Gebeliğe Hazırlık Silik test

Gebe kalmayı planladığımızda yapmamız gereken hazırlıklar.

Gunes0527

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mayıs 2017
Mesajlar
649
Emoji Skoru
357
Puanlar
103
Yaş
35
Merhaba arkadaslar adetime 5 gun var iki test yaptim ikisindede silik cikti ama fazla silik yumurtlamanin ustunden 10 gun gecti sizce gebelik varmidir resimde pek anlasilmiyo
 
.
 

Eklentiler

  • 20211109_142540.webp
    31,2 KB · Görüntüleme: 304
Merhaba arkadaslar adetime 5 gun var iki test yaptim ikisindede silik cikti ama fazla silik yumurtlamanin ustunden 10 gun gecti sizce gebelik varmidir resimde pek anlasilmiyo
Resimde gözükmüyor iki gün sonra tekrarlayın
 
Kızlar benim adete 5 gün kala test yaptım ve böyle silik çıktı. Sizce pozitif mi????
 

Eklentiler

  • IMG_20211109_141934.webp
    12,6 KB · Görüntüleme: 278
10 dk içinde test bu şekilde oldu arkadaş. Silik çizgi netleşti gibi. Pozitif mi? İnanamıyorum inşallah öyledir
 

Eklentiler

  • IMG_20211109_142600.webp
    19,3 KB · Görüntüleme: 241
Canım senin bariz pozitif bu kaset test mi?
Kan verdin mi?
Selam canım bu test erken gebelik testi, prodoctor isimli bir marka. Dünden önceki gün yaptığımda negatifti ama dün böyle çıktı ve ilk idrarımla olmamasına rağmen
 
Sizinki büyük ihtimalle pozitif
Kızlar bende bugün yaptım ilk negatif çıkınca bırakmıştım 2 3 saat sonra aklıma geldi bi baktım böyle eğik bi çizgi belirmiş sizce sonuç ne
 

Eklentiler

  • FF829975-A702-4D4D-9ABA-EB27AC9B833B.webp
    100,6 KB · Görüntüleme: 254
Kızlar bende bugün yaptım ilk negatif çıkınca bırakmıştım 2 3 saat sonra aklıma geldi bi baktım böyle eğik bi çizgi belirmiş sizce sonuç ne
Eğik çizgi değil o. Orada idrar kurumuş kalmış test negatif
 
Merhaba arkadaşlar bugün bir arkadaşım adetine bir gün kala kaset test yaptı gözle görülür silik pembe çizgisi var aynı gün kan testine gitti ama negatif tekrar idrar testi yaptık gene ikinci çizgi silik pembe böyle olup hamile olanlar varmı
 
Merhaba arkadaslar adetime 5 gun var iki test yaptim ikisindede silik cikti ama fazla silik yumurtlamanin ustunden 10 gun gecti sizce gebelik varmidir resimde pek anlasilmiyo
Merhaba bir daha test yaptın mi?
Şuan benim de testlerim oyle çıkıyor.
 
Merhaba bir daha test yaptın mi?
Şuan benim de testlerim oyle çıkıyor.
Yok canim yapmadim pazartesini bekliyim dedim ama ben olmadığını düşünüyorum zaten oyuzdende cok acele etmedim senin nasıl testlerin hemenmi silik çizgi cikiyo
 
Yok canim yapmadim pazartesini bekliyim dedim ama ben olmadığını düşünüyorum zaten oyuzdende cok acele etmedim senin nasıl testlerin hemenmi silik çizgi cikiyo
Benim bu sabah erkenden yaptim hemen fark etmedim ama simdi bakıyorum cok çok silik çizgi var, simdi da test yaptim o da sanki silik ama bilemedim
 

Eklentiler

  • IMG_20211121_105923.webp
    5,3 KB · Görüntüleme: 99
  • IMG_20211121_105338.webp
    6,9 KB · Görüntüleme: 105
Benim bu sabah erkenden yaptim hemen fark etmedim ama simdi bakıyorum cok çok silik çizgi var, simdi da test yaptim o da sanki silik ama bilemedim
Adet gunun geldimi yada gectimi hafif gorur gibi oldum ama
 
34 gunde adet oluyordum geçen ay 30 gün oldu. Bu ay eger 30 se yarın bekliyorum 34 se 25 inde. Senin canım?
Benim 4 gun gecti ama hicbizaman gununde olmam zaten 36 gunde bir oluyorum bende ama hep geçer oyuzden ona pek takilmiyorum :)
 
Benim 4 gun gecti ama hicbizaman gununde olmam zaten 36 gunde bir oluyorum bende ama hep geçer oyuzden ona pek takilmiyorum :)
Hadi hayırlısı bakalım yarın da sabah yapmaya düşünüyorum inşallah sende güzel bir haber paylaşırsın
 
`