silik test

Merhaba bende de silik cizgi. Üc ayro tedt yaptim acaba hamilemiyim
 
3 ayri markadan yaptim testi ucunde de silik ikinci cizgi , sizceee ???
 
Sizce hamile olabilir miyimmmm arkadaslar
 

Eklentiler

  • 16050934575906633729638663293878.webp
    18,4 KB · Görüntüleme: 166
  • 16050934814316923112365228537148.webp
    12,4 KB · Görüntüleme: 162
Evet bi doktora attım değeri o da hamilesin dedi teşekkür ederim yazdığın için
Merhaba klomen kullanmışsınız bende kullandım ovitrelle vuruldum yarın İğnenin 12. Günü siz kaçıncı günde teset yaptınız da silik çizgi çıktı
 
çatlatma iğnemin 12. Günü testim
 
Çizgiyi gören varmı adetime 5 gün var
 
Sizce hamile olabilir miyimmmm arkadaslar
ay testleri görünce ben bile heyecanlandım. bende ovitrelle vuruldum bu gün 5. günüm. inşallah bana da nasib olur çift çizgi ve isteyen herkese
 
`