silik test

kanında pıhtılaşma varmıydı
Test yapmadımda kanımda pıhtı yoktu normal adetti ama ilk günü çok ağrım oldu acayip sonrasında mide kabarması sıcak basması ve terleme baş dönmesi falan. Acile gittim iğne yapıp gönderdiler.
 
Anladım canım hamilelik şüphen varsa keşke iğne yaptırmsaydın
 
Bugün adet günüm sabah ilk idrarda test yaptım hamile olabilir miyim silik çizgi var
 

Eklentiler

  • 20201109_074040-1.webp
    7,8 KB · Görüntüleme: 240
İnşAllah çok teşekkür ederim yarın kan versem çıkar demi 1.buçuk yıllık evliyim pko var bnde bu ay klomen kullanmıştım
Ay valla o kadarını bilmiyorum ama idrarda çıktıysa kanda da tabi çıkar
 
bakar mısınız sonuç negatif yazıyor hamile değil miyim şimdi yazar mısınız lütfen adet olmadım daha
 
Evet bi doktora attım değeri o da hamilesin dedi teşekkür ederim yazdığın için
 
`