye aldığım için güvenememiştim ama hamileymişim
Evet bembeyaz tertemiz çıkıyor yoksaçok test yaptım tecrübelerime göre gebe olmayınca 2. çizgi hiç çıkmıyor yani ben hiç ikinciyi göremedim, gebe olunca (4haftalıktı) çok belirgin şekilde çıktı kıpkırmızı bende testi 20 tlye aldığım için güvenememiştim ama hamileymişim